صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و دوازده - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و دوازده - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

ستاره ایرانی از انگلیس به خلیج فارس
قدوس شاید در لیگ‌های عربی

باشگاه برنتفورد چند روز قبل جدایی سامان قدوس را تأیید و اعلام کرد که این بازیکن در تابستان به صورت آزاد جدا خواهد شد. قدوس که بازی‌های خوبی همراه آمیان در لیگ فرانسه داشت به دلیل مسائل انضباطی مربوط به بستن قرارداد با اوئسکای اسپانیا، به مدت چهار ماه از فعالیت‌های فوتبالی محروم بود و در ادامه نیز با مصدومیت روبرو شد تا با این شرایط سخت، در برنتفورد حاضر شود.  سامان قدوس بعد از جدایی از اوسترسوند سوئد، در اولین فصل حضور در آمیان در لیگ فرانسه خوش درخشید و یکی از بهترین بازیکنان تیمش لقب گرفت. تیم‌های فولام و کوئینزپارک رنجرز نیز به دنبال جذب این بازیکن بودند ولی بازیکن ایرانی بعد از حضور در فرانسه راهی برنتفورد شد. باشگاه مالمو سوئد می‌خواهد سامان قدوس را به خدمت بگیرد ولی این بازیکن پیشنهادهایی از قطر، عربستان و امارات هم دارد و به زودی تصمیم خود را گرفته و تیم بعدی‌اش را انتخاب خواهد کرد. همچنین چند تیم در لیگ دسته یک و دسته دو انگلیس به جذب بازیکن ایرانی ابراز تمایل کرده‌اند.
 

 شکست مقابل بارسلونا و ناکام در گلزنی
احمدعباسی طیبی نشد

 تیم فوتسال واین آلبالی والدپنیاس در نخستین بازی خود در مرحله پلی‌آف لیگ اسپانیا به مصاف بارسلونا، مدافع عنوان قهرمانی رفت و با نتیجه ۲ بر ۵ شکست خورد. در این مسابقه که به میزبانی بارسلونا برگزار شد، سعید احمدعباسی بازیکن ایران برای آلبالی به میدان رفت اما موفق به گلزنی نشد. دو برد از سه مسابقه تعیین‌کننده تیم صعودکننده در مرحله پلی‌آف است و بارسلونا در صورت پیروزی در دیدار دوم، یاران عباسی را از این رقابت‌ها حذف می‌کند و راهی مرحله نیمه نهایی می‌شود.


لطف‌آبادی، اتلتیکو تورکال و تیم ملی
نمی‌دانم چرا دعوتم نمی‌کنند!

دروازه‌بان تیم فوتسال اتلتیکوتورکال اسپانیا گفت که تیم‌شان توانایی صعود به لیگ دسته‌اول را دارد. زهرا لطف‌آبادی درباره حضورش در لیگ اسپانیا گفت: «در تیم اتلتیکوتورکال بازی می‌کنم و این تیم در دسته دو قرار دارد. مسابقات دسته دو اسپانیا در چهار گروه برگزار می‌شود و در هر گروه 14 تیم قرار دارد که تیم ما توانسته با 12 اختلاف امتیاز قهرمان گروه شود و به مرحله پلی‌آف صعود کند. نخستین بازی این مرحله را روز شنبه انجام دادیم که متأسفانه بازی را 3 بر یک واگذار کردیم و نتوانستیم صعود کنیم اما دو بازی دیگر داریم که باید حتماً ببریم تا به‌عنوان تیم سوم به لیگ دسته یک برویم.» دروازه‌بان اتلتیکوی اسپانیا در خصوص برنامه‌اش بعد از پایان لیگ اسپانیا و بازی در تیم ملی ایران گفت: «در پایان لیگ اسپانیا به ایران برمی‌گردم اما از برنامه تیم ملی بی‌خبر هستم. قبلاً هم که اردو داشتند من دعوت نمی‌شدم و دلیلش را نمی‌دانم و پیگیر هم نبودم. چون به‌ دنبال برنامه تمرینی و مسابقات اسپانیا بودم. اگر به تیم ملی دعوت شوم که در خدمت خواهم بود و اگر دعوت نشوم هم مشکلی ندارم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی