خبر

4 بازیکن یک اخطاره پرسپولیس
در خطر محرومیت از فینال احتمالی
پرسپولیس در بازی با ون پارس اصفهان اخطاری نداشت. سینا اسدبیگی، علیرضا بیرانوند و میلاد سرلک در بازی با سپاهان جریمه شدند و عیسی آل‌کثیر، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و مرتضی پورعلی‌گنجی نیز در نیمه دوم بازی گل‌گهر از وحید کاظمی کارت گرفتند تا سرخ‌ها در جام حذفی 8 بازیکن یک اخطاره داشته باشند. از آنجایی که طبق قانون جام حذفی بازیکنان با دو اخطار محروم می‌شوند هر کدام از این نفرات در بازی با هوادار کارت زرد بگیرند فینال احتمالی که شاید دربی بزرگ پایتخت باشد را از دست خواهند داد. پرسپولیسی‌ها در هفته‌های پایانی لیگ برتر این شرایط بحرانی را خیلی خوب مدیریت کردند و باید دید از این بازی حذفی هم به سلامت عبور خواهند کرد یا نه.
 
پرسپولیسی‌ها سه پاداش طلبکارند
در آستانه بازی با نساجی بخشی از مبالغ قراردادهای بازیکنان و کادر فنی به علاوه پاداش برد مقابل گل‌گهر سیرجان از سوی باشگاه پرداخت شد و میزان دریافتی سرخ‌ها از قرارداد این فصل‌شان به 75 درصد رسید. با این حال پرسپولیسی‌ها بعد از برد بزرگ مقابل نساجی پاداش سه پیروزی دیگر را از باشگاه طلب دارند که هنوز درباره پرداخت آن صحبتی به میان نیامده است. البته این روزها بازیکنان مثل هفته‌های پایانی لیگ اصلاً درباره پول و مسائل مالی حرف نمی‌زنند و روی بازی با هوادار متمرکز شده‌اند.
 
سیدجلال و ماهینی دوباره کنار هم
دو کاپیتان سابق پرسپولیس که چند سال کنار یکدیگر حضور داشتند و به سبب رابطه خوب‌شان در اردوهای تیم هم‌اتاقی بودند دوباره به هم رسیدند. از دیروز کلاس مربیگری ب آسیا شروع شد که در این کلاس چهره‌های مشهوری مثل سیدجلال حسینی، حسین ماهینی و وریا غفوری حضور داشتند و البته ماهینی و سیدجلال باز هم کنار یکدیگر بودند. جالب اینکه حسین خبیری عضو هیأت مدیره پرسپولیس هم در این کلاس صحبت کرد ضمن اینکه امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی هم در این کلاس حاضر شد.
 
کنایه خبیری به مدیران استقلال
حسین خبیری عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در حاشیه کلاس مربیگری ب آسیا درباره مجادله‌اش با استقلالی‌ها گفت: من از حق پرسپولیس دفاع کردم و بیشتر نمی‌خواستم صحبت کنم. کسی که از قهرمانی ما خوشحال نیست حق ندارد توهین کند. با احترامی که برای آقای ساپینتو قایلم کلمه‌ای که ایشان به کار برد توهین بود. من هم جواب دادم اما نگفتم شخصیت ندارد و گفتم از نظر فرهنگی حرف سخیفی زده و ضعف فرهنگی دارد. الان خیلی‌ها به ما تبریک گفتند و اشکالی هم ندارد کسی تبریک نگوید اما بی‌احترامی نباید بشود. در باشگاه استقلال هم برخی فکر می‌کنند بدنامی بهتر از گمنامی است. آنها سابقه من را نمی‌دانند در حالی که 20 سال است در این ورزش حضور دارم و کار کرده‌ام .

جستجو
آرشیو تاریخی