صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و نه - ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و نه - ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۴

استقلال

پازل گمشده استقلال پیدا شد
ساپینتو زوج داسیلوا را شناخت
 بدون شک یکی از بهترین بازیکنان استقلال داسیلوا است. فصل پیش استقلال شانس آورد که بعد از اینکه دو مدافعش مشمول خدمت سربازی شدند، داسیلوای برزیلی را خرید. این بازیکن بخوبی توانست جای خالی دو بازیکن قبلی را پر کند به نحوی که آب توی دل فرهاد تکان نخورد. حالا هم داسیلوا یکی از بهترین بازیکنان استقلال است و در فصل بیست و دوم نیز بهترین مدافع استقلال شد، نکته اینجا است از بازی با تراکتور ساپینتو برای این بازیکن یک زوج پیدا کرده است . مرادمند همان پازل گمشده خط دفاع استقلال بود که توانست مکمل خوبی برای داسیلوا باشد. قرار است در دو بازی جام حذفی هم مرادمند و داسیلوا در کنار هم قرار بگیرند واز دروازه این تیم محافظت کنند.
 

سرنوشت قایدی در دست باشگاه الاهلی
مدیران استقلال برای حفظ ستاره تیم هیچ اقدامی نکرده اند
 آمار نشان می‌دهد مهدی قایدی با کسب نمراتی که گرفته و گل‌هایی که برای استقلال به ثمر رسانده است، بهترین بازیکن استقلال بوده است. اگر در بازی با هوادار هم قایدی به جای حسینی پنالتی را به ثمر می‌رساند حالا به همراه مغانلو آقای گل لیگ بود. تکنیک بی‌نظیر قایدی در زمین باعث می‌شود حریفان از او احساس خطر کنند و گاهاً مربیان چند بازیکن را مأمور مهار مهدی قایدی می‌کنند، اما در حالی که قایدی فصل موفقی را پشت سر گذاشت و هواداران از مدیریت باشگاه خواسته‌اند تا هر چه زودتر تکلیف قایدی را برای فصل آتی مشخص کنند اما مدیران استقلال هیچ اقدام مثبتی در این خصوص انجام نداده‌اند. اگر شرایط به همین منوال پیش برود سرنوشت قایدی برای فصل آینده دست تیم الاهلی می‌افتد و این باشگاه تعیین می‌کند او در کدام تیم بازی کند. سهل‌انگاری باشگاه استقلال در حفظ قایدی قطعاً برای این تیم گران تمام می‌شود. تا اینجای کار که هیچ قدم مثبتی باشگاه استقلال بر نداشته است و قایدی طبق قانون سرنوشتش دست باشگاه الاهلی است.
 

زبیر مقابل نساجی بازی می‌کند؟
دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی، روزهای سوم و چهارم خرداد برگزار می‌شود. در بازی نخست، استقلال در ورزشگاه آزادی پذیرای نساجی خواهد بود. با اعلام رسمی سازمان لیگ، مشخص شد که سعید مهری هافبک استقلال تنها بازیکن غایب این مرحله از مسابقات است. مهری در دو دیدار برابر پارس جنوبی و تراکتور از داوران اخطار دریافت کرد. از آنجایی که طبق قوانین جام حذفی هر بازیکن با دریافت 2 کارت زرد محروم می‌شود، بدین ترتیب مهری نیز نمی‌تواند در بازی حساس برابر نساجی تیمش را همراهی کند اما در صورت صعود آبی‌ها به فینال، در دسترس ساپینتو خواهد بود. با توجه به غیبت مهری احتمال اینکه زبیر نیک نفس در بازی با نساجی به میدان برود زیاد است البته این در حالی است که رضاوند به بازی نرسد، در صورتی که رضاوند برای بازی با نساجی آماده بازی باشد به احتمال زیاد چشمی، مهدی‌پور و رضاوند هافبک‌های استقلال در این دیدار خواهند بود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی