صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هفت - ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفت - ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

مس کرمان یک – سپاهان 2

باختند و سقوط کردند، بردند و قهرمان نشدند

مس کرمان با یک تساوی هم در لیگ می‌ماند اگر صنعت نفت در سیرجان برنده نمی‌شد. آنها تا پایان نیمه اول به خواسته‌شان رسیدند. دقیقه 12 مس کرمان صاحب یک ضربه کاشته راه دور شد که شوت معین عباسیان را پیام نیازمند برگشت داد. دقیقه 27روی یک همکاری تیمی، عارف رستمی در موقعیت تک به تک با پیام نیازمند قرار گرفت ولی تعلل بیش از حد این بازیکن باعث شد تا نیازمند توپ را از جلوی پای او دور کند. سه دقیقه بعد ارسال دیدنی معین عباسیان در دهانه دروازه به عارف رستمی رسید که دخالت این بازیکن و ضربه‌ای که به توپ وارد کرد، ضربه‌اش به شکل خطرناکی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت. دقیقه 31 شوت راه دور مانوئل فرناندز به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 35 یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه، با ضربه سر فرشاد احمدزاده همراه شد که توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 39 حرکت خوب امید نورافکن از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه، از مقابل شهریار مغانلو عبور کرد. دقیقه 4+45 سپاهان موقعیت فوق‌العاده خوبی به روی دروازه مس خلق کرد که شوت شهریار مغانلو را سنگربان مس با پا راهی کرنر کرد.
سپاهانی‌ها با این که از نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی در قائمشهر باخبر بودند اما می‌خواستند در کرمان برنده باشند و امیدوار به اتفاقات فوتبالی تا شاید نساجی نتیجه را برگرداند. سپاهان در دقیقه 50 گل اول را زد. میلاد زکی‌پور از سمت چپ یک حمله را آغاز کرد و پس از یک سر توپ دیدنی، مدافع مس را از مقابل برداشت و با یک شوت پای راست، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و گل نخست بازی را به ثمر رساند.
با این نتیجه مس حذف شده بود و در حالی که انتظار می‌رفت آنها بازی بهتری را به نمایش بگذارند اما این شاگردان مورایس بودند که همچنان توپ و میدان را در اختیار داشتند. دقیقه 57 حرکت خوب رامین رضاییان از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه، با برخورد به مدافع مس راهی کرنر شد. دقیقه 62 یک ارسال از سمت چپ در دهانه دروازه به عارف رستمی رسید که ضربه سر او به شکل عجیبی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 77 پاس در عمق مغانلو به نورافکن رسید که ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 87 یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه مس با ضربه سر دیدنی زراعتکار همراه شد که توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 88 شروین بزرگ یک فرصت استثنایی برای گلزنی داشت که شوت او از زاویه بسته با برخورد به نوک انگشتان پیام نیازمند راهی کرنر شد. مغانلو که انگار شنیده بود قایدی در تهران و مقابل تراکتور هت تریک کرده و به تعداد گل‌های او رسیده در دقیقه 2+90 گل دوم را برای سپاهان زد تا آقای گلی‌اش تثبیت شود. یک نفوذ از سمت چپ و ارسال آریا یوسفی به دهانه دروازه، به مغانلو رسید و او توانست دروازه خالی را براحتی باز کند. اما مس کرمان که سقوطش قطعی شده بود در دقیقه 8+90 یکی از گل‌ها را پاسخ داد. مس صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال معین عباسیان در دهانه دروازه به حسن مرادی‌فر رسید و این بازیکن با ضربه سر دروازه میهمان را باز کرد و اختلاف را کاهش داد.
سوت پایان بازی به صدا درآمد و با این نتیجه نه سپاهان قهرمان شد نه مس در لیگ برتر ماند.

جستجو
آرشیو تاریخی