صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و چهار - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهار - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

با تأکید مسئولان سازمان لیگ و باشگاه قائمشهری

نساجی – پرسپولیس در قائمشهر، با 1500 تماشاگر پرسپولیسی

از صبح روز گذشته شایعات بسیاری درباره محل بازی آخر پرسپولیس مقابل نساجی شنیده شد. ابتدا گفته شد این مسابقه بدون حضور تماشاگر در ورشگاه خالی قائمشهر برگزار می‌شود و بعد از آن هم شایعه‌ای به میان آمد که این بازی در شهر دیگری برگزار خواهد شد که شرایط میزبانی داشته باشد.
دلیل این ادعاها شرایط ورزشگاه وطنی قائمشهر است که در مرکز شهر قرار گفته و البته نمی‌تواند پذیرای تماشاگران زیادی باشد. ورزشگاه وطنی درست در مرکز شهر قائمشهر واقع شده و خیابان‌های اطراف این ورزشگاه گنجایش رفت و آمد و تردد هزاران هوادار را ندارد. همچنین طبق اطلاعات کسب شده در اطراف استادیوم پارکینگ کافی هم برای پارک کردن ماشین وجود ندارد.
با توجه به اینکه علاقه‌مندان زیادی از تهران و شهرهای مختلف مازندران قصد دارند برای دیدن بازی پرسپولیس و نساجی به قائمشهر سفر کنند، مقامات استانی بسیار نگران خطرهای احتمالی هستند که ممکن است قبل و یا بعد از پایان بازی رخ دهد. در صورت قهرمانی پرسپولیس و ریختن هواداران به خیابان‌های اطراف ورزشگاه وطنی و همچنین بیرون رفتن تماشاگران حاضر در استادیوم، اوضاع وحشتناکی را به وجود خواهد آورد و خیابان‌های نزدیک به ورزشگاه وطنی قطعاً برای ساعت‌ها قفل خواهد شد.
با وجود این بعد از این شایعات دوباره هواداران تیم‌های رقیب به پرسپولیس و سازمان لیگ تاختند که باز هم از پرسپولیس حمایت می‌کنند. در عین حال ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه تیم نساجی در مصاحبه‌ای گفت: مگر تا این لحظه در این فصل اتفاقی در قائمشهر افتاده است که بخواهند بازی با پرسپولیس را بدون تماشاگر برگزار کنند؟ مگر در بازی‌هایی که با ظرفیت کامل تماشاگر برگزار کردیم اتفاقی افتاد؟ در همین فصل مقابل استقلال با ظرفیت صددرصد تماشاگر بازی کردیم، مطمئن باشید که بازی با پرسپولیس هم در امنیت کامل برگزار خواهد شد.
مدیرعامل نساجی همچنین با اشاره به تخصیص 10 درصد جایگاه تماشاگران به هواداران پرسپولیس تصریح کرد: ما از حق میزبانی و هواداران‌مان دفاع می‌کنیم و 10 درصد از سکوها را در اختیار هواداران پرسپولیس قرار خواهیم داد. اگر در پایان بازی هم پرسپولیس قهرمان شد، آمادگی برگزاری جشن قهرمانی سرخپوشان تهرانی را در ورزشگاه وطنی داریم.
از سوی دیگر سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با تأکید بر اینکه در دو شهر تدارک لازم برای جشن قهرمانی دیده شده درباره میزبان بازی نساجی و پرسپولیس گفت: نساجی نیز میزبان پرسپولیس در قائمشهر است و چون سرخپوشان شانس قهرمانی دارند این بازی نیز همچون بازی سپاهان و مس را در اولویت نظارت‌هایمان قرار خواهیم داد. سازمان لیگ دقت نظر لازم را برای این سه بازی دارد.
با در نظر گرفتن اینکه ورزشگاه وطنی قائمشهر در بهترین حالت گنجایش 15 هزار تماشاگر را دارد فقط 1500 تماشاگر پرسپولیسی می‌توانند در این ورزشگاه حاضر باشند در حالی که بسیاری از هواداران پرسپولیس از تهران، البرز و مازندران قصد دارند در این مسابقه حاضر باشند و جشن قهرمانی احتمالی تیم محبوبشان را از نزدیک تماشا کنند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی