صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و چهار - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهار - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

عباسیان: لیگ جذاب و حساس شده

نگاه‌مان به بازی پرسپولیس است

فصل بیست و دوم لیگ برتر آنقدر حساس و جذاب شده که حالا هم تکلیف تیم قهرمان و هم دومین تیم سقوط کننده به هفته آخر کشید. حالا مس کرمان که همچنان برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کند، تمریناتش را با تمام قدرت پی می‌گیرد تا بتواند در مقابل سپاهان، نتیجه لازم را کسب کند و به هدف خود برسد. معین عباسیان هافبک مس کرمان که امید زیادی به ماندن تیمش در لیگ برتر دارد، در مورد بازی مقابل ملوان که با تساوی بدون گل تمام شد و بازی هفته آخر مقابل سپاهان که مدعی قهرمانی است، صحبت‌های جالبی دارد.

سمیرا شیرمردی
خبرنگار
 انتظار می‌رفت مقابل ملوان به پیروزی برسید اما این اتفاق نیفتاد.
بله متأسفانه نشد اما خدا را شکر نتایج دیگر به نفع ما است. ما هفته بعد بازی سختی مقابل سپاهان داریم اما بازی صنعت‌نفت مقابل گل‌گهر هم سخت است که امیدواریم در نهایت همه چیز به سود ما پیش برود.
با توجه به اینکه قانون این فصل کمی تغییر کرد، اگر همچنان امتیازات مس کرمان با صنعت‌نفت آبادان برابر بماند، به خاطر بازی رو در رو، باز هم شانس تیم شما برای ماندن بیشتر است.
بله، ما باید کلاً حواس‌مان به بازی خودمان باشد که نتیجه بگیریم اما اگر کار به بازی رو در رو بکشد با توجه به اینکه ما در بازی رفت ۲ بر صفر بردیم و در بازی برگشت ۲ بر یک باختیم، باز هم تفاضل بهتری داریم و شرایط به نفع ما است. در کل، الان به این مسائل فکر نمی‌کنیم و سعی‌مان بر این است که با بیشترین توان در آخرین بازی به میدان برویم. بعد از ریکاوری، باید تمرینات خوب انجام بدهیم تا با آمادگی کامل به میدان برویم.
اما کار خیلی سختی مقابل سپاهان دارید چون این تیم همچنان امیدوار به کسب قهرمانی است و برای رسیدن به آن تلاش می‌کند.
از الان نمی‌خواهم در مورد این بازی صحبت کنم چون شرایط مس کرمان طوری است که باید طبق آن بازی کنیم. کادرفنی سپاهان قوی است و بازیکنان خیلی خوبی دارد اما ما باید در این بازی سخت، مسئولیت‌پذیرتر و هوشیارتر از قبل باشیم. سپاهان نشان داد تیمی است که اگر حریف غفلت کند، سریع آن را تنبیه می‌کند. به همین دلیل باید خیلی هوشیار باشیم که بعد از پایان بازی و لیگ، پشیمان نشویم.
اینکه در بازی قبل ۵ گل به حریف خود یعنی پیکان زد، به مس کرمان استرس نمی‌دهد؟
سپاهان یکی از تیم‌های خوب این فصل است که در چند بازی، ۴ و ۵ گل زدند اما همان‌طور که گفتم ما با تلاش خودمان و تفکرات کادرفنی به‌دنبال بهترین نتیجه هستیم.
از حمایت هواداران هم بهره می‌برید که این مسأله می‌تواند به مس کرمان کمک کند.
صددرصد. این بازی آخرین بازی فصل است که امیدوارم هواداران بیایند و کمک کنند. سعی و تلاش می‌کنیم برای اینکه بتوانیم هواداران و مردم این شهر را خوشحال کنیم.
با توجه به اینکه مس کرمان و گل‌گهر سیرجان هم‌استانی هستند، این مسأله می‌تواند شرایط را برای صنعت‌نفت سخت کند؟
من از این بعد که تیم ما و حریف صنعت‌نفت یعنی گل‌گهر سیرجان هم‌استانی هستند، به مسأله نگاه نکرده بودم. امیدوارم بازیکنان گل‌گهر تمام سعی و تلاش‌شان را بکنند تا بهترین بازی را انجام بدهند. این هم‌استانی بودن بدون شک به این شکل نیست که انگیزه را برای یک تیم بیشتر کند یا یک تیم مثلاً راه بدهد چون فوتبال حرفه‌ای است و هر بازیکنی برای موفقیت تیم خود تلاش می‌کند. امیدوارم ۲ تیم طوری بازی کنند که اول فوتبال جوانمردانه مد نظر باشد و در نهایت هر تیمی استحقاق داشت، بماند.
چقدر امیدوار هستی که مس کرمان در لیگ برتر بماند؟
ما خیلی امیدواریم. شرایط خیلی حساس شده و همه چیز رسید به بازی آخر. ما با تیمی بازی داریم که برای قهرمانی تلاش می‌کند که همین مسأله باعث می‌شود هم ما و هم سپاهانی‌ها نیم‌نگاهی به بازی پرسپولیس داشته باشیم. من فکر می‌کنم شرایط به صورتی پیش رفته که لیگ خیلی جذاب و حساس شده. امیدوارم هر نتیجه‌ای در هر کجا رقم می‌خورد، به نفع ما باشد.
با توجه به اینکه ملوان از قبل ماندنش در لیگ برتر قطعی شد، انتظار می‌رفت در بازی با این تیم بهتر کار کنید و ببرید که کار به هفته آخر نکشد اما این اتفاق نیفتاد.
اینطور نبود که ملوانی‌ها انگیزه نداشته باشند. اتفاقاً با توجه به اینکه در بازی قبلی ۴ گل خورده بودند و در حضور تماشاگران‌شان بازی می‌کردند، آمده بودند ببرند که باخت قبلی را جبران کنند. به هر حال قسمت بود کار به هفته آخر بکشد تا لیگ جذاب‌تر شود.
در بازی این هفته مقابل سپاهان غایب هم دارید؟
نه، خدا را شکر ۳ بازیکن‌مان که در بازی با ملوان هم غایب بودند، این هفته می‌توانند بازی کنند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی