صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سه - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سه - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۴

خبر

دو بینی شکسته روی دست استقلال
مهری و حردانی باید منتظر بمانند
استقلال بعد از نمایش‌های دور از انتظار در بازی با پرسپولیس و صنعت‌‌نفت که منجر به از دست دادن 5 امتیاز و شانس قهرمانی در لیگ برتر شد، در بازی با مس رفسنجان به همان تیم خوب گذشته تبدیل شد و ضمن برد دو بر یک امیدوار شد در ادامه مسیر جام قهرمانی حذفی را به دست بیاورد. استقلال در مصاف با مس مثل دیدار با هوادار سعی می‌کرد، با پرس و توپگیری از منطقه یک سوم دفاعی حریف پر خطر ظاهر شود که این نمایش در نهایت موجب برتری دو بر یک شد. اما شرکت در دوئل‌ها برای توپگیری منجر به آسیب‌دیدگی دو بازیکن استقلال از ناحیه بینی شد. یکی صالح حردانی و دیگری سعید مهری. قرار است در تهران معاینات پزشکی روی این دو بازیکن انجام و میزان آسیب‌دیدگی‌شان مشخص شود. اگر بینی این دو بازیکن نیاز به جراحی داشته باشد، احتمالاً به بعد از مسابقات موکول خواهد شد. آنچه که از تصاویر تلویزیونی مشخص بود این بود که بعد از مصدومیت به بازی خود ادامه دادند و این نشان می‌دهد مشکل صالح حردانی و سعید مهری حاد نبوده است .جنگندگی بازیکنان تیم استقلال در مصاف با مس مورد تحسین ریکاردو ساپینتو قرار گرفت و او در کنفرانس خبری بعد از بازی باز هم از شاگردانش به خاطر تلاش برای کسب نتیجه تشکر کرد.
 

بیانی: استقلال مصمم به قهرمانی در جام حذفی است
شاهین بیانی در مورد شرایط استقلال و فاصله گرفتن این تیم از مسیر قهرمانی در چند هفته اخیر لیگ برتر، گفت: «استقلال با برد نشان داد برای قهرمانی در جام حذفی مصمم است. باید به این مهم دست پیدا کند تا مرهمی برای ناکامی در لیگ باشد.» کاپیتان اسبق استقلال در ادامه در مورد شکست استقلال در دربی که منجر به از دست دادن قهرمانی شد، گفت: «نتیجه آن بازی در قهرمانی خیلی نقش داشت که متأسفانه استقلال نتوانست آن بازی را ببرد. با این حال استقلال می‌تواند در جام حذفی شرایط خوبی داشته باشد. استقلال الان قهرمانی را از دست نداده، روز دربی قهرمانی را از دست داد ولی کادرفنی و بازیکنان باید تمام تمرکزشان را برای جام حذفی بگذارند که دل هواداران شاد شود. واقعاً این هوادار حقش است یک قهرمانی را ببیند.»

 
مرادمند به جایگاه قبلی بازگشت
محمد‌حسین مرادمند فصل را در استقلال خوب شروع نکرد. روزهایی که ریکاردو ساپینتو مشغول انتخاب نفرات اصلی بود، محمدحسین مرادمند بعد از ماه‌ها دوری از شرایط مسابقه به دلیل حضور در تیم ملوان و گذراندن سربازی به اردوی تیم آبی ملحق شده بود و ریکاردو ساپینتو هم به زوج سیلوا و عارف غلامی در قلب خط دفاعی رسید. نمایش خوب محمدحسین مرادمند در بازی با فولاد که به سبب غیبت عارف غلامی رقم خورد، باز هم نتوانست ریکاردو ساپینتو را برای تغییر در خط دفاعی قانع کند اما محمدحسین مرادمند از همه روزهای تلخ عبور کرد و دوباره در  بازی با مس رفسنجان در ترکیب استقلال به مهره ثابت تبدیل شده است. با نمایشی که او در رفسنجان داشت، بعید است ریکاردو ساپینتو در بازی‌های پایانی دست به ترکیب تیم برنده بزند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی