صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سه - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سه - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

گل صادقی و ترابی کپی گل‌هایی معروف
گل‌های سوم و چهارم پرسپولیس مقابل گل‌گهر زیباترین گل‌های این مسابقه بودند و تا مدت‌ها در ذهن هواداران این تیم ثبت خواهد شد. اما این گل‌های خاص شباهت‌هایی به چند گل معروف داشتند که از نگاه هواداران در فضای مجازی دور نماند. گل سعید صادقی که از زاویه بسته محوطه جریمه و با پای چپ طاق دروازه فروزان را فرو ریخت، شباهت بسیاری به گونزالو راموش از پرتغال مقابل سوئیس در جام جهانی اخیر بود. همچنین گل چیپ مهدی ترابی را به گل معروف اریک کانتونا در بازی منچسریونایتد‌–‌ساندرلند و گل کامرون به صربستان در جام جهانی شباهت داده‌اند.
 
پرتماشاگرترین بازی آزادی بعد از کرونا
تماشاگران پرسپولیس با حضور غافلگیرکننده نشان دادند که حداقل نیمی از سکوهای طبقه اول امکان میزبانی از هواداران را دارند. در حالی که قرار بود برای این بازی 15 هزار بلیت فروخته شود ظاهراً برای طبقه اول تعداد بیشتری بلیت فروخته شده بود و برخی تماشاگران در راهروهای سکوها حضور داشتند. همچنین ساعاتی قبل از بازی 3 هزار بلیت برای بازی فروخته شد اما تعداد زیادی از تماشاگران بدون بلیت به سکوهای طبقه دوم رسیدند. برخی معتقدند تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی حدود 50 هزار نفر بوده اما برخی معتقدند چیزی بیشتر از 20 هزار نفر در ورزشگاه حاضر بوده‌اند اما واقعیت اینکه اگر تمام سکوهای ورزشگاه آزادی قابلیت حضور تماشاگر را داشت شاید استادیوم در آخرین بازی خانگی سرخ‌ها پر می‌شد.

پرسپولیس از آسیا حذف شد؟
با وجود تأکید مدیران فدراسیون، وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس آن‌طور که شواهد نشان می‌دهد، پرسپولیس نیز خطر حذف را بیخ گوش خود احساس می‌کند. هر چند که در چند روز اخیر رضا درویش، مدیرعامل سرخ‌ها تمامی شایعات مطرح شده درباره حذف سرخ‌ها از آسیا را رد کرده اما دیروز خبرگزاری ایرنا در گزارشی نوشت پرسپولیس نیز به سرنوشت استقلال دچار شده و‌ به دلیل مشکلات مالکیتی، برای دومین سال پیاپی از حضور در بالاترین سطح باشگاهی قاره کهن، جا مانده است. در عین حال سه روز قبل پولادگر معاون وزارت ورزش گفته بود: طبق نظر کارشناسان استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است؛ احتمال حذف پرسپولیس از این بازی‌ها نیست و هواداران این تیم نگران حذف تیمشان از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نباشند.

شایعه درباره
لیست خروج
در حالی که به حساسترین هفته لیگ برتر و ایستگاه پایانی رسیده‌ایم و البته جام حذفی نیز تمام نشده گفته می‌شود در پرسپولیس شیخ دیاباته و سیامک نعمتی جدایی‌شان قطعی است. فرشاد فرجی، احمد گوهری و کمال کامیابی‌نیا هم دیگر بازیکنانی هستند که آینده حضورشان در پرسپولیس با ابهاماتی مواجه است. در نهایت پس از اتمام این فصل و پایان کار دو تیم در جام حذفی پایان کار این نفرات به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی