خبر

شکایت پرسپولیس از مورایس و نورافکن
باشگاه پرسپولیس به‌دلیل بیان اظهارات خلاف واقع، از سرمربی و بازیکن تیم سپاهان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می‌کند. این باشگاه اعلام کرده با توجه به اظهار نظرهای صورت گرفته از سوی ژوزه مورایس و امید نورافکن، اعضای تیم فوتبال اصفهان قبل و بعد از بازی‌های هفته بیست و نهم، از ایشان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت خواهد برد. به زعم باشگاه پرسپولیس این اظهار نظرها حاوی اتهامات دروغین و عوام‌فریبانه علیه باشگاه پرسپولیس و دیگر عوامل فوتبال بوده است که با توجه به اتفاقات بازی اخیر این تیم به نظر می‌رسد با هدف ایجاد فشار برای تأثیرگذاری بر نتایج رقابت‌ها و همچنین وارونه جلوه دادن حقایق موجود، صورت گرفته است. باشگاه پرسپولیس اعلام کرده با توجه به کارهای مهم‌تری که دارد، هنوز تصمیم به پاسخگویی رسانه‌ای به‌عنوان حق طبیعی و قانونی نگرفته است و تا این لحظه بنا بر استفاده از حق خود برای پیگرد حقوقی و انضباطی که دارد بر این اساس از دو نامبرده شکایت می‌کند.
 
پریرا هم
محروم نیست
با وجود یازده بازیکن سه‌اخطاره که در لیست پرسپولیس حضور داشتند سرخ‌ها باز هم هیچ بازیکن محرومی برای بازی آخر مقابل نساجی ندارند و بدون تلفات به قائمشهر خواهند رفت. در دیدار با گل‌گهر لئاندرو پریرا تنها بازیکن پرسپولیس بود که کارت زرد گرفت اما برخلاف خبر اعلام شده او چهارکارته نشده و از بازی آخر پرسپولیس محروم نیست. دوکارت زردی که پریرا مقابل پرسپولیس در یک نیمه گرفت تبدیل به یک کارت قرمز شد و در آمار کارت‌های زرد او محاسبه نمی‌شود. اما حالا ۱۰ بازیکن پرسپولیس اجازه این را خواهند داشت تا احتیاط هفته‌های اخیر را کنار بگذارند و با آسایش بیشتری برای توپ‌گیری اقدام کنند.
 
ترابی توپ را برد
ستاره پرسپولیس بعد از هت‌تریک مقابل گل‌گهر توپ بازی را با خودش برد. این ماجرا برای بازیکنانی که در فوتبال اروپا هت‌تریک می‌کنند متداول است اما در فوتبال ما آنقدر خبری از هت‌تریک نیست و کسی از این کارها ندیده است. جالب اینکه خود ترابی هم نمی‌خواست این کار را انجام بدهد و با خواسته هم‌تیمی‌هایش توپ را با خودش برد.
 
9 دقیقه پخش نشد
در حالی که بازی استقلال از شبکه ورزش و بازی سپاهان از دو شبکه تهران و اصفهان زنده پخش شد هواداران پرسپولیس ۹ دقیقه از بازی تیم‌شان مقابل گل‌گهر را ندیدند. شبکه سوم سیما به خاطر پخش ۵ گل سپاهان و ۳ گل بازی استقلال بارها پخش بازی پرسپولیس را قطع کرد در حالی که می‌توانستند پخش بازی پرسپولیس را قطع نکنند و گل‌های بازی‌های رقبا را در گوشه‌ای کوچک پخش کنند یا اینکه گزارشگر اطلاع‌رسانی کند نتیجه تغییر کرده. این اوج کج‌سلیقگی و در عین حال کم لطفی به صدرنشین و هواداران میلیونی‌اش بود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی