صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و دو - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و دو - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

شیخ و سیامک باز هم خط خوردند
یک ساعت مانده به بازی با گل‌گهر در شرایطی که ترکیب اصلی پرسپولیس مشخص شد نفرات نیمکت‌نشین هم معرفی شدند تا مشخص شود کدام بازیکنان از لیست خط خورده‌اند. با مشخص شدن نفرات ذخیره، معلوم شد شیخ دیاباته و سیامک نعمتی که در سه چهار مسابقه اخیر اصلاً به میدان نرفته‌اند باز هم از لیست کنار رفته‌اند. دیاباته و نعمتی در حالی خط خوردند که مصدوم و محروم نبودند اما مثل دربی هر دو نفر جایی در فهرست تیم‌شان نداشتند. البته این مسأله برای سیامک تبدیل به یک امر روتین شده اما شیخ در بازی با پیکان روی نیمکت حضور داشت و البته به میدان نرفت.
 
 بلیت‌فروشی برای طبقه دوم
حدود سه ساعت مانده به بازی با گل‌گهر ناگهان برای بخشی از سکوهای طبقه دوم ورزشگاه آزادی بلیت‌فروشی صورت گرفت. در حالی که 15 هزار بلیت بازی با گل‌گهر در فاصله 48 ساعت مانده به شروع این مسابقه یعنی همان روز چهارشنبه به پایان رسید بعد از ظهر دیروز امکان خرید حدود 700 بلیت برای طبقه دوم ورزشگاه فراهم شد که البته خیلی زود فروش رفت. قیمت این بلیت‌ها هم 50 هزار تومان بود.

 درخواست باشگاه از هواداران
در فاصله سه ساعت مانده به بازی با گل‌گهر باشگاه پرسپولیس از هواداران این تیم خواست بدون داشتن بلیت به ورزشگاه آزادی نروند و بازی را از تلویزیون تماشا کنند اما این درخواست مطابق انتظار فایده‌ای نداشت و تعداد زیادی هوادار به ورزشگاه رفتند تا مثل بازی قبل بدون بلیت به داخل ورزشگاه راه یابند.

 مشکل اتوبوس برای ورود به ورزشگاه
حدود دو ساعت قبل از شروع بازی اتوبوس پرسپولیس به ورزشگاه آزادی رسید اما برای ورود از در اصلی ورزشگاه به شدت دچار مشکل شد. تجمع هواداران و خودروها مقابل این ورودی و ترافیکی که ایجاد شده بود باعث شد اتوبوس برای دقایقی در آن محل متوقف شود. جالب اینکه هواداران پرسپولیس اتوبوس تیم محبوب‌شان را احاطه کرده و برای اعضای تیم آرزوی موفقیت می‌کردند اما همین مسأله حرکت اتوبوس را متوقف کرد تا افشین پیروانی از آنها بخواهد مسیر را باز کنند.

 پرده نگاره  200 میلیونی
یک روز قبل از بازی با گل‌گهر اعلام شد کانون هواداران پرسپولیس یک پرده نگاره بزرگ برای این بازی حساس طراحی کرده است. این پرده نگاره به شکل دو دست که نام لاتین پرسپولیس را نشان می‌دهد طراحی شده و گفته شده چیزی حدود 200میلیون تومان برای کانون هواداران باشگاه هزینه داشته و البته باشگاه هزینه‌ای برای آن نپرداخته است. همچنین گفته شده کانون هواداران پرسپولیس برای 8 هزار هوادار این تیم روی صندلی‌های ورزشگاه شال و پرچم سرخ هدیه داده است تا از تیم محبوب‌شان حمایت کنند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی