صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و دو - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و دو - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

مصاحبه و خبر

استاندار کرمان: مس رفسنجان تیم اول استان است
یکی از اتفاقات روزهای اخیر تمرین تیم فوتبال مس رفسنجان حضور استاندار کرمان در تمرینات این تیم بوده است. فداکار در این دیدار با اشاره به اینکه تیم مس رفسنجان در دو هفته پایانی لیگ، برای کسب رتبه و جایگاه چهارمی تلاش می‌کند و شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیا دارد، عنوان کرد: از همه بازیکنان و کادر فنی و همچنین مسئولان، تقاضا دارم برای رسیدن به این مهم، تمام توان و تلاش خود را به کار گیرند. استاندار کرمان در جریان این بازدید ضمن تماس تلفنی با رستمی، مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران، حمایت قاطع خود را از تیم مس رفسنجان اعلام و برای آنها آرزوی موفقیت کرد. او همچنین در این ملاقات تیم مس را به‌دلیل جایگاهش در جدول رده‌بندی مسابقات تیم اول استان کرمان دانست.
 
 
دلخوری کادر پیکان از مورایس
ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان روز گذشته دوباره صحبت‌هایی مبنی بر شرایط متفاوت پرسپولیس برای قهرمانی مطرح کرد. او با اشاره به بازی سپاهان برابر ملوان به انگیزه‌های مضاعف مازیار زارع برای متوقف کردن سپاهان و مقایسه با رابطه خودش با مورینیو گفت: اگر او در مسابقه‌ای در سری آ به میدان می‌رفت و نتیجه‌اش روی سرنوشت مورینیو تأثیرگذار بود، برای این کار انگیزه اضافی می‌داشت. روی این حرف متوجه مجتبی حسینی، سرمربی پیکان نیز هست که اتفاقاً در بازی رفت سپاهان را با یک گل شکست داده است. البته مجتبی حسینی شش سالی هست که از یحیی گل‌محمدی جدا شده و سرمربی مستقل در فوتبال ایران به شمار می‌رود. اتفاقاً او هفته پیش هم همان‌طور که همه از او انتظار داشتند، تلاشش را برابر پرسپولیس کرد. به همین سبب، صحبت‌های ژوزه مورایس باعث دلخوری مربیان پیکان شده که برای خود هویتی مستقل قائلند. همان‌طوری که هفته گذشته در بلوای جابه‌جایی زمین پیکان گفته بود این موضوع بیش از همه به ضرر پیکان است ولی کسی حق این تیم را در نظر نمی‌گیرد و همه از استقلال و سپاهان صحبت می‌کنند. به نظر می‌رسد مجتبی حسینی و همین‌طور جلال امیدیان، امروز پیش از مسابقه گلایه‌های خود را با سرمربی پرتغالی سپاهان مطرح کنند.
 
 
ستاره تراکتور دوباره مصدوم شد
خایمه، هافبک چپ اسپانیایی تیم تراکتور که در نیم‌فصل دوم به ایران آمده، دچار مصدومیت شد و دیدار با نساجی را از دست داد. او در حالی از لیست این بازی خط خورد که ممکن است برای بازی استقلال هم در دسترس نباشد و دوره حضورش در ایران به همین شکل خاتمه یابد. نکته جالب اینکه خایمه در این مدت چندان مورد استفاده پاکو خمس قرار نگرفته و هنوز نتوانسته به فرم ایده‌آل برسد و حالا این مصدومیت جدید را هم باید به فهرست سایر آسیب‌دیدگی‌های خود اضافه کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی