صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و نود و نه - ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و نود و نه - ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

توصیه خوردبین به وارثان پیراهن سرخ

با تمام وجود و غیرت مراقب پرسپولیس باشید

تقدیر از پیشکسوت نامدار پرسپولیس در حالی انجام شد که فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال ایران نیز، چهار سال پیش از این، در اردیبهشت سال ۱۳۹۸ با اعلام و ثبت رکورد نیم‌قرن حضور محمود خوردبین در پرسپولیس و عرصه فوتبال ایران، او را به عنوان مظهر وفاداری در فوتبال معرفی کرد. خوردبین در شهریور سال گذشته نیز از سوی کانون هواداران پرسپولیس به پاس سال‌ها تلاش و زحمت برای پرسپولیس، مورد تقدیر قرار گرفت. او از زمانی‌که فوتبال خود را به طور جدی آغاز کرد تا روزی که کفش‌های خود را آویخت در تیم پرسپولیس حضور داشت.
رضا درویش نیز در ارتباط با برنامه و خود محمود خوردبین گفت: «در مورد چهره‌هایی چون محمود خوردبین، نیاز به گفت‌و‌گو ما نیست.
 سال‌ها تلاش، ممارست و وفاداری آنها گویای همه چیز است. افرادی مانند علی پروین، محمود خوردبین و بسیاری چهره‌ها و پیشکسوتان فوتبال که اگر بخواهیم نام ببریم، ممکن است نامی از قلم بیفتد، گنجینه‌ای از تجربه و دانش هستند. به معنای واقعی کلمه باید از عباراتی چون فاخر و اسطوره در مورد ایشان استفاده کرد. ما در پرسپولیس همیشه خود را نیازمند وجود و بهره‌مندی از دانش و تجربه بزرگان پرسپولیس دانسته‌ایم و به نظر من، استفاده از ایشان، قدر نهادن عملی و میدانی به جایگاه ایشان است و ابتدای حضورم این شانس و فرصت را داشتم از حضور آقای خوردبین نیز بهره‌مند باشم.»
محمود خوردبین خود نیز درباره برنامه‌ای که انجام شد، گفت: «قبل از هر چیز باید از فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس، آقایان تاج و درویش، دیگر مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ و مسئول امور فرهنگی آن که این برنامه را تدارک دیدند تشکر کنم.
آقای محمدنبی هم پیام دادند که فدراسیون از مدت‌ها قبل در اندیشه این کار بود و ابراز تأسف کردند که حضور نداشتند، از ایشان هم تشکر می‌کنم. این کار باارزشی است که فدراسیون و سازمان لیگ در تقدیر از قدیمی‌ها آغاز کرده‌اند و باید کمک کرد، ادامه پیدا کند.»
وی ادامه داد: «واقعیت این است که بعد از گذر تمام این سال‌ها به پشت سر که نگاه می‌کنم می‌بینم عمرم را در کنار و برای یکی از باارزش‌ترین چیزهایی که می‌توانستم تصور کنم، سپری کردم. حضور در پرسپولیس و کنار آن و هوادارانش، درخشان‌ترین لحظاتی بود که می‌توانستم تصور کنم و بیش از هر کس و هر چیز خدا را شکر می‌کنم که این خوشبختی بزرگ را به من عنایت کرد.
 چه لحظات غم و شادی را که با پرسپولیس پشت سر نگذاشتم و پرسپولیس هر قدر هم با مشکلات و سختی‌ها روبه‌رو شد، بزرگ و بزرگتر شد. بعد از تمام این سال‌ها از تمام هواداران، همه پیشکسوتان، تک‌تک آنهایی که در پرسپولیس بزرگتر، همبازی یا بازیکن من بودند، از همه کسانی که الان در تیم حضور دارند یا در آینده افتخار پوشیدن این پیراهن را پیدا می‌کنند، می‌خواهم با تمام وجود و غیرت‌شان مراقب پرسپولیس باشند.»
جستجو
آرشیو تاریخی