صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و نود و نه - ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و نود و نه - ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

میرجوان: با تاوارس مشکل داشتم و از آبادانی‌ها جدا شدم

امیدوارم صنعت‌نفت در لیگ برتر بماند

آلومینیوم به دنبال حفظ جایگاه هفتم است

جدایی عماد میرجوان از صنعت‌نفت آبادان حواشی و اتفاقات عجیبی به دنبال داشت. جدایی این مهاجم گلزن از آبادانی‌ها باعث شد بهانه‌ها برای برکناری احمد پارو از مدیرعاملی صنعت‌نفت جور شود و یک بار دیگر در مدیریت این باشگاه تغییر ایجاد شود. البته عماد میرجوان که حالا در آلومینیوم بازی می‌کند، معتقد است احمد پارو مقصر این اتفاقات نبود و به خاطر اینکه نمی‌توانست با خواسته‌های ادسون تاوارس سرمربی برزیلی تیم، خودش را وفق بدهد مجبور به جدایی شد. میرجوان که از حضور در آلومینیوم اراک راضی است، درباره پیروزی مهم تیمش مقابل گل‌گهر، بازی بعدی مقابل نفت مسجدسلیمان و حواشی جدایی از صنعت‌نفت آبادان صحبت می‌کند.

سمیرا شیرمردی
روزنامه نگار

بازی خوبی مقابل گل‌گهر سیرجان انجام دادید و توانستید برد مهمی به دست بیاورید.
 بله، ما بعد از چند مساوی و اینکه چند هفته نبرده بودیم، توانستیم ۳ امتیاز مهم به دست بیاوریم و به رده هفتم جدول برسیم. ما می‌خواستیم یکی، ۲ پله بالا بیاییم که خدا را شکر در این هفته موفق شدیم به رده هفتم برسیم و فکر می‌کنم با این شرایط اگر در ۲ هفته آینده پیروز شویم، بتوانیم حتی یک پله بالاتر بیاییم. در کل هدف‌مان این است که رده هفتم را حفظ کنیم و اگر خدا کمک کند بالاتر هم برویم.
این هفته مقابل نفت مسجدسلیمان بازی دارید که شاید به خاطر اینکه زردپوشان تقریباً سقوط‌شان حتمی شده، کار سختی نداشته باشید.
بازی با نفت مسجدسلیمان در اراک است و ما از حمایت هواداران‌ بهره می‌بریم اما باید بگویم من فکر نمی‌کنم بازی آسانی باشد. چند هفته است که می‌گویند سقوط نفت حتمی است اما هر هفته، بازی خوبی انجام می‌دهند. اصلاً بی‌انگیزه نیستند و بازیکنان هر کدام انگیزه شخصی خودشان را دارند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. به هر حال بازی سختی است که باید با تمام قوا مقابل نفت مسجدسلیمان قرار بگیریم.
از اینکه به آلومینیوم اراک آمدی، راضی هستی؟
من اینجا راحت‌ترم و فشاری که روی صنعت‌نفت آبادان بود،‌ در آلومینیوم نیست. هم به لحاظ مالی و هم به لحاظ فوتبالی، اراک شرایط بهتری دارد.
حتماً بازی‌های صنعت‌نفت را هم پیگیری می‌کنی...
 بله، رفقا هستند و به خاطر آنها بازی‌ها را دنبال می‌کنم. ان‌شاءالله صنعت‌نفت در لیگ برتر بماند. شرایط آبادانی‌ها با مس کرمان الان مساوی است و کار بزرگی کردند که خودشان را رساندند. با این شرایط به نظر می‌رسد شانس خوبی برای ماندن در لیگ برتر دارند چون الان روحیه و انگیزه بالایی هم کسب کردند.
جدایی‌ات از صنعت‌نفت هم حواشی عجیبی داشت و یکی از دلایلی بود که احمد پارو از مدیرعاملی باشگاه آبادانی برکنار شد.
بله، باید بگویم آقای پارو اصلاً مقصر نبود. من با ایشان صحبت کردم و یک روز جلسه برگزار شد که من با هیأت مدیره و مدیرعامل صحبت کردم و گفتم نمی‌توانم بمانم. با این مسأله مخالفت کردند و گفتند دوست ندارند جدا شوم اما متأسفانه من با سرمربی تیم (ادسون تاوارس) به مشکل خوردم و به همین دلیل به این نتیجه رسیدیم که جدا شوم بهتر است. یکسری مشکلات شخصی هم داشتم که با توجه به اینکه نمی‌توانستم خودم را با خواسته سرمربی وفق بدهم، جدا شدم. آقای پارو بنده خدا مقصر نبود و سرمربی تیم تصمیم‌گیرنده بود.
در قراردادت بندی برای جدایی از صنعت‌نفت آبادان داشتی؟
 نه، هیچ بندی نداشتم. در صنعت‌نفت آبادان هیچ بازیکنی بند نداشت. اول فصل می‌خواستیم بند بگذاریم اما گفتند هیچ بازیکنی بند ندارد که در نهایت در قرارداد من هم بندی نبود. به این ترتیب توافقی جدا شدیم.
مطالباتت را گرفتی یا بخشیدی؟
یک مقداری بخشیدم اما یک مقدار دیگر هم قرار است بدهند.
الان کار با رحمتی چطور است؟
 رحمتی مربی خوبی است و چون جوان است بازیکنان را خوب درک می‌کند.
تا چه زمانی با آلومینیوم قرارداد داری؟
تا آخر فصل. کلاً قراردادم با اراکی‌ها برای نیم فصل است.

جستجو
آرشیو تاریخی