صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و نود و هشت - ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و نود و هشت - ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۴

مصاحبه و خبر

 

آقای ویسی فکر کردی واقعاً گواردیولایی؟!
طاهری: اشتباه کردم تا حالا ساکت بودم
بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال درباره انتقادهای اصغر شرفی و حسن روشن از او به‌دلیل کنترل نکردن رفتارهای ریکاردو ساپینتو، گفت: «خیلی‌ها گفتند ساپینتو را کنترل کن، ولی آیا رفتارهای او با ابتدای فصل قابل مقایسه است؟ ساپینتو کنار زمین آرام حضور دارد، ولی سرپرست و مربی حریف این همه راه از نیمکت‌شان می‌آیند تا او را تحریک کنند. ساپینتو در بازی با صنعت نفت آبادان توپ را به بازیکن حریف داد و گفت وقت تلف نکن. او چیزی نگفت که این همه شلوغش کرده‌اند.» طاهری در ادامه گفت: «من در تیم جوانان پاس بودم و شرفی سال 1359 اولین مربی بود که مرا به تیم ملی دعوت کرد. شرفی خودش درس وفاداری داد، حالا چرا ایراد می‌گیرد و می‌گوید کمبود دارم؟ اتفاقاً من زیادی هم دارم! من از مکتب تیمم دفاع کردم و وفاداری‌ام را نشان دادم.» طاهری همچنین در مورد رفتار ویسی گفت: «ویسی بعد از بازی بلافاصله به تلویزیون رفت و گفت اگر ساپینتو را در خیابان ببیند، فکر می‌کند دیوانه است. آقای ویسی! ادب را رعایت کن و احترام همکارت را نگه دار. این حرف‌ها بد است. آقای ویسی! واقعاً فکر کردی در سطح گواردیولا هستی که درباره ساپینتو حرف می‌زنی» سرپرست استقلال با اشاره به اعتراض‌ها به داوری‌ها گفت: «در مورد داوری حرف‌های زیادی دارم. از بس که ساکت بودم و هیچ چیز نگفتم تا یک کلمه حرف می‌زنم به خیلی‌ها برمی‌خورد. اشتباه کردم از روز اول ساکت بودم و ادب و نزاکت را رعایت کردم.»

 
استراحتی که تمدید شد!
استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و با نتیجه یک-یک متوقف شد. بازیکنان آبی‌پوش پس از این دیدار با صلاحدید سرمربی تیم به استراحت پرداختند و قرار بود تمرینات را از دیروز برای بازی مقابل مس رفسنجان از سر بگیرند. با این حال با توجه به شرایط فعلی تیم، ساپینتو تصمیم گرفت روز گذشته را نیز به بازیکنان تیمش استراحت بدهد و قرار است تمرینات استقلال، امروز از سر گرفته شود. دیدار استقلال مقابل مس رفسنجان، روز جمعه ۲۲ اردیبهشت از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود.
 

اکبرپور: داوری‌ها به ضرر استقلال است
علیرضا اکبرپور بازیکن سابق استقلال در خصوص کمرنگ شدن امید قهرمانی آبی‌پوشان گفت: «استقلال در روزی که می‌توانست سه امتیاز حساس را از آن خود کند به دو دلیل دو امتیاز این دیدار را از دست داد. ابتدا اشتباهات داوری که به استقلال ضربه زد که البته این موضوع فقط اختصاص به دیدار برابر نفت ندارد و چندین بازی است که آبی‌پوشان از اشتباهات داوری ضربه خورده و امتیازات زیادی را از دست می‌دهند. سپس اینکه آبی‌ها مقابل نفت بدشانس بودند. سه بار توپشان به تیر دروازه خورد که اگر یکی از آنها به گل تبدیل می‌شد مطمئناً رقابت در صدر جدول برای رسیدن به قهرمانی حساس‌تر می‌شد.» اکبرپور در ادامه گفت: «ساپینتو و یارانش اگر نتوانند در لیگ به قهرمانی برسند در جام حذفی این شانس را دارند که هوادارانشان را با گرفتن جام خوشحال کنند. بنابراین لازم است تمامی مجموعه استقلال تلاش کنند کنار هم باشند تا بتوانند یکی از دو جام را کسب کنند.»

جستجو
آرشیو تاریخی