صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و نود و هشت - ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و نود و هشت - ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

امیدوارم داوران شرمنده خودشان نشوند

محمد قاسمی‌نژاد: دلم روشن است مس کرمان می‌ماند

اشتباهات داوری ۳، ۴ هفته اخیر عجیب است

مس کرمان این روزها بیشتر از هر زمانی خطر سقوط را حس می‌کند. مسی‌ها هفته گذشته در مقابل تراکتور شکست خوردند و حالا با صنعت‌نفت که برابر استقلال به تساوی رسید، هم‌امتیاز شدند. محمد قاسمی‌نژاد هافبک مس کرمان با وجود اینکه از این شکست ناراحت است اما امید زیادی به ماندن تیمش در لیگ برتر دارد. قاسمی‌نژاد که فکر می‌کند اشتباهات داوری به مس کرمان ضربه زده، در رابطه با شرایط تیمش، بازی با تراکتور، بازی‌های هفته آینده و... صحبت‌های جالبی دارد.

سمیرا شیرمردی
روزنامه نگار

شرایط مس کرمان بعد از باخت به تراکتور چطور است؟
تیم ما واقعاً مقابل تراکتور بازی خیلی خوبی انجام داد و از نظر تاکتیکی تیم برتر بودیم اما برخلاف جریان بازی گل خوردیم. متأسفانه هفته‌هاست که مس کرمان از اشتباهات داوری ضربه می‌خورد. نمی‌دانم چه بگویم اما کارشناسان داوری هم واقف هستند که خیلی ضرر کردیم. نمی‌دانم چرا این اتفاقات می‌افتد اما هر چه هست خیر است. ما تیم جوانی داریم و تلاش می‌کنیم و زحمت می‌کشیم که امیدوارم در پایان اتفاقات خوبی بیفتد.
چقدر امیدوار هستی که مس کرمان در لیگ برتر بماند؟
فوتبال جوری است که باید تا آخرین لحظه جنگید. اول امیدمان به خداست و بعد هم تمام توان‌مان را وسط میدان می‌گذاریم تا تیم حفظ شود. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. آمدیم کمک کنیم. من از روز اولی که آمدم می‌دانستم به چه تیم بزرگی آمدم و تمام تلاشم را می‌کنم مس در لیگ برتر بماند. خیلی بازی‌ها با وجود اینکه تیم برتر بودیم، کم‌شانسی و بدشانسی آوردیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم. در کنار آن، اشتباهات داوری هم به ما ضربه زد و پنالتی علیه تیم گرفته شد که پنالتی نبود و در مقابل پنالتی‌های ما گرفته نشد. امیدوارم در این ۲ هفته باقی مانده حق به حق‌دار برسد و تیم نتیجه بگیرد. ما امید زیادی به ماندن تیم در لیگ برتر داریم و هنوز هیچ‌چیز تمام نشده است.
به نظر می‌رسد بازی‌های مس کرمان سخت‌تر باشد.
همه بازی‌ها سخت‌ است و هیچ تیمی نمی‌تواند خودش را از پیش برنده بداند. هر تیمی که تمرکز بهتری داشته باشد نتیجه بهتری می‌گیرد. ما هم یکدل‌تر از قبل تلاش می‌کنیم و تمرکزمان را می‌گذاریم بازی‌های خوبی انجام بدهیم تا شرمنده هواداران نشویم.
هواداران هم این هفته حمایت خوبی داشتند.
بله، هواداران مس کرمان همیشه کنار تیم هستند و این هفته هم آمدند و تشویق کردند اما ما بدشانسی آوردیم. تراکتور کلاً ۳ تا توپ آورد و با تجربه بالایی که داشت توانست آنها را گل کند. البته گل اول علاوه بر اینکه اول هند شده بود، آفساید هم بود اما داور آن را درست اعلام کرد. برای ما هم یک پنالتی واضح گرفته نشد. امیدوارم چیدمان داوری در ۲ هفته باقی مانده جوری باشد که هیچ تیمی معترض نشود. در چند هفته اخیر چیدمان داوری جوری بود که انگار می‌خواهند به تیم‌مان ضربه بزنند. خودمان هم ماندیم چرا این اتفاقات می‌افتد. مگر می‌شود ۳، ۴ هفته علیه یک تیم اشتباه صورت بگیرد و پنالتی‌هایش گرفته نشود؟ واقعاً خنده‌دار است. در هر صورت ما بیشتر از قبل تلاش می‌کنیم که اشتباهات داوری دیگر روی نتیجه بازی‌هایمان تأثیر نداشته باشد اما امیدوارم در ادامه اتفاقات خوبی بیفتد و حقی ناحق نشود تا تیمی که شایسته است برنده شود.
این هفته بازی سختی مقابل ملوان دارید. می‌توانید این تیم را شکست دهید؟
بازی با ملوان که تیم خوب و باکیفیتی است و کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد، سخت است اما ما می‌رویم بازی خوبی ارائه دهیم و نتیجه لازم را بگیریم که پایان فصل شرمنده هواداران‌مان نشویم. همه تیم‌ها دارند زحمت می‌کشند. امیدوارم در پایان شرمنده خودمان، خانواده‌های‌مان و هواداران نشویم و البته داوران هم شرمنده خودشان نشوند.
شما در سال‌های اخیر در هر تیمی بودی، آن تیم آسیایی می‌شد اما الان در مس کرمان شرایط متفاوتی ‌داری و برای ماندن تیم در لیگ برتر تلاش می‌کنی...
بله، تا الان تیمی نبودم که اینجای جدول را تجربه کرده باشد و هر تیمی بودم آسیایی شد. من از حضور در مس کرمان و بودن کنار هواداران خونگرم این تیم خیلی خوشحالم و تجربه خوبی برای من است. من مس کرمان را انتخاب کردم که اینجا کار بزرگی انجام دهم و کمک کنم. در ابتدای مسابقات به خاطر بی‌تجربگی کمی ضربه خوردیم اما کم‌کم شرایط بهتر و تجربه کسب شد. من دلم روشن است که تیم می‌ماند که امیدوارم فصل بعد اتفاقات خوبی بیفتد. از هواداران می‌خواهم مثل همیشه بیایند و انرژی مثبت بدهند. چیزی تمام نشده و در هفته‌های آخر ورزشگاه را پر کنند. ما باید دست به دست هم بدهیم تا تیم را نگه داریم. امید داریم و برای این هدف بزرگ تلاش می‌کنیم.

جستجو
آرشیو تاریخی