نزدیک بود ورزشگاه آزادی میزبان نباشد

با دستور سجادی مشکل حل شد


در شرایطی که سازمان لیگ فوتبال کشورمان روز پنجشنبه اعلام کرد دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، صبح دیروز مدیر این ورزشگاه با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرد با توجه به اینکه تجهیزات پیمانکار مربوطه برای مرمت ورزشگاه بلافاصله پس از دیدار روز گذشته استقلال و نفت آبادان در این مجموعه مستقر شده و از آنجایی که هیچ‌گونه درخواستی از سوی باشگاه پیکان انجام نشده و توافق کتبی صورت نگرفته است، این موضوع به منزله انصراف پیکان از برگزاری بازی در استادیوم آزادی تلقی شده و عملیات بازسازی مطابق روال پیگیری و اجرا خواهد شد.
ظاهراً باید سازمان لیگ 48 ساعت قبل از هر بازی درخواست برگزاری بازی در این ورزشگاه را به سازمان لیگ اعلام کند که این کار را در زمان مقرر انجام نداده است. امضا نشدن توافقنامه برای میزبانی پیکان در خصوص پرداخت هزینه ورزشگاه نیز جزو مواردی بوده که ورزشگاه آزادی آن را به منزله انصراف این باشگاه از میزبانی در آزادی تلقی کرد.
با این وجود پس از پیگیری‌های صورت گرفته در سازمان لیگ مشکل ورزشگاه آزادی برای میزبانی از این مسابقه حل شد. سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پس از تأخیر باشگاه پیکان در اعلام میزبان راساً دست به کار شد و از مسئولان ورزشگاه آزادی خواست این مشکل را حل کنند که خیلی سریع مشکلات حل شد.


کمال و گئورگی روی نیمکت
یک ساعت قبل از بازی ارنج اصلی سرخ‌ها اعلام شد که نسبت به بازی قبل یک تغییر اجباری داشت.
در عین حال با اینکه کمال کامیابی‌نیا و گئورگی گولسیانی در تمرین روز جمعه و کار گروهی حاضر بودند اما یحیی باز هم ریسک نکرد و به آنها بازی نداد تا فرشاد فرجی و سینا اسدبیگی در ترکیب قرار بگیرند.

نعمتی باز هم خط خورد
در شرایطی که سیامک نعمتی فرصت این را یافته بود تا در بازی حذفی مقابل گل‌گهر حداقل جزو لیست تیمش باشد اما دیروز یکی از خط خورده‌های تیمش بود و به لیست 20 نفره نرسید.
دیگر غایب این لیست میلاد سرلک بود که به خاطر محرومیت بازی با پیکان را از دست داد.

پرداخت پاداش حذفی
باشگاه پرسپولیس ساعاتی پیش از بازی با پیکان پاداش برد مقابل گل‌گهر در جام حذفی را به بازیکنان این تیم پرداخت کرد تا آنها با روحیه مناسب پا به دیدار مقابل پیکان بگذارند. قرار است باشگاه پرسپولیس بزودی بخشی دیگر از مطالبات بازیکنان را به حساب آنها واریز کند .
همچنین پاداش بازی‌های باقی مانده نیز به بازیکنان پرداخت خواهد شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی