صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و نود و هفت - ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و نود و هفت - ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

منشا ثمره تلاش‌اش را دید

آذرباد: مس رفسنجان سهمیه آسیا می‌خواهد

بازی با استقلال همیشه سخت است

مس رفسنجان بعد از پیروزی مقابل مس کرمان، یک هفته پرحاشیه داشت. آنها هر روز با یک شایعه جدید مواجه می‌شدند اما محمد ربیعی به خوبی توانست تیمش را جمع و جور و راهی انزلی کند. مس رفسنجان در مقابل ملوان یک بازی جذاب و خوب انجام داد و موفق شد با ۴ گل حریف خود را شکست دهد. یک شکست سنگین آن هم در خانه ملوانی‌ها. محسن آذرباد، هافبک مس رفسنجان که در این بازی یکی از بهترین‌های تیمش بود و یک پاس گل هم داد، درباره این بازی پرگل، گلزنی منشا، بازی هفته بعد مقابل استقلال و... صحبت‌های جالبی دارد.

سمیرا شیرمردی
روزنامه نگار

بازی خوبی مقابل ملوان انجام دادید و توانستید سنگین‌ترین شکست این تیم را در انزلی رقم بزنید. آن هم بعد از یک هفته پرحاشیه که پشت سر گذاشتید.
بازی با ملوان بازی خیلی خوبی بود و خیلی زود به گل رسیدیم که همین مسأله کار را در ادامه برایمان راحت‌تر کرد تا بتوانیم گل‌های بعدی را بزنیم. ما ملوان را به خوبی آنالیز کردیم و می‌دانستیم تیم چغری است که سخت گل می‌خورد و امتیاز می‌دهد. در بازی رفت هم با این تیم به مشکل خوردیم و بازی در رفسنجان با تساوی تمام شد اما خدا را شکر در بازی برگشت توانستیم از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم و برنده شویم.
شما هم در این بازی یک پاس گل ارزشمندی دادی.
من قبل از این گل، یک پاس خیلی خوب دادم و فکر می‌کردم گل شود اما این اتفاق نیفتاد. در نهایت پاس بعدی که سخت‌تر بود منشا توانست گل کند. من بعد از گلزنی که هفته پیش داشتم، این هفته توانستم پاس گل بدهم که خیلی خوشحالم اما تمام تلاشم این است که گل‌های بیشتری بزنم و بسازم.
منشا هم بالاخره بعد از اینکه شرایط سختی داشت و حتی تصمیم گرفت از مس رفسنجان جدا شود توانست یک بازی خوب انجام دهد و ۲ گل مهم بزند.
خدا را شکر که منشا توانست روز خوبی داشته باشد. او این فصل، شرایط خوبی نداشت و بدشانسی زیادی آورد که ۲ پنالتی هم خراب کرد و نتوانست خوب گل بزند. بعد از آن به لحاظ روحی و روانی تحت فشار بود و حتی به جمع‌بندی رسیده بود که از مس رفسنجان جدا شود. به هر حال ماند و تلاش کرد که ثمره آن را دید. امیدوارم باز هم گل بزند تا فصل را با خوبی و خاطره خوش به پایان ببرد.
این برد پر گل در حالی رقم خورد که مس رفسنجان بعد از پیروزی مقابل مس کرمان، یک هفته پر حاشیه و سخت را گذراند اما به خوبی توانستید از پس این مسائل بربیایید و برد پر گل و ارزشمندی مقابل ملوان کسب کنید.
 بازی با مس کرمان، دربی مهمی بود که حساسیت‌های زیادی داشت. قبل از این بازی، مسجدسلیمان و صنعت‌نفت بازی کرده بودند و شرایط مشخص بود. به هر حال وقتی ۲ تیم از یک استان در این شرایط مقابل هم قرار می‌گیرند، حرف و حدیث زیاد می‌شود اما ما بسیار پرقدرت بازی کردیم و همه بچه‌ها همت کردند تا توانستیم ببریم. مس رفسنجان هفته گذشته یک بازی جوانمردانه انجام داد که جای تقدیر دارد.
همین پرقدرت بازی کردن مقابل مس کرمان باعث این همه حرف و حدیث شد.
ما بالاخره در خانه بازی داشتیم و نگاهی به پایین جدول نداشتیم. دنبال رتبه و هدف خودمان هستیم و برای آن هدف می‌جنگیم. برای ما هیچ چیز به اندازه شخصیت تیمی خودمان مهم نیست و برای آن تلاش می‌کنیم.
ظاهراً به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم هستید.
الان شرایط جوری است که دنبال رتبه چهارم هستیم تا بتوانیم سهمیه بگیریم. ۲ بازی خیلی مهم داریم که باید در آن بازی‌ها هم نتیجه بگیریم.
هفته آینده بازی سختی مقابل استقلال دارید.
دقیقاً. بازی با استقلال همیشه سخت است چون استقلال، تیم بزرگی است اما ما در رفسنجان بازی داریم و تمام تلاش‌مان این است که امتیازات لازم را بگیریم.
با توجه به اینکه استقلال این هفته امتیاز از دست داد و از کورس قهرمانی دور شد، شاید کارتان کمی آسان‌تر شده باشد.
استقلال همیشه استقلال است و فکر نمی‌کنم بازی با این تیم راحت باشد. استقلال تیم پرمهره و بزرگی است که حتی اگر شانس قهرمانی نداشته باشد باز هم بازی با آن سخت است. ما به شرایط این تیم در جدول فکر نمی‌کنیم چون اگر این‌طور باشد می‌بازیم. پس حریف‌مان را دست‌کم نمی‌گیریم و با تمام قدرت مقابل آنها به میدان می‌رویم.

جستجو
آرشیو تاریخی