صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و نود و شش - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و نود و شش - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

ملوان بندرانزلی- مس رفسنجان

جشنواره گل، لب دریا

سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر در میان بهت و حیرت هواداران ملوان در ثانیه نهم بازی به دست آمد. با شروع بازی توپ بلندی به جناح چپ محوطه ملوان رسید و بازیکنان این تیم توپ را برگشت دادند اما گادوین منشا با جاگیری به موقع موفق شد دروازه ملوان را باز کند. دقیقه ۵ فرار قاضی‌پور از جناح چپ و ارسال آن به محوطه مس با دفع ناقص مدافعان رفسنجان در محوطه شش قدم به فداکار رسید. سهیل توپ را در موقعیتی مناسب برای بازگیر کاشت اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۲۷ حرکت تکنیکی و دیدنی شعبانلو از بین دو بازیکن مس توپ را به احمدی رساند. او هم با پاس در عرض یحیی‌زاده را صاحب توپ کرد. یحیی‌زاده از نزدیکی‌های محوطه به سمت دروازه حامد لک شلیک کرد اما شوت او از بالای دروازه مس به بیرون رفت. دو دقیقه بعد به نظر مس رفسنجان حساب ویژه‌ای روی جناح راست ملوان باز کرده است. این بار فرار آذرباد و ارسال در عرض او روی خط محوطه شش قدم با برخورد به مدافع ملوان به شکی خطرناک و با اختلاف کمی از بالای تیر دروازه به کرنر رفت. هشت دقیقه بعد ملوان گل دوم را هم دریافت کرد. ارسال کرنر بلند به محوطه شش قدم ملوان رسید و در شلوغی محوطه توپ مقابل فراز امامعلی افتاد اما ضربه او به تیر افقی دروازه برخورد کرد. در برگشت شاهین توکلی با جاگیری مناسب و با یک ضربه سر مطمئن گل دوم را زد.
دقیقه ۳۹ ملوان روی یک ضربه ایستگاهی در نزدیکی‌های محوطه مس، توپ را به بالای تیر دروازه مس کوبید. شعبانلو با یک پرواز بلند در نزدیکی‌های نقطه پنالتی توپ را با پروازی بلند و ضربه سر به بالای تیر افقی دروازه زد .دقیقه ۴۵ حامد لک با یک شروع مجدد به موقع و پاس بلند، محسن آذرباد را صاحب توپ کرد. آذرباد با یک کنترل فوق‌العاده و چسبیده به خط، خودش را با جا گذاشتن چند بازیکن به محوطه ملوان رساند اما بازیکنان ملوان موفق شدند ضربه او را دور کنند.
دقیقه ۵۳ اشتباه صادق بارانی در شروع بازی باعث شد توپ پشت محوطه به مهرداد رضایی برسد و او هم با یک ضربه پرقدرت دروازه ایمان صادقی را هدف گرفت اما توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۵۶ سجاد بازگیر با پاس عرضی بارانی را چسبیده به محوطه مس صاحب توپ کرد و صادق با ضربه پرقدرت روی پای راست توپ را به سمت دروازه مس فرستاد اما حامد لک با جاگیری مناسب توپ را در آغوش گرفت. دقیقه 61 برای سومین مرتبه دروازه ملوان باز شد. محسن آذرباد با یک پاس چیپ و پشت مدافعان ملوان، گادوین منشا را صاحب توپ کرد و او هم با سر توپ خوشکفا را محو کرد و وارد محوطه شد و با ضربه دقیق توپ را به تور دروازه ملوان رساند. دقیقه 63 محمدرضا سلیمانی با حرکت تکنیکی بازیکن فولاد را از پیش رو برداشت و توپ را روی دروازه فرستاد اما ضربه سر اسلامی به تور کنار دروازه برخورد کرد.
روی اشتباه شعبانلو در دفع توپ در دقیقه 83باعث شد سر مهدی حسینی با توپ ربایی وارد محوطه ملوان شود و در موقعیت دو به تک با پاس در عرض لطیفی بازیکن تازه وارد را صاحب توپ کند تا او او با یک بغل پای ساده دروازه خالی را باز کند.

جستجو
آرشیو تاریخی