صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و نود و دو - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و نود و دو - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۵

خبر

نقدی به لیست گرفتن از ساپینتو
درحالی که هنوز برآیند کاری ریکاردو ساپینتو در استقلال مشخص نشده، مسئولان این باشگاه اعلام کرده‌اند که از ریکاردو ساپینتو لیست خواسته‌اند. در همین راستا فرشید سمیعی، معاون باشگاه استقلال این جملات را به زبان آورده است: «باشگاه استقلال اعتقاد دارد ریکاردو ساپینتو سرمربی محترم و ارزشمند خود را برای فصل آینده نیز حفظ کند. بزودی مذاکرات با ایشان جهت ادامه همکاری آغاز می‌شود. ضمن اینکه امروز از او درخواست کردیم موارد مورد نیاز خود از جمله بازیکنانی که برای فصل آینده در نظر دارد را به باشگاه اعلام کند. باشگاه استقلال از همکاری با ساپینتو رضایت کامل دارد و امیدواریم این مربی فصل آینده هم در باشگاه استقلال حضور داشته باشد.» این اظهارات در شرایطی از زبان سمیعی بیرون آمده که تکلیف استقلال با ساپینتو در لیگ برتر و جام حذفی مشخص نشده است. بدون شک اگر استقلال در یکی از این دو جام موفق باشد، ماندن ساپینتو در استقلال جنبه منطقی دارد، اما اگر استقلال با ساپینتو جام نگیرد، تداوم حضور این مربی در استقلال محل بحث‌های بسیاری میان کارشناسان و اهل فن خواهد بود.

حقوق بازیکنان پرداخت می‌شود؟
نشست روز گذشته اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال پیرامون پرداخت بدهی‌های این باشگاه به بازیکنان برگزار شد. سمیعی، یکی از مسئولان باشگاه استقلال درباره محتوای این جلسه گفت: «در این جلسه پس از گزارش آقای کریمی به اعضا در خصوص پرداخت‌ها، در مورد مسائل مختلف و آخرین اتفاقات باشگاه تصمیم‌گیری به عمل آمد. پیرو پرداخت بدهی‌های خارجی تیم، همه تلاش ما این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن مطالبات کلیه اعضای محترم کادر فنی و بازیکنان ارزشمندمان را هم پرداخت کنیم. تلاش باشگاه این است که بتواند هرچه زودتر مطالبات باقیمانده بازیکنان و اعضای کادر فنی را پرداخت نماید. با وجود مشکلاتی که تا الان بوده، کلیه اعضای تیم عملکرد بسیار مناسبی داشتند و باشگاه قدردان زحمات کلیه اعضای تیم استقلال است.»


یک پنالتی دیگر استقلال سوخت
در جریان بازی استقلال مقابل پارس جم یک پنالتی دیگر به سود آبی‌ها رخ داد که از دید داور جوان این بازی پنهان ماند. دقیقه ۷۴ خطای واضح پنالتی روی رضاوند در چند قدمی داور این بازی رخ داد که در کمال شگفتی داور اعتقادی به وقوع پنالتی نداشت.
هواداران استقلال بعد از پایان بازی با پارس جم با اینکه تیم‌شان به مرحله بعد صعود کرده به شدت از کمیته داوران بابت تکرار پنالتی‌های گرفته نشده به سود تیم‌شان انتقاد کرده‌اند و براین باورند که باید یک بار برای همیشه این روش داوری علیه استقلال خاتمه یابد.  استقلال در جریان بازی‌های لیگ برتر نیز پنالتی‌های متعددی به سودش اعلام نشده که این موضوع صدای تمام ارکان باشگاه استقلال را هم درآورده است. اعتراض‌هایی که لااقل تا امروز به جایی نرسیده اما استقلالی‌ها امیدوارند که دست کم در هفته‌های باقی مانده عدالت داوری برقرار شود.

جستجو
آرشیو تاریخی