صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و نود و یک - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و نود و یک - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

میردورقی: بازیکنان می‌گویند خوش‌یمن هستم

مطمئنم در لیگ برتر می‌مانیم

بازیکنان صنعت‌نفت آبادان معتقدند حضور یک بازیکن خوش‌یمن باعث شد تیم‌شان نتایج خوبی بگیرد و حالا امیدوار به ماندن در لیگ برتر باشد. این بازیکن کسی نیست جز فیاض میردورقی. مدافع ۲۳ ساله اندیمشکی که این هفته‌ها خیلی خوب می‌درخشد و بازی‌های خوبی برای تیم انجام می‌دهد. میردورقی که در زمان سرمربیگری عبدالله ویسی به ترکیب اصلی رسیده، در پست‌های مختلف به میدان می‌رود و تا الان عملکرد خیلی خوبی داشته. میردورقی امیدوار است مقابل استقلال هم نتیجه بگیرند و در لیگ برتر بمانند.

سمیرا شیرمردی
خبرنگار
صنعت‌نفت آبادان در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفت و با عبدالله ویسی کاملاً متحول شده.
بله، از زمانی که آقای ویسی آمد همه چیز صد درصد تغییر کرده. هم به لحاظ روحی و روانی و هم به لحاظ تیمی شرایط بهتر شده و مسیر جدیدی را در پیش گرفتیم. همانطور که‌ آقای ویسی خواستند گذشته‌ها را فراموش و لیگ ۸ هفته‌ای را شروع کردیم. ویسی گفت اگر در این ۸ هفته نتیجه بگیریم می‌توانیم سهمیه بگیریم و لیگ برتری بمانیم که ما هم برای این مسأله تلاش می‌کنیم. ما از همان بازی اول تا الان نتایج خوبی گرفتیم و در آخرین بازی توانستیم نساجی را با ۴ گل شکست بدهیم و دل هواداران را شاد کنیم. الان هم برای بازی با استقلال آماده می‌شویم.
بازی با استقلال را چطور ارزیابی می‌کنی؟
استقلال برای قهرمانی می‌جنگد و با توجه به اینکه دربی را باخت شرایط برای ما سخت می‌شود. شاید اگر دربی مساوی می‌شد یا استقلال می‌برد، این بازی برای ما اینقدر سخت نمی‌شد اما الان استقلال مثل مار زخمی است و خطرناک شده. به هر حال ما صنعت‌نفت هستیم و مثل توپی که باد می‌شود بزرگ و بزرگتر می‌شویم و اجازه کار به هیچ حریفی نمی‌دهیم. در واقع ما حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و می‌رویم امتیاز بگیریم تا دل هواداران را شاد کنیم. از وقتی بازی با نساجی را بردیم مردم آبادان خوشحال هستند و همانطور که‌ آقای ویسی گفتند داریم قسط بدهی‌های‌مان را می‌دهیم که امیدوارم مقابل استقلال هم این کار را انجام دهیم.
یعنی فکر می‌کنید می‌توانید از استقلال در تهران امتیاز بگیرید؟
قطعاً هدف این است که از استقلال امتیاز بگیریم. تمام تمرکزمان را روی این مسأله گذاشتیم و راهی جز این نداریم. استقلال تیم قدرتمندی است ولی ما هم دست و پا بسته نیستیم و قطعاً به استقلال ضربه می‌زنیم.
بازیکنان صنعت‌نفت معتقدند شما برای تیم خوش‌یمن هستی و از زمانی که بازی می‌کنی صنعت‌نفت نباخته...
بله، البته بچه‌ها لطف دارند و نتایج هم حاصل تلاش همه بچه‌ها و کادرفنی است. شاید برای تیم خوش‌یمن باشم اما اصل کار را بازیکنان انجام می‌دهند. ۱۱ بازیکن درون زمین نماینده ۳۰ بازیکن هستند و چه در زمین باشم و چه نباشم، آرزوی موفقیت برای صنعت‌نفت دارم. خدا را شکر یکدلی خوبی در تیم وجود دارد که نتایج هم حاصل این مسأله است.
یعنی تا الان این یکدلی وجود نداشت؟
یکدل بودیم. اشتباه برداشت نشود. منظورم این است که آن حس یکدلی بیشتر شده.
چقدر امیدوار هستی صنعت‌نفت آبادان در لیگ برتر بماند.
ما امیدوار نیستیم بلکه مطمئنیم که در لیگ برتر می‌مانیم. قطعاً می‌مانیم. تا همین چند هفته پیش با مس کرمان ۸ امتیاز اختلاف داشتیم اما الان به یک امتیاز رسیده. تلاش می‌کنیم به هدف‌مان برسیم و در لیگ برتر بمانیم تا دل مردم آبادان را شاد کنیم.
با آمدن ویسی ظاهراً در چند پست بازی می‌کنی. خودت در کدام پست راحت‌تری؟
بله، آقای ویسی به من لطف دارند و در پست‌های مختلف به من بازی می‌دهند. دفاع آخر، دفاع وسط، دفاع چپ و هافبک دفاعی. برای من فرقی ندارد کجا بازی کنم و مهم این است که مثمرثمر باشم اما خودم دفاع آخر را بیشتر دوست دارم. جا دارد از آقای ویسی به خاطر اعتمادی که به من دارند تشکر کنم. از حمایت هواداران هم ممنونم.

جستجو
آرشیو تاریخی