صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و نود - ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و نود - ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

حمودی: سپاهان شانس اول قهرمانی است

می‌خواهیم شگفتی‌ساز شویم

استقلال ملاثانی یکی از تیم‌های لیگ یکی است که توانست به مرحله یک‌چهارم پایانی جام حذفی برسد. آبی‌های ملاثانی که روزهای سختی را گذراندند، حالا در تلاش هستند در این مرحله تیم هوادار را کنار بزنند و به جمع ۴ تیم برتر برسند. علی حمودی کاپیتان تیم استقلال ملاثانی که یکی از بهترین‌های تیمش در این فصل بود و البته سابقه بازی در استقلال تهران را دارد، در مورد این بازی حساس از جام حذفی، شانس قهرمانی تیم‌های لیگ برتر، دربی صدم و... صحبت‌های جالبی دارد.

 

سمیرا شیرمردی
خبرنگار
شرایط استقلال ملاثانی چطور است؟ ظاهراً تیم‌تان کلاً تمرین نمی‌کند.
 شرایط تیم الان خوب است. همان‌طور که می‌دانید تیم شرایط خوبی نداشت و بازیکنان فقط برای بازی‌ها می‌آمدند. یعنی بدون اینکه تمرین داشته باشیم برای بازی‌ها به میدان می‌رفتیم ولی الان خدا را شکر بچه‌ها بعد از ۴ هفته، کامل جمع شدیم و این هفته تمرین منظم و خوبی داشتیم تا برای بازی با هوادار آماده شویم.
همچنان مشکلات مالی ادامه دارد؟
 بله، استقلال ملاثانی این فصل شرایط عجیب و خیلی بدی را تجربه کرد. شاید باور نکنید اما تا الان بیشترین درصدی که بازیکنان تیم از قراردادشان را دریافت کردند به ۳۰، ۴۰ درصد هم نرسد. ولی بازیکنان به خاطر خودشان و شهرشان می‌آیند بازی می‌کنند. ۹۹ درصد تیم بومی است که به خاطر همین هم می‌آیند وگرنه تا الان اثری از تیم نبود. البته بازیکنان حق دارند دنبال حق و حقوق‌شان باشند اما بازیکنان ما با وجود همه این مشکلات آمدند و کار را پیش بردند. ما مشکلات زیادی داریم. آقای علاقبند هم تلاش زیادی می‌کند اما به هر حال به تنهایی نمی‌توان یک تیم را اداره کرد. الان تیم ما به جایی رسیده که حتی پول برای هتل هم نداریم. به همین دلیل است که می‌گویم بازیکنان غیرت و همت کردند که با وجود مشکلات آمدند بازی کردند. ان‌شاءالله امروز بتوانیم در مقابل هوادار بازی خوبی انجام بدهیم و خستگی را از تن تیم در‌بیاوریم.
ظاهراً شما هم بعضی جاها دست به جیب می‌شدید و به تیم کمک می‌کردید.
 نه، من شاید یکی، دو جا که پول نرسید رفتم حساب کردم اما امسال کل زحمات تیم را آقای علاقبند متقبل شدند و صفر تا صد را خودشان انجام دادند.
گفته می‌شود آقای علاقبند مدتی است کم پیدا شده!
 ظاهراً یک سری مشکلات با مدیریت داشتند که همین مسأله باعث شد کمتر بیایند. امیدوارم این مشکلات زودتر حل شود و مشکلات ما بیش از این نشود.
به نظر می‌رسد با وجود همه مشکلات در تلاش هستید مقابل هوادار به پیروزی برسید.
 تیم هوادار تیم خیلی خوبی است و بازیکنان خیلی خوبی دارد که در تیم‌های بزرگ بازی کرده‌اند. قطعاً بازی راحتی نخواهیم داشت. آن هم مقابل تیمی که برای رسیدن به این مرحله، خیلی خوب کار کرد اما ما تلاش می‌کنیم در اهواز، از شخصیت فوتبال خوزستان دفاع کنیم و به پیروزی برسیم.
پس می‌خواهید شگفتی‌ساز شوید.
 جام حذفی، جام شگفتی‌سازهاست. بارها پیش آمده که یک تیم لیگ یکی و یا لیگ دویی توانسته بالا بیاید و حتی به فینال هم برسد. ما هم می‌خواهیم شگفتی‌ساز باشیم. تا این مرحله آمدیم و به امید خدا، این مرحله را به سلامت رد می‌کنیم و جزو ۴ تیم برتر خواهیم شد.
اگر بالا بیایید دوست دارید حریف بعدی‌تان کدام تیم باشد؟
 رد شدن از این مرحله، کار بزرگی است اما قطعاً دوست داریم مقابل استقلال یا پرسپولیس بازی کنیم.
صحبت تیم‌های استقلال و پرسپولیس شد یادم آمد قبل از دربی از برد آبی‌ها صحبت کرده بودی اما این اتفاق نیفتاد.
 ببینید این دربی چندان پرموقعیت نبود و به نظرم عادلانه‌ترین نتیجه، تساوی بود. هر ۲ تیم موقعیت کم داشتند و استقلال بد بازی نکرد اما شانس به پرسپولیس رسید. چون از موقعیتی ۵۰ درصدی توانست استفاده کند و گل بزند.
گل را هم یکی از همشهریانت زد.
 هر وقت در استقلال بازی کرد گلش برایم ارزش دارد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی