صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و نه - ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و نه - ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

جملات انگیزشی مجیدی به دو زبان انگلیسی و عربی
شکست مال من، پیروزی برای شما
پس از پیروزی بزرگ اتحاد کلباء برابر الشارجه که با گل دقیقه 100 احمد عامر به دست آمد، ویدیویی از رختکن این تیم در فضای مجازی منتشر شد که در نوع خود جالب توجه است. فرهاد مجیدی سرمربی جوان کلباء در حالی‌ که کاغذی را مقابل خود گرفته و کلمه شجاع را به 2 زبان انگلیسی و عربی روی آن نوشته، با کلمات انگیزشی به بازیکنانش روحیه می‌دهد تا در زمین مسابقه برای کسب پیروزی بجنگند. مجیدی خطاب به بازیکنانش می‌گوید: «همه یک دور این کلمه را بخوانند. اگر ما به این کلمه عمل کنیم، بازی را برنده می‌شویم. هر نتیجه‌ای به دست آمد، مال من است و به مدیریت پاسخ می‌دهم ولی شما بدون ترس بازی کنید. دوباره می‌گویم، بدون ترس! نتیجه مال من است.» این ویدیو توسط مدیران کلباء و صفحات مجازی اماراتی منتشر و مورد استقبال قرار گرفته است. پس از پیروزی کلباء برابر الشارجه، بسیاری از کاربران در فضای مجازی به تحسین عملکرد مجیدی در فصل نخست حضور در این تیم پرداختند.


جام امیر بدون ایرانی‌ها
روستایی و محمدی به فینال نرسیدند
رقابت‌های مرحله نیمه نهایی جام امیر قطر در حالی برگزار شد که در هر دو بازی، لژیونرهای ایرانی حضور داشتند ولی هیچ‌کدام از آنها نتوانستند همراه تیم‌های خود برابر مدعیان قهرمانی به برتری دست پیدا کنند و در نهایت هم نتیجه را با شکست‌های سنگین واگذار کردند. تیم فوتبال السیلیه در حالی در یکی از دیدارهای این مرحله به مصاف العربی رفت که مهرداد محمدی را روی نیمکت داشت و پس از دریافت دو گل این مهاجم ایرانی را به ترکیب خود اضافه کرد که این جابه‌جایی نیز نتوانست مانع از باخت آنها شود. مهرداد محمدی که در مرحله گذشته جام امیر قطر در جریان پیروزی مقابل الدحیل یک گل به ثمر رسانده و در ضربات پنالتی هم گلزنی کرده بود، برابر العربی با وجود تلاش زیاد در خط حمله شکست سنگین ۷ بر یک را همراه تیمش تجربه کرد تا نتوانند به بازی فینال راه پیدا کنند. تیم دسته اولی الشحانیه که امیر روستایی در آن عضویت دارد، با نتیجه ۵ بر یک مقابل السد شکست خورد و از این رقابت‌ها کنار رفت. فینال جام حذفی فوتبال قطر در فصل ۲۳-۲۰۲۲ در حالی دو هفته دیگر بین تیم‌های السد و العربی برگزار می‌شود که لژیونرهای ایرانی شاغل در فوتبال قطر که هفت نفر هستند، در این بازی حضور ندارند.


جام اردیویسه،
نزدیک به ستاره ایرانی
جهانبخش
یک قدم تا جام
فاینورد این فصل را درخشان سپری کرده و در لیگ هلند صدرنشین است. این تیم در فاصله چهار هفته تا پایان رقابت‌ها با فاصله 8 امتیازی نسبت به آیندهوون در رده اول قرار دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، یکی، دو هفته دیگر عنوان قهرمانی را بعد از سال‌ها به‌نام خود ثبت خواهد کرد. جهانبخش که نیم فصل دوم یکی از بازیکنان مؤثر فاینورد بوده، فاصله‌ای با لمس جام قهرمانی ندارد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی