صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و نه - ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و نه - ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

ابراهیمی: باید از نفت تهران درس عبرت گرفت

انگ زدن به هوادار درست نیست

حسین ابراهیمی هافبک هوادار از اینکه یکسری پیشکسوت فوتبال در مورد شکست تیمش مقابل استقلال، حاشیه‌سازی کردند ناراحت است. ابراهیمی در رابطه با آن شکست عجیب، حواشی آن، بازی با گل‌گهر که با تساوی یک بر یک تمام شد و همچنین بازی با استقلال ملاثانی در جام حذفی، صحبت‌های جالبی دارد.

سمیرا شیرمردی
خبرنگار
قبل از هر چیز بهتر است بگویی چطور شد به هوادار رفتی؟ آن هم در نیم فصل...
من اول فصل مصدومیتی داشتم که به خاطر آن اخلاقی نبود بروم و قرارداد ببندم. اینطوری اگر به ایفمارک می‌رفتم، هم برای من بد می‌شد و هم برای تیم. به همین دلیل بیرون ماندم که به مداوا برسم و در این نیم فصل هم شرایطم کاملاً خوب شد و نسبت به اول فصل هم خیلی بهتر شدم. در نهایت با آقای الهامی صحبت داشتم و با هوادار قرارداد امضا کردم.
اینجا از شما گوشی آیفون ۱۴ نخواستند؟
(می‌خندد) نه نخواستند. البته همانطور که می‌دانید این مسائل در فوتبال ایران زیاد است.
بعد از شکست سنگین مقابل استقلال، این هفته بازی خوبی مقابل گل‌گهر انجام دادید و توانستید امتیاز بگیرید.
ما با توجه به اینکه هفته قبل بازی را با آن نتیجه به استقلال واگذار کردیم فشار زیادی روی کل تیم بود که همین مسأله کار ما را سخت کرد. به ما انگ زده بودند که باید بگویم ناراحتی من از فوتبالی‌ها بود. هواداران کاملاً احساسی رفتار می‌کنند اما از فوتبالی‌ها بعید بود چنین حرف‌هایی بزنند. یکسری که نمی‌شود به آنها پیشکسوت گفت چون یک سال در پرسپولیس بازی کردند، حرف‌هایی زدند که عجیب بود. به هر حال این حرف‌ها انگیزه شد تا مقابل گل‌گهر بازی خوبی انجام بدهیم و امتیاز بگیریم.
منظورت از پیشکسوت، سپهر حیدری است؟
یکی از آنها بود. خود اینها می‌دانند در فوتبال هر اتفاقی می‌تواند بیفتد و مثلاً یک بازی ۴ یا ۵ تا بخورند. یعنی زمانی که آنها بازی کردند همه بازی‌ها را با برد پشت سر گذاشتند؟ فوتبال همین است و قابل پیش‌بینی نیست.
یکی از مسائلی که شبهه‌برانگیز شد این بود که هوادار در این بازی مهم از گلر سوم خود استفاده کرد و خالدآبادی را روی نیمکت گذاشت...
مهرداد طهماسبی گلر اول ما بود و در یک بازی گلر سوم خوب کار کرد که باعث شد کل فصل بازی کند. مهرداد به عنوان گلر سوم به هوادار نیامد و ۱۴، ۱۵ سال سابقه بازی دارد. به هر حال این تشخیص کادرفنی بود که از طهماسبی استفاده کند چون می‌خواستیم عقب بازی کنیم و از عقب بازیسازی انجام دهیم، مهرداد را گذاشت وگرنه دلیل خاصی برای این کار وجود نداشت. در مورد هوادار باید بگویم تیم ما یک گروه ۵۰، ۶۰ نفره است که هوادار هم ندارد و خصوصی اداره می‌شود. پس بد است چنین مسائلی در مورد تیم ما مطرح شود. تیمی که ۱۵، ۱۶ بازیکن ۲۰ تا ۲۲ ساله دارد. هوادار تلاش می‌کند به بازیکنان جوان بازی بدهد تا به فوتبال ایران کمک کند. مسأله‌ای که قبلاً در نفت تهران وجود داشت اما متأسفانه از نفت حمایت نشد و به این روز افتاد. باید از نفت تهران درس عبرت گرفت و از هوادار حمایت کرد.
بازی بعدی در جام حذفی است. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنی؟
بله، بازی بعدی ما مقابل استقلال ملاثانی در اهواز است که باید بگویم یک بازی دو سر سوخت است. اگر ببریم می‌گویند یک تیم لیگ یکی را بردید، اگر هم ببازیم می‌گویند به تیم لیگ یکی باختید. به هر حال بازی در خوزستان همیشه سخت است و ان‌شاءالله می‌رویم که بازی خوبی انجام بدهیم و از این مرحله بالا بیاییم.
فکر می‌کنی کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر را دارد؟
تا ۲ روز پیش همه سپاهان را شانس اول قهرمانی می‌دانستند اما بعد از بازی خوبی که ملوان مقابل سپاهان انجام داد و توانست قدرتمندانه از این تیم مدعی در اصفهان امتیاز بگیرد، حالا شرایط فرق کرده و باید بگویم رقابت اصلی قهرمانی بین پرسپولیس و سپاهان است که شانس قرمزها بیشتر خواهد بود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی