صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و هشت - ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و هشت - ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

آرزوی بزرگم ماندن صنعت‌نفت در لیگ برتر است

گروسیان: ویسی کل تیم را احیا کرد

فرزین گروسیان دروازه‌بان صنعت‌نفت آبادان ستاره درخشان بازی هفته بیست و هفتم مقابل نساجی مازندران بود. به گفته عبدالله ویسی سرمربی نفتی‌ها و البته دیگر کارشناسان فوتبال، شاید اگر گروسیان درون دروازه آبادانی‌ها نبود نتیجه جور دیگری رقم می‌خورد اما درخشش این دروازه‌بان با‌انگیزه باعث شد یک بازی زیبا و نتیجه‌ای جالب ثبت شود. همین مسأله هم باعث شد هواداران صنعت‌نفت در حین بازی و حتی تا ساعتی بعد از آن، با سر دادن شعار «فرزین باتعصب» از او تشکر کنند. فرزین گروسیان که از پیروزی تیمش مقابل نساجی خیلی خوشحال است حالا به بازی‌های آینده فکر می‌کند و می‌خواهد در ۳ بازی باقی مانده هم بدرخشد تا به تیم کمک کند. گروسیان که می‌گوید آرزوی بزرگش ماندن صنعت‌نفت آبادان در لیگ برتر است، حالا برای بازی با استقلال آماده می‌شود. دروازه‌بان صنعت‌نفت آبادان درباره پیروزی ۴ گله مقابل نساجی مازندران، بازی هفته آینده مقابل استقلال و... صحبت‌های جالبی دارد.

سمیرا شیرمردی
روزنامه‌نگار
 
بازی انتحاری و زیبایی مقابل نساجی انجام دادید و شما هم مثل یک ستاره درخشیدی که توانستید به یک برد ارزشمند برسید.
خدا را شکر بازی خوبی کردیم و ۳ امتیاز را گرفتیم. این برد خدا را شکر همه جوره خوب بود. هم کل تیم زحمت کشیدند و هم کل شهر حمایت کردند. مردم آبادان هم قبل از بازی و هم حین بازی به ما انرژی زیادی دادند که می‌خواهم از آنها تشکر ویژه‌ای داشته باشم.
بعد از بازی با آقای ویسی در مورد بازی صحبت کردیم که در این مصاحبه به تعریف و تمجید از شما پرداخت و گفت اگر درخشش فرزین گروسیان نبود شاید نتیجه جور دیگر رقم می‌خورد...
آقای ویسی لطف دارد و از ایشان ممنونم. ان‌شاءالله در این ۳ بازی باقی مانده هم جوری کار کنیم که مردم آبادان خوشحال شوند. کار سختی داریم و تمام فکر و ذکرمان این است که در این ۳ بازی سربلند بیرون بیاییم.
اما واقعاً شما در این بازی خیلی خوب کار کردی که باعث شد هواداران تا ساعتی بعد از بازی هم شعار «فرزین باتعصب» سر بدهند.
لطف دارند. من فقط می‌توانم بگویم تمام تمرکز و فکرم این است که تیم در لیگ برتر بماند. بعداً وقت برای خیلی چیزها هست. الان واقعاً آرزوی بزرگم این است که تیم بماند. مردم و بچه‌ها به من لطفاً دارند و تلاش تیم باعث شد در بازی با نساجی پیروز شویم.
بازی با نساجی واقعاً حساسیت خاصی داشت و برای صنعت‌نفت سرنوشت‌ساز بود. شاید کسی فکر نمی‌کرد بتوانید به این صورت ببرید اما ۴ گل زدید و ۳ امتیاز را کسب کردید تا امید به ماندن بیشتر از هر زمانی شود.
این بازی برای ما مثل بازی حذفی بود. یعنی حتماً باید می‌بردیم و راهی جز پیروزی نداشتیم. بعد از بازی با پیکان خیلی خوب تمرکز کردیم و همه تیم آماده بازی شدیم و فقط به برد فکر کردیم. تمام فکر و ذکر و تاکتیک و برنامه هم برای رسیدن به پیروزی بود تا بتوانیم دل مردم آبادان را شاد کنیم.
این هفته بازی مهم و سختی مقابل استقلال دارید که نتیجه‌اش اهمیت بالایی دارد.
استقلال می‌خواهد قهرمان شود و تیم خیلی خوبی دارد. ما هم به‌دنبال این هستیم بمانیم که باید تمرکزمان هزاران برابر بیشتر از بازی با نساجی باشد. ما آماده‌ایم تا در بازی حساس مقابل استقلال بهترین عملکرد را داشته باشیم. باز هم از مردم آبادان تشکر می‌کنم و امیدوارم در ۳ بازی باقی مانده با انرژی و دعاهایشان بتوانیم نتیجه بگیریم و آنها را شاد کنیم.
در بازی با نساجی هواداران زیادی هم به ورزشگاه آمده بودند که بدون شک تأثیر مثبتی روی روند بازی‌تان داشت.
در آبادان هواداران همیشه به ورزشگاه می‌آیند اما نمی‌دانم چرا جایگاه روبه‌رو را بسته بودند و نمی‌توانستند بیشتر از یک تعداد به ورزشگاه بیایند. هواداران آبادانی آنقدر تیم‌شان را دوست دارند که حتی هر سال برای بازی‌هایی که مهم هم نبود به ورزشگاه می‌آمدند و آنجا را پر می‌کردند. همیشه هم تمرکزشان روی تیم خودشان است و هیچ‌وقت در مورد حریف نظر و شعار ندادند. ان‌شاءالله شرایط جوری باشد که جایگاه روبه‌رو هم همیشه باز باشد و آنها هم از دیدن بازی‌های تیم لذت ببرند.
طالب ریکانی این فصل شرایط عجیبی داشت و روزهای بد و حتی مصدومیت را تجربه کرد اما حالا کاملاً متحول شده و توانسته در بازی با نساجی هت‌تریک کند. دلیل این مسأله و تحول را چه می‌دانی؟
بله، طالب روزهای سختی را گذراند. اول فصل با مصدومیت بازی کرد که به تیم کمک کند. با پایی که درد داشت بازی می‌کرد و از جان مایه می‌گذاشت و تلاش کرد تا جایی که دیگر پایش همراهی نکرد و مجبور شد عمل کند. الان مزد زحماتش را گرفت و خدا را شکر با هت‌تریک توانست به روزهای خوبش برگردد.
البته به نظر می‌رسد شناخت آقای ویسی از طالب ریکانی هم باعث شد این بازیکن احیا شود.
دقیقاً. البته آقای ویسی کل تیم را احیا کرد که واقعاً از ایشان ممنونیم.
فکر می‌کنید هفته آینده بتوانید استقلال را شکست دهید؟
ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و باید بگویم هیچ تیمی برای باخت به میدان نمی‌رود. ما باید بمانیم و دنبال این هستیم که با تمام توان بجنگیم. نتیجه دست خداست اما ما تلاش می‌کنیم که بعداً پشیمان نشویم. هواداران خیال‌شان راحت باشد که با تمام وجود این بازی را انجام می‌دهیم.

 

جستجو
آرشیو تاریخی