صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و پنج - ۳۱ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و پنج - ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۹

رودریگو مادرید را به نیمه نهایی رساند

رئال، فاتح همیشگی نبرد با انگلیسی‌ها

ایمان گودرزی
روزنامه نگار

رودریگو دو بار در استمفوردبریج گلزنی کرد و رئال مادرید برای دومین بار در یک هفته چلسی را با نتیجه 2-صفر شکست داد و در مجموع با نتیجه 4-صفر به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.  تیم لیگ برتری بازی را درخشان آغاز کرد و در بیشتر نیمه اول تیم بهتری بود. موقعیت‌های بزرگی نصیب انگولو کانته و مارک کوکوریا شد، اما کانته قبل از اینکه تیبو کورتوا یک سیو درخشان انجام دهد تا توپ کوکوریا را مهار کند، موقعیت بسیار خوبی را از دست داد.  اما مدافع عنوان قهرمانی اروپا در نیمه دوم خود را اثبات کرد و دو گل از رودریگو به ثمر رساند تا تساوی برای آبی‌ها دور از دسترس باشد.
آنچلوتی: چلسی واقعاً خوب بازی کرد
کارلو آنچلوتی بعد از بازی در صحبت با رسانه‌ها گفت:«چلسی واقعاً خوب بازی کرد، ما برای آن آماده بودیم. آنها موقعیت‌های زیادی ایجاد کردند، رنج زیادی کشیدیم و کورتوا کمک زیادی به ما کرد تا در پایان نیمه اول نتیجه
صفر-صفر بماند و نیمه دوم خیلی بهتر
بودیم.
 برای پانزدهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان تلاش خواهیم کرد اما 180 دقیقه دیگر داریم که بسیار سخت خواهد بود، اما در هر صورت به تلاش خود ادامه خواهیم داد. از حضور در آنجا خوشحالیم زیرا حضور در نیمه نهایی برای یک فصل دیگر آسان نیست و برای فینال می‌جنگیم.»
لمپارد: میلیتائو باید اخراج می‌شد
 فرانک لمپارد پس از باخت چیزهای بیشتری برای گفتن داشت:
«چلسی هنوز بازی‌های زیادی در این فصل دارد و نباید بگذاریم شرایط از دست ما خارج شود به نظر من میلیتائو مستحق کارت زرد دوم بود. او باید اخراج می‌شد و مثل بازی برنائوی ما آنها ۱۰ نفره بازی می‌کردند. ما 60 دقیقه واقعاً خوب بازی کردیم. بعد از گلی که نتیجه را در مجموع 3-صفر کرد، تغییراتی ایجاد کردیم تا به نتیجه برسیم و طبیعی است که بازی تا حدی به پایان برسد. اما برای 60 دقیقه، واقعاً خوب است. موقعیت‌های بسیار خوبی ایجاد کردیم که در این سطح باید از آنها استفاده کنید. شما نمی‌خواهید وقتی در این سطح می‌بازید، عملکرد تیم تان را مورد ستایش قرار
دهید.»

وینیسیوس جونیور روی فرم
با پاس گلی که در این بازی به رودریگو داد، وینیسیوس جونیور در 21 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا روی 21 گل تأثیر مستقیم داشته، 10 گل زده و 11 پاس گل در این مدت به‌نام خودش ثبت کرده است. از شروع فصل گذشته، وینی تنها بازیکنی است که هم برای گل و هم پاس گل در این رقابت‌ها دو رقمی شده است.
والورده مرد زمین
با وجود دو گلی که رودریگو به ثمر رساند والورده مورد تحسین قرار گرفت و از دید یوفا بهترین بازیکن زمین شد.
 رئال مادرید، پادشاهان انگلیس
رئال مادرید اکنون در شش دیدار حذفی لیگ قهرمانان اروپا پیروز شده است و یک رکورد باشگاهی جدید برای بردهای پیاپی در مراحل حذفی این رقابت‌ها به ثبت رسانده است.
هر شش برد در برابر تیم‌های انگلیسی به دست آمده است. تنها بارسلونا (هفت بار متوالی بین سال‌های 2014 و 2016) برد طولانی‌تری در برابر باشگاه‌های انگلیسی داشته است.

جستجو
آرشیو تاریخی