صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و پنج - ۳۱ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و پنج - ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۵

خبر

اولین جلسه ساپینتو با مدیرعامل استقلال
حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال پیش از دربی جلسه‌ای را با ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌پوشان برگزار خواهد کرد .ساپینتو که هنوز موفق به دیدار با سرپرست جدید باشگاه نشده قرار است پیش از دربی در جلسه‌ای با کریمی مشکلات باشگاه را به او انتقال دهد تا برای رفع آن اقدامات لازم صورت بگیرد. سرمربی استقلال با عملکردی که در هفته‌های اخیر داشته است نزد هواداران این تیم محبوب شده، به نحوی که آنها از کریمی خواستند شرایط ماندن این مربی را فراهم کند. استقلال اگر در دربی موفق شود قطعاً محبوبیت ساپینتو بیشتر هم می‌شود.
 

کریمی تا 5 اردیبهشت مدیرعامل است؟
طی روزهای گذشته بحث‌های مختلفی درباره برگزاری جلسه مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح شده است. بعد از اتفاقاتی که میان حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی و علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل پیشین استقلال رخ داد، سازمان خصوصی‌سازی تصمیم به برگزاری مجمع این باشگاه گرفت و همان زمان اخباری درباره برگزاری جلسه مجمع در روز 5 اردیبهشت منتشر شد.اگرچه وزارت ورزش و جوانان و شخص حمید سجادی صراحتاً اعلام کرده که زیر بار انتخاب اعضای هیأت مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس توسط وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی نمی‌رود اما حالا به نظر می‌رسد برگزاری مجمع استقلال قطعی شده است. آگهی حضور در مجمع عمومی باشگاه استقلال روز 26 فروردین‌ماه در روزنامه رسمی به ثبت رسیده و این آگهی روز 29 فروردین روی سایت کدال قرار گرفته است. بر این اساس مجمع عمومی باشگاه استقلال روز 5 اردیبهشت از ساعت 8 صبح در وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود تا اعضای مجمع درباره مسائل مربوط به این باشگاه و البته احتمالاً اعضای هیأت مدیره و بخصوص مدیرعامل تصمیم‌گیری کنند. زمان انتخاب حجت کریمی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال هم اعلام شده بود که او فقط تا زمان برگزاری مجمع این سمت را برعهده خواهد داشت.

 
مخالفت استقلال
با تعویق دربی
استقلال در حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر قرار است طبق برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ، روز یکشنبه 3 اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس برود .با این وجود شایعات و گمانه‌زنی‌هایی در خصوص تعویق روز برگزاری دربی مطرح شده و برخی معتقدند ممکن است این مسابقه به روز دوشنبه (4 اردیبهشت) موکول شود. البته در این مورد هیچ اعلام یا اظهارنظر رسمی وجود ندارد و حتی در خصوص احتمال بروز این اتفاق چیزی به دو باشگاه ابلاغ نشده است. با این حال تعویق روز بازی، مورد نظر استقلال نیست و گفته می‌شود با مطرح شدن شایعات، مسئولان این تیم مخالفت ضمنی خود را با این مسأله اعلام کرده‌اند چرا که شاگردان ساپینتو باید روز 9 اردیبهشت و در شهر جم به مصاف پارس جنوبی بروند. به همین خاطر جا‌به‌جایی روز بازی، برنامه‌های آبی‌پوشان برای سفر به جم و انجام بازی جام حذفی را کاملاً تحت‌الشعاع خودش قرار می‌دهد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی