صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و سه - ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و سه - ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۵

مصاحبه

اکبرپور:
این استقلال با فصل پیش قابل قیاس نیست
 علیرضا اکبرپور بازیکن سابق استقلال در مورد رقابت فشرده این تیم، سپاهان و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر گفت: «هر سه تیم امسال فوتبال خوبی را انجام می‌دهند مخصوصاً استقلال که بازی‌های تماشاگرپسندی را انجام می‌دهد و امیدوارم قهرمان شود. استقلال باید برای قهرمان شدن همه بازی‌هایش را ببرد و پیش‌بینی من این است که سپاهان امتیاز از دست خواهد داد. رقابت هر سه تیم شانه به شانه بوده است و واقعاً نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه تیمی قهرمان خواهد شد، ولی به نظر من استقلال شایسته قهرمانی در لیگ است. استقلال فصل گذشته هم قهرمان لیگ شد، ولی زیبا فوتبال بازی نمی‌کرد و فقط با اختلاف یک گل برنده می‌شد. این استقلال با استقلال فصل گذشته اصلاً قابل قیاس نیست و هوادارانش را از انجام بازی زیبا سیراب کرده است.»
 

محسن گروسی:
اولین بار است مسائل حاشیه‌ای روی تیم اثر نداشته است
 محسن گروسی بازیکن سابق استقلال با اشاره به پیروزی ۶-۱ این تیم برابر هوادار گفت: «نتایج به دست آمده از نظر روانی شرایط خوبی را برای بازیکنان استقلال رقم زد تا در آرامش خود را برای بازی دربی آماده کنند. در مجموع استقلال هر روز بهتر از هفته‌های قبل شده و نتایج به دست آمده این موضوع را ثابت می‌کند. البته نتایج این بازی هیچ کمکی به بازیکنان استقلال برای بازی دربی نمی‌کند چون دربی شرایط خاص خود را دارد و هر چقدر بازیکنان از نظر روانی آماده باشند، نتایج کارشان بهتر خواهد بود.» گروسی در ادامه به نکته مهمی اشاره کرد: «برای اولین بار است که مسائل حاشیه‌ای و مشکلات باشگاه هیچ تأثیری روی بازیکنان و کادر فنی نداشته که البته این به خاطر عملکرد خوب ساپینتو و همکارانش است که اجازه نداده‌اند مشکلات بیرونی باشگاه روی عملکرد بازیکنان تأثیر منفی بگذارد، امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد.»
 

صادق ورمزیار:
حذف از آسیا انگیزه بازیکنان را برای قهرمانی بیشتر کرد
صادق ورمزیار بازیکن سابق استقلال درباره پیروزی پرگل این تیم برابر هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: «استقلال نه تنها در این بازی بلکه در ۵ بازی اخیر خود عملکرد موفقی داشته و خط جلوی آن فوق‌العاده عمل کرده است. در بازی برابر هوادار نیز ۴۰ دقیقه اول بازی با تحت فشار گذاشتن تیم مقابل شروع خوبی داشت و منجر به گل شد. البته خط حمله استقلال تنها به یک گل بسنده نکرد و با تداوم این فشارها توانست به گل‌های بیشتری دست پیدا کند.» این پیشکسوت استقلال با اشاره به این که پیروزی پرگل استقلال برابر هوادار از نظر روحی شرایط خوبی را برای بازیکنان رقم خواهد زد، گفت: «تیم استقلال از نظر روحی شرایط بهتری نسبت به بازی‌های قبلی دربی دارد. هر چند پرسپولیس قابل احترام است اما حذف ناباورانه استقلال از آسیا باعث شده تا بازیکنان با انگیزه بیشتری برای قهرمانی در لیگ تلاش کنند.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی