صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و سه - ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و سه - ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

اشتباهات داوری به تیم ما خیلی ضربه زد

معین عباسیان: مس صددرصد در لیگ برتر می‌ماند

جدا شدن از هوادار برای من خوب بود

معین عباسیان هافبک مس کرمان امید زیادی به ماندن تیمش در لیگ برتر دارد. عباسیان که در بازی‌های اخیر یکی از بهترین‌های مس کرمان بود، معتقد است الان همه تیم‌ها کار سختی دارند و با توجه به شرایط لیگ، بازی آسانی وجود ندارد. هافبک مس کرمان که به هواداران این تیم قول ماندن در لیگ برتر را می‌دهد، فکر می‌کند با تلاش و یکدلی می‌توانند این ۴ بازی سخت را هم بخوبی پشت سر بگذارند و دل هواداران‌شان را شاد کنند.

سمیرا شیرمردی
روزنامه نگار
اوضاع مس کرمان بعد از باخت به پرسپولیس چطور است؟
باید بگویم شرایط هنوز خوب است و جای نگرانی نیست. همه بازی‌ها بستگی به خودمان دارد و تلاش می‌کنیم نتیجه مطلوب بگیریم. باید تمرکز کنیم و با پشت هم بودن و رفاقت، نتایج خوبی بگیریم.
اما بازی‌های تان به نسبت دیگر رقبا خیلی سخت‌تر است.
درست است و بازی‌های ما سخت‌تر است اما کار نشدنی نیست. بازی با آبادان اشتباهات داوری باعث شد بازنده شویم. اگر در آن بازی داور اشتباه نمی‌کرد، الان شرایط خیلی بهتر بود اما متأسفانه داوری این فصل خیلی به ما ضرر زد. هر چقدر هم باشگاه بیانیه داد فایده نداشت. وقتی لیگ به جاهای حساس می‌رسد باید تمرکز داوران هم بیشتر باشد تا اشتباهات که حقی را ضایع نکند اما در این مدت این‌طور نبود. چراکه کارشناسان داوری در تلویزیون گفتند در بازی با آبادان آن پنالتی درست نبود و یک پنالتی هم برای ما نگرفت که باعث شد بازی را واگذار کنیم. به هر حال ۴ بازی دیگر باقی مانده و تمرین می‌کنیم تا با یکدلی و رفاقت، بهترین نتیجه را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.
این هفته بازی مهمی مقابل مس رفسنجان دارید. یک دربی کرمانی که حساسیت زیادی دارد.
بحث دربی به کنار، بازی با مس رفسنجان بازی خیلی سختی است. مس رفسنجان تیم قابل احترامی است که نتایج خیلی خوب هم گرفت. ما در طول هفته تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بتوانیم در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم و نتیجه بگیریم.
بازی را چند چند پیش‌بینی می‌کنی؟
پیش‌بینی نکنم بهتر است. انشاالله اتفاقات خوبی بیفتد.
اما فکر می‌کنی می‌توانید این بازی را ببرید!
در مورد برد صحبتی نکردم اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که نتیجه مطلوب بگیریم.
به هواداران‌تان قول می‌دهید در لیگ برتر بمانید؟
صددرصد قول می‌دهیم. درست است که ۴ بازی سخت داریم اما قبلاً نشان دادیم هر زمان بخواهیم فوتبال بازی کنیم خوب بازی می‌کنیم و با تلاش و همت بچه‌ها در ۴ بازی باقی‌مانده دست به دست هم می‌دهیم تا بهترین نتایج را بگیریم.
به نظرت در بین ۴ بازی باقی مانده، کدام بازی سخت‌تر است؟
به نظر من همه بازی‌ها سخت است و بازی آسان نداریم. تیم‌های بالای جدول برای سهمیه و رسیدن به قهرمانی می‌جنگند و تیم‌های پایینی برای نیفتادن و دور شدن از منطقه خطر. این موضوع برای همه تیم‌ها صدق می‌کند. پس هیچ بازی آسانی نداریم و همه بازی‌ها حساسیت خاص خودش را دارد. ما هم با تمرکز بالا به میدان می‌رویم و امیدوارم با تلاش بچه‌ها اتفاقات خوبی برای مس کرمان بیفتد.
چطور شد از هوادار جدا شدی و به مس کرمان رفتی؟
من سال قبل هم در هوادار بودم و شرایط خوبی داشتم که به همین دلیل برگشتم تا بتوانم به تیم کمک کنم اما شرایط آن‌طور که می‌خواستم پیش نرفت. به هر حال فوتبال بالا و پایین زیاد دارد و تصمیم گرفتم جدا شوم. این اتفاق برای خود من خوب است و آقای حسین‌خانی لطف داشت و اعتماد کرد که من هم تلاش می‌کنم برای مس کرمان مثمرثمر باشم.
قراردادت با مس کرمان تا پایان فصل است؟
بله، قراردادم تا پایان همین فصل است.

جستجو
آرشیو تاریخی