صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و دو - ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و دو - ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۷

اولین نشست خبری سرمربی والیبال در سال 1402 با اظهارنظر درباره ستاره‌ها

عطایی: سال سخت و جانکاهی خواهد بود!

 

اردوی آمادگی تیم ملی والیبال در حالی از روز گذشته آغاز شد که سرمربی تیم ملی در همان آغاز اردو رو در روی خبرنگاران قرار گرفت و در اولین نشست خبری خود در سال 1402، پاسخگوی سؤالات آنها شد.
 
انتخابی المپیک بسیار سخت و جانکاه است
بهروز عطایی ابتدا در مورد اهداف و برنامه‌های تیم ملی گفت: «سال بسیار شلوغی داریم. همه این مسابقات برای والیبال ومسئولان و مردم پراهمیت است. سعی می‌کنیم در تمام این بازی‌ها با تمام قوا وارد شویم و حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم. مهم‌ترین مرحله، مسابقات انتخابی المپیک است که بسیار سخت و جانکاه خواهد بود. والیبال ما در انتخابی المپیک هیچ‌وقت صعود نکرده است و یا در آسیا یا از طریق رنکینگ صعود کرده است اما امیدوارم این بار اتفاق بیفتد.» او ادامه داد: «سعی می‌کنیم امتیازات لازم برای المپیک را به دست بیاوریم. بازیکنان تیم خیلی مصمم و با تمام توان در اردو حاضر هستند و تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند. می‌دانیم کار سختی داریم اما مرحله به مرحله پیش می‌رویم.»
 
غیبت عبادی‌پور در لیگ ملت‌ها
یکی از موضوعات مطرح شده درباره وضعیت تیم ملی، غیبت عبادی پور در لیگ ملت‌های والیبال بود. غیبتی که البته قرار بود تنها یک هفته به طول بینجامد اما طبق اعلام عطایی در تمام این مسابقات خواهد بود: «میلاد عبادی‌پور در آخرین تماس خود اعلام کرد در تمام هفته‌های لیگ ملت‌ها نمی‌تواند کنار تیم باشد. اول دلیلش پدر شدنش بود و دیگر مصدومیت‌های جزئی داشت و معتقد است در اروپا بهتر می‌تواند این مصدومیت‌ها را برطرف کند. من هم موافقت کردم.»
 
موسوی عاشق والیبال است
او در مورد دعوت دوباره محمد موسوی با وجود انتقادهایی که سال گذشته به تیم ملی داشت نیز گفت: «موسوی عاشق والیبال و از بزرگان والیبال کشور است. بخش مهمی از موفقیت‌های والیبال ما توسط امثال او رخ داده است. دعوت از ستاره‌ها همیشه در تفکر ما می‌گنجد. هیچ‌وقت نگفتم بازیکنان ستاره از ما جدا شده یا دیگر به ما اضافه نمی‌شوند. ما خواستیم به جوانان در مسابقات بیشتر فرصت بدهیم. شاید اگر سال گذشته از تمام مسابقات در ستاره‌ها استفاده می‌کردیم، الان اسماعیل نژاد دیده نمی‌شد.» عطایی در مورد این شائبه که خداحافظی محمد موسوی در سال گذشته به دلیل کاپیتانی تیم ملی بود نیز گفت: «روزی که موسوی برای جهانی به تیم ملی دعوت شد چند روزی تمرین کرد و بعد از چند روز که میلاد از مرخصی به تمرین آمد گفت کاپیتانی حق موسوی است. میلاد و موسوی ارتباط بسیار خوبی با هم دارند. میلاد خودش پیشنهاد کاپیتانی را داد. خیلی دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم و امروز که او در خدمت تیم ملی است، اهمیت دارد.»
 
با ایده غفور موافق نبودم!
سرمربی تیم ملی در واکنش به این موضوع که دلیل خداحافظی امیر غفور از تیم ملی این بوده که نامش در لیست نبوده، گفت: «اسم غفور در لیست امریکا بود. قبل از فینال لیگ برتر با هم صحبت کردیم. معتقد بود بازیکنی که از تیم ملی فاصله گرفته و دوباره برمی‌گردد معمولاً موفق نیست اما من موافق این ایده نبودم. با این حال از من فرصت خواست که فکر کند و در نهایت گفت آمادگی لازم برای حضور در تیم ملی را ندارم. امیر غفور از بازیکنان باشخصیت و جنتلمن ورزش کشور است.»
 
نگران ملی‌پوشان شهداب هستم
عطایی درباره تداخل باشگاه‌های آسیا با تمرینات تیم ملی نیز گفت: «بازیکنان ملی‌پوش شهداب در اختیار تیم خود خواهند بود و بعد از مسابقات به ما اضافه می‌شوند. نگرانی من از این بابت است که فاصله آخرین بازی باشگاه تا اعزام‌ ما 10 روز است و اگر یک مصدومیت جزئی برای یک بازیکن اتفاق بیفتد، هفته اول را از دست می‌دهد. با این حال شهداب نماینده ملی ماست.»

جستجو
آرشیو تاریخی