صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و دو - ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و دو - ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۵

خبر

هواداران استقلال با طعنه خطاب به قلعه‌نویی:
قایدی هنوز نیاز به تلاش بیشتری دارد؟

 قایدی با گلزنی در دیدار مقابل هوادار توانست شمار گل‌هایش را به عدد 9 برساند و حالا در فاصله 2 قدمی رضا اسدی به‌عنوان بهترین گلزن لیگ بیست ‌و دوم قرار دارد. همچنین مهدی قایدی با کسب امتیاز کامل 10 بهترین بازیکن دیدار با هوادار شد و به اولین بازیکن استقلال در تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که روی 4 گل تأثیرگذار بود. مهاجم استقلال شب پرفروغی را در لیگ برتر تجربه کرد و باعث شد تا هواداران استقلال به‌شدت به امیر قلعه‌نویی اعتراض کرده و با حالت طعنه خطاب به او بگویند: «قایدی هنوز نیاز به تلاش بیشتری دارد؟!» به نظر می‌رسد مهاجم ریز‌نقش استقلال تمام تلاش خود را می‌کند تا سرمربی تیم ملی بهانه‌ای برای دعوت نکردنش نداشته باشد.
 

آمار عالی ساپینتو

 ساپینتو؛ قاتل لیگ در نیمه مربیان لقب گرفته است. از 40 گل استقلال تا به اینجای فصل 11 گل در نیمه اول و 29 گل در نیمه دوم به ثمر رسیده است. به همین دلیل تماشاگران او را قاتل لیگ صدا می‌زنند. شاید بعد از رفتن استرا کسی فکرش را نمی‌کرد مربی دیگری به اندازه او محبوب شود، اما ساپینتو توانست با نتایج خوبی که استقلال گرفته محبوب هواداران شود. اگر استقلال در دربی برنده شود؛ قطعاً محبوبیت سرمربی پرتغالی چندین برابر هم می‌شود. خیلی‌ها معتقد هستند استقلال در فصل جاری مستعد قهرمانی است و نسبت به سایر رقبا بیشتر شانس رفتن روی سکوی قهرمانی را دارد.
 

عزیززاده: دوست دارم دربی برنده داشته باشد

مدافع سابق استقلال به تمجید از ریکاردو ساپینتو و شاگردانش پرداخت و نمایش آنها در هفته‌های اخیر را خوب و تماشایی توصیف کرد. حمید عزیززاده درباره برتری 6 بر یک استقلال مقابل هوادار گفت: «اگر به خاطر داشته باشید در مقطعی گفته بودم پذیرفتن هدایت این تیم کار بسیار سختی است، چون سال گذشته بدون باخت قهرمان شد و رکوردهای زیادی را به‌نام خودش ثبت کرد و در نهایت قهرمان شد. هر کسی سرمربی این تیم می‌شد کار سختی داشت، اما ریکاردو ساپینتو توانست رفته رفته شرایط خوبی برای تیمش ایجاد کند. برخی‌ها فوتبالی به بازی نگاه می‌کنند و برخی دیگر از روی تعصب یا غرض‌ورزی، ولی دیدیم که روند استقلال رو به رشد بوده است. تأکید می‌کنم کاری به نتیجه بازی استقلال با هوادار ندارم، ولی بازیکنان این تیم می‌دانند باید چه کار کنند، از چرخش توپ گرفته تا استفاده از فضاها کارهایی است که در تمرینات انجام می‌شود.» مدافع سابق استقلال در مورد دربی هفته آینده گفت: «دربی جدا از بازی‌های دیگر است. دربی‌های زیادی در دنیا برگزار می‌شود که پس از مشخص شدن نتیجه همه چیز تمام می‌شود، ولی در ایران ممکن است هفته‌ها به آن پرداخته شود. درست است که تیم‌ها برای قهرمانی می‌جنگند، ولی دربی کاری به جایگاه تیم‌ها ندارد. من دوست دارم این دربی برنده داشته باشد و آن هم استقلال باشد.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی