صفحات
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

سایپا تدارک
قبل از دربی
با نظر یحیی گل‌محمدی قرار است پرسپولیس پیش از بازی با استقلال یک دیدار دوستانه برگزار کند تا بازیکنانی که کمتر به بازی گرفته شده‌اند هم در شرایط مسابقه قرار بگیرند. در همین زمینه و در صورتی که هماهنگی‌های نهایی انجام شود پرسپولیس امروز در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف تیم سایپا خواهد رفت. سایپا در فصل جاری از مسابقات کشور، در لیگ دسته اول حضور دارد.


عمری و سیامک به دربی می‌رسند
بازیکنان مصدوم پرسپولیس برای دربی شماره ۱۰۰ آماده می‌شوند. سیامک نعمتی و محمد عمری به دلیل مصدومیت در دیدار با مس کرمان غایب بودند و این شائبه به وجود آمده بود که شاید بازی با استقلال را نیز از دست بدهند اما وضعیت این دو بازیکن به گونه‌ای است که می‌توانند پرسپولیس را در این دیدار حساس همراهی کنند و مشکلی برای بازی مقابل استقلال ندارند. با رفع مصدومیت، سیامک نعمتی و محمد عمری در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهند بود و قادر خواهند بود در صورت صلاحدید کادر فنی، در دربی شماره ۱۰۰ به زمین بروند.


حکم 572 میلیونی شجاعی
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را در خصوص پرونده‌های مطروحه اعلام کرد. در پرونده شکایت علی شجاعی از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۲۲ میلیون و ۸۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۸۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.


رأی 100 میلیونی علیه پرسپولیس
دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته ۲۳ لیگ برتر برگزار شد. باشگاه پرسپولیس به خاطر پرتاب سنگ و بطری آب به سمت داوران و بازیکنان تیم حریف و فحاشی توسط تماشاگران منتسب به بازیکنان و تیم مقابل به یک میلیارد ریال (100 میلیون تومان) جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدید نظر است. باشگاه سپاهان هم به دلیل استفاده از شعارهای موهن توسط تماشاگران منتسب به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال (20 میلیون تومان) جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.


رادو به فیفا پیام داد
دروازه‌بان کروات و پیشین سرخپوشان، دریافت پول واریزی از سوی پرسپولیس به عنوان قسط دوم از توافق انجام شده را تأیید کرد. وی همچنین اعلام کرد در نامه‌ رسمی به فیفا دریافت این مبلغ را اعلام کرده است. گفتنی است؛ باشگاه پرسپولیس برای انجام این امر تا ۲۶ فروردین فرصت داشت ولی با توجه به همکاری نکردن فدراسیون فوتبال با وجود قول‌هایی که داده شده بود، باشگاه این مهم را پیش از موعد مقرر انجام داد.

جستجو
آرشیو تاریخی