صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و نه - ۲۲ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و نه - ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

ایرانی‌های آ.ا.ک به فکر دبل
بازگشت حاجی و یک برد مهم
 در یکی از بازی‌های هفته سی‌ام سوپر لیگ یونان، آ.ا.ک آتن که برخلاف مسابقه قبل احسان حاجی‌صفی را دوباره به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب داشت در ورزشگاه آگیا سوفیا با آریس رده پنجمی دیدار کرد. یاران حاجی‌صفی و محمدی این بار هم توانستند به نتایج موفق مقابل تیم آریس ادامه بدهند و سه امتیاز مهم در راه رسیدن به قهرمانی سوپر لیگ یونان را به دست بیاورند. آ.ا.ک آتن به برتری ۳ بر یک خانگی مقابل آریس دست یافت تا ۶۹ امتیازی شود و همچنان با تفاضل گل بهتر نسبت به پاناتینایکوس صدرنشین رقابت‌های سوپر لیگ یونان بماند. آ.ا.ک آتن سه روز دیگر باید در مسابقه نیمه نهایی جام حذفی به مصاف المپیاکوس برود و پس از آن ۶ دیدار دیگر تا پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ سوپر لیگ یونان دارد که یکی از تقابل‌های آنها در زمین پاناتینایکوس و تعیین کننده برای تیم قهرمان این رقابت‌ها خواهد بود. احسان حاجی‌صفی حضور کامل در ترکیب تیمش مقابل آریس داشت و بیست و سومین بازی فصل خود در سوپر لیگ یونان را انجام داد.


تمجید کیکر از آزمون
هر 50 دقیقه یک گل
نشریه کیکر درباره سردار آزمون و عملکرد درخشان او در هفته‌های اخیر نوشت: «یکی از نکات جالب توجه درباره لورکوزن به تحول خیره‌کننده ستاره ایرانی این تیم، یعنی سردار آزمون مربوط می‌شود. بازیکنی که در اوایل فصل با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم کرد اما حالا به یکی از ستاره‌های کلیدی تیم ژابی آلونسو تبدیل شده است. سردار یک آمار فوق‌العاده در بازی‌های اخیر بوندس لیگا داشته است. او در 201 دقیقه اخیر که برای لورکوزن به میدان رفته، چهار گل به ثمر رسانده و تقریباً آمار عالی یک گل در هر 50 دقیقه را به ثبت رسانده که نشان از آمادگی بالای مهاجم ایرانی دارد.»


دروازه عابدزاده بعد از 4 بازی باز شد
پایان طلسم امیر در اسپانیا
امیر عابدزاده که پس از کنار رفتن از لیست تیم ملی ایران عملکرد کاملاً متفاوتی در پونفرادینا ارائه کرده و در سه هفته متوالی لالیگا ۲ اسپانیا مقابل آلاوس، میراندس و لوگو دروازه خود را بسته نگه داشته بود، درآستانه ثبت چهارمین کلین‌شیت پیاپی قرار گرفت ولی در لحظات پایانی دیدار با لگانس با یک بدشانسی بزرگ دروازه خود را باز شده دید. دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا که بیست و هشتمین بازی فصل خود در لالیگا ۲ اسپانیا را انجام می‌داد و سعی داشت آمار کلین‌شیت‌های خود را دو رقمی کند، با وجود نمایش مؤثر و دفع چهار شوت، در دقیقه ۱+۹۰ یک گل دریافت کرد تا تیمش هم شکست بخورد. عابدزاده در دقیقه ۱۹ یک توپ را به شکل تماشایی از روی خط دروازه بیرون کشید و در دقایق ۵۱ و ۸۵ هم دو بار ضربات مهاجمان لگانس را دفع کرد و مانع از گلزنی آنها شد ولی در نهایت مقاومتش در وقت‌های اضافه شکسته شد. امیر با کسب نمره 7 عنوان بهترین بازیکن پونفرادینا را برای چهارمین هفته متوالی به خود اختصاص داد.

جستجو
آرشیو تاریخی