صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و هشت - ۲۱ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و هشت - ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۴

تیم ساپینتو شایسته قهرمانی است

رضا عنایتی: حذف استقلال من را غافلگیر کرد

رضا عنایتی یکی از حاضران در مراسم افطاری اهالی فوتبال بود. مراسمی که باعث شد تا اصحاب رسانه با پیشکسوتان فوتبال لحظاتی گفت‌وگو کنند و از لابه‌لای حرف‌های خودمان مصاحبه‌های جذابی بیرون بیاید. عنایتی یکی از استقلالی‌هایی است که همواره مورد توجه است.
او که به تازگی وارد دایره مربیگری هم شده، به دنبال انتخاب تیم جدید است. در خلال مراسم شنبه شب صحبت از حضور عنایتی در تیم امید ایران هم شد. آقا رضا که دوست ندارد تا نهایی شدن این موضوع صحبت خاصی پیرامون حضورش درتیم المپیک ایران داشته باشد، فقط به بیان این جملات بسنده می‌کند: «مربیگری در تیم امید بسیار سخت و دشوار است. این تیم پایه‌گذار تیم بزرگسالان است و نباید آن را شوخی بگیریم. بدون شک هر کسی سرمربی تیم امید ایران می‌شود اولاً باید به داشتن چنین سمتی افتخار کند و در ثانی با همه وجود برای موفقیت تیم امید تلاش کند. من هم اگر انتخاب شدم نهایت تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد ممکن را از خودم بجا بگذارم. هر چه خدا بخواهد همان می‌شود.» از آقا رضا درباره وضعیتی که این روزها در استقلال حاکم است نیز سؤال کردیم که او این پاسخ را داد: «چه می‌شود گفت؟! همه دیدیم چه اتفاقی برای استقلال رخ داد. آب به آسیاب دشمن ریختیم و آنها را از حذف استقلال راضی و خشنود کردیم.
فوتبال آسیا از استقلال حساب می‌برد. درست است که استقلال سال‌ها است قهرمان آسیا نشده اما هرگاه در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند حریفانش را می‌ترساند. در سال‌های اخیر هم استقلال نتایج آبرومندانه‌ای در آسیا گرفت و اگر می‌بینید استقلال مثل گذشته صاحب جام قهرمانی در آسیا نمی‌شود رقابت نابرابربا برخی تیم‌های نامی است که تا دندان مسلح می‌شوند و به این رقابت‌ها می‌آیند. واقعاً سخت است که با حریفانی رقابت کنیم که می‌روند بهترین‌های اروپا را به تیم‌های خودشان می‌آورند. به هر حال اما من از حذف استقلال بسیار غمگینم. چرا اینطور شد را باید از مسئولان پرسید. من در جایگاهی نیستم که بتوانم پاسخ این سؤال را بدهم. فقط حسم را می‌گویم که از این اتفاق ناراحتم. هواداران هم من را می‌بینند گله می‌کنند اما اتفاقی است که رخ داده و دیگر نمی‌توان کاری انجام داد.» آیا این استقلال با وجود مشکلات مالی می‌تواند قهرمان لیگ شود؟ عنایتی می‌گوید: «همین که تیم سازمان فکری و تاکتیکی خودش را با وجود اتفاقاتی که رخ داد از دست نداده نشان‌دهنده اتحاد درون تیمی است. استقلالی‌‌ها واقعاً محکم و استوار ایستاده‌اند و این‌ جای تحسین دارد. تیم از آسیا حذف شد اما بازیکنان و مربیان رفتند و کارشان را در اراک انجام دادند و قهرمان شدند. واقعاً این نتیجه سزاوار تقدیر است. استقلال شایسته قهرمانی است اما دیگر تیم‌ها هم خوب کار می‌کنند. من امیدوارم در نهایت قهرمانی به تیمی برسد که شایستگی کافی را دارد.»

جستجو
آرشیو تاریخی