صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و هشت - ۲۱ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و هشت - ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

هافبک ایرانی باشد شارلروا می‌برد
حسین‌زاده امیدوار به سهمیه اروپا
شارلروا پس از هشت هفته موفق در ژوپیلر لیگ بلژیک که فقط یک شکست داشت و در هفت دیدار دیگر دو تساوی و پنج پیروزی به دست آورده بود، این بار هم در حضور امیرحسین حسین‌زاده توانست نمایش خوب و بردهایش را ادامه دهد و با گل لحظات پایانی از سد زولته وارگم عبور کند. تیم فوتبال شارلروا که برای سومین بازی پیاپی امیرحسین حسین‌زاده را در ترکیب ابتدایی داشت، در چارچوب دیدارهای هفته سی و دوم ژوپیلر لیگ بلژیک، در استاد دو پایس مقابل تیم رده هفدهمی زولته وارگم قرار گرفت.
یاران حسین‌زاده که در تلاش برای کسب سومین پیروزی متوالی در ژوپیلر لیگ بودند، در نیمه اول شکست غیرمنتظره‌ای مقابل زولته وارگم داشتند، ولی در نهایت با گل دقیقه ۶+۹۰ توانستند به یک برد ارزشمند خانگی دست پیدا کنند و چهاردهمین برتری فصل را جشن بگیرند. شارلروا با کسب پیروزی سه بر دو مقابل زولته وارگم ۴۷ امتیازی شد و جایگاه هشتم جدول ژوپیلر لیگ بلژیک را حفظ کرد و اختلاف امتیازی خود با وسترلو رده هفتمی را به یک امتیاز کاهش داد تا امیدوار به کسب سهمیه اروپایی بماند. امیرحسین حسین‌زاده، ملی‌پوش ایرانی شارلروا که پیش از این در ۲۱ مسابقه توانسته بود دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد،  مقابل زولته وارگم ۶۴ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.


توئیت جالب پالما برای حسین طیبی
از فوتسال می‌آیی یا جنگ؟
حسین طیبی که هفته گذشته در دیدار مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری اسپانیا در ترکیب پالما حضور داشت و موفق شد برای تیمش گل بزند، این بار در چهارچوب دیدارهای لیگا ناسیونال برابر این تیم درخشید و در جریان تساوی چهار بر چهار تیمش یک پاس گل داد و عملکرد مؤثری با دریبل‌ها و موقعیت‌سازی‌های خود داشت. کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که پیش از این هم تجربه گلزنی در دور رفت لیگا ناسیونال مقابل بارسلونا  راداشت و در تیم‌های غیرت قزاقستان و بنفیکا پرتغال نیز به این مهم رسیده بود، دیشب علی‌رغم تلاش زیاد نتوانست این کار را انجام بدهد و ضربات او تبدیل به گل نشدند ولی با این وجود یک پاس گل داد. باشگاه پالما اسپانیا نیز که در نخستین سال حضور طیبی در این تیم ابراز رضایت دارد، پس از دیدار مقابل بارسلونا در یک توئیت جالب برای این ملی‌پوش ایرانی نوشت: «ورم چشم، خراش، ضربه... از مسابقه بیرون می‌آیی یا جنگ؟»


شکست واین آلبانی در اسپانیا
احمدعباسی با شکست در ایران
 در یکی از بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ فوتسال اسپانیا تیم واین آلبانی در والدپنیاس میزبان تیم شوتا بود. این مسابقه که با حضور سعید احمدعباسی همراه بود، با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شوتا به پایان رسید. عباسی در این دیدار موفق به گلزنی نشد. این بازیکن به زودی برای پیوستن به اردوی ملی فوتسال به ایران باز می‌گردد. واین آلبانی در حال حاضر با ۳۷ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ اسپانیا حضور دارد.
 
 

جستجو
آرشیو تاریخی