صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و هفت - ۲۰ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و هفت - ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۹

آینده 8 بازیکن رئال مادرید هنوز مشخص نیست

بدون قراردادها در اوج


ایمان گودرزی
روزنامه نگار

از نظر آنچلوتی آینده بازیکنانی مثل بنزما، کروس و مودریچ به باشگاه مربوط است و از طرفی او سبایوس را در میان جوانانی قرار داده که در آینده رهبری باشگاه را در اختیار خواهند داشت.
رئال مادرید در حال حاضر با رسیدن به فینال جام حذفی و مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از نظر ورزشی حسابی روی دور است اما در میان اسکواد همین تیم بازیکنانی حضور دارند که کمتر از سه ماه تا پایان قراردادشان فاصله دارند. گفته می‌شود که روند تمدید قرارداد بنزما، مودریچ و کروس با پیشرفت‌های زیادی همراه بوده. دو مورد اول همیشه نشان داده‌اند که توافق بر سر تمدید قراردادشان به ساعت نمی‌کشد و خیلی سریع پای برگه‌ها را امضا می‌کنند اما در مورد آلمانی شرایط کمی متفاوت است. کروس که همیشه اعلام کرده قطعاً در رئال بازنشسته خواهد شد مشکلش این است که بر سر دوراهی بازنشستگی یا تمدید قرار دارد اما گزارش‌ها حاکی از این است که تونی آماده است یک فصل دیگر به بازی ادامه دهد.
رئال مادرید در مورد بازیکنان خاصی مانند ناچو آرامش‌اش را حفظ کرده و با دقت شرایط را بررسی می‌کند. از سویی سران باشگاه به‌دنبال بازگرداندن بازیکنانی مانند براهیم دیاز و فران گارسیا نیز هستند. در حال حاضر هشت بازیکن از جمله بنزما، مودریچ، کروس و ناچو در ترکیب رئال هستند که جزو بازیکنان اصلی تیم با عملکرد فوق‌العاده در این فصل به حساب می‌آیند اما چیزی تا پایان قرارداد آنها نمانده است.با نگاهی به عملکرد بازیکنان آزاد تیم می‌بینیم که؛ کریم 37 ساله با دو هت‌تریک در چهار روز، در به ثمر رساندن 12 گل (6 گل و 6 پاس گل) نقش داشته و به‌عنوان مثال کروس (33 ساله) با استفاده از استراحت‌های
فیفا دی توانسته شرایط بدنی خود را تقویت کند. کروس برنامه بدنسازی خاصی را دنبال می‌کند و بازی 90 دقیقه‌ای مقابل وایادولید و بارسلونا که به ترتیب این دو بازی با بردهای 6-صفر و 4-صفر همراه بود گواه آمادگی بالای این بازیکن است و حیف است که آلمانی بخواهد به این زودی فوتبال چشمنوازش را کنار بگذارد. با توجه به گفته‌های کارلتو، یکی دیگر از بازیکنانی که در 30 ژوئن قراردادش به پایان می‌رسد و مستحق تمدید قرارداد است کسی نیست جز دنی سبایوس. آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ویارئال در مورد آینده مادرید گفت: «آینده باشگاه در مسیری دیگر است، ما جوانان فوق‌العاده‌ای مانند شوامنی، والورده، کاماوینگا و سبایوس را داریم که قرار است دورانی متفاوت از بقیه را رقم بزنند.» پرونده سبایوس در دفتر فلورنتینو پرز در بن‌بست عجیبی قرار دارد. آخرین چیزی که در مورد این موضوع دو هفته پیش از زبان خود سبایوس در ال چیرینگیتو منتشر شد این است که مادرید هنوز تماس نگرفته است. عملکرد بازیکن آندلسی با شروع سال جدید همه چیز را برای او تغییر داده است و به نظر می‌رسد در نهایت باشگاه موافق تمدید و ماندن او در تیم باشد. یکی از شروط این امر این است که سبایوس آمادگی‌اش را همچنان حفظ کند که تا این لحظه موفق بوده است. درست است که ایتالیایی نشان داده هنوز افراد مورد اعتماد خط وسط تیمش کهنه‌سرباز‌هایی مانند مودریچ و کروس هستند اما همیشه به تمجید از سبایوس پرداخته و گفته به او اعتماد کامل دارد. در نهایت برای ماندن یا نماندن حرف آخر برعهده باشگاه و بازیکنان خواهد بود. در تابستانی که گفته می‌شود تمرکز باشگاه روی جذب بلینگهام متمرکز است باید در نظر داشت که اگر تمدید‌ها صورت نگیرد رئال مادرید به جذب 5 بازیکن نیاز پیدا خواهد کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی