صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و هفت - ۲۰ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و هفت - ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

 

بیرو در باشگاه صدتایی کلین‌شیتی‌ها
علیرضا بیرانوند در برد مقابل ملوان، دروازه خود را بسته نگه داشت تا در هفته‌ای که حسین پورحمیدی مقابل استقلال ناکام ماند، به تنهایی در صدر جدول کلین‌شیت‌های لیگ 22 قرار گیرد. این کلین‌شیت اما دستاورد بزرگتری را هم برای او به همراه داشت. رسیدن به صدمین کلین شیت لیگ برتری. شماره 1 قرمز‌ها با گذراندن 182 بازی سریع‌تر از هر دروازه‌بان دیگری به این حد نصاب رسیده. 88 بازی سریع‌تر از مهدی رحمتی که رکورددار قبلی بود. 70 کلین‌شیت با پیراهن پرسپولیس و 30 کلین‌شیت با پیراهن نفت تهران. 8 تیم لیگ برتری در حداقل 5 بازی در گلزنی مقابل او ناکام بوده‌اند و یک کلین شیت دیگر در دربی شمار بازی‌های بدون گل خورده او برابر استقلال را دو رقمی می‌کند.


اتفاق تکراری برای شیخ
مهاجم خارجی پرسپولیس بار دیگر از ناحیه کشاله پا دچار مصدومیت شده است. تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه در حالی مقابل ملوان به برتری رسید که شیخ دیاباته مهاجم اهل کشور مالی سرخ‌پوشان در لیست این تیم حضور نداشت. دیاباته برای چندمین‌ بار در فصل جاری بار دیگر از ناحیه کشاله پا احساس درد دارد و به همین دلیل در تمرینات چند روز اخیر سرخ‌پوشان و همچنین دیدار با ملوان غیبت داشته است. دیاباته دیروز نیز در تمرینات گروهی پرسپولیس حضور نداشت و به صورت انفرادی تمرینات خود را دنبال کرد. پرسپولیس خود را برای بازی با مس کرمان آماده می‌کند و مهم‌ترین دغدغه سرمربی این تیم وضعیت مصدومیت محمد عمری و شیخ دیاباته است. طبق آخرین پیگیری‌ها محمد عمری مصدومیت حادی ندارد و می‌تواند از دوشنبه در تمرینات گروهی شرکت کند اما وضعیت شیخ دیاباته مشخص نیست. این بازیکن که بار دیگر از ناحیه کشاله ران دچار کشیدگی شده فعلاً باید دور زمین بدود و احتمالاً به بازی هفته بیست و ششم هم نمی‌رسد.

 
پریرا به هوادار هم گل زد
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی مقابل هوادار به پیروزی رسید. سرخپوشان دیروز ظهر در ورزشگاه کاظمی در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم هوادار رفتند و در پایان با گل‌های سیامک نعمتی، لئاندرو پریرا و محمدحسین محمودی به پیروزی ۳ بر صفر رسیدند. در دقیقه ۳۰، حمله پرسپولیس از جناح راست با سانتر روی دروازه همراه شد که توپ برگشتی را سیامک نعمتی با یک شوت محکم به گل‌ اول بازی تبدیل کرد. در دقیقه ۵۵، ضدحمله سریع سرخ‌پوشان با پیشروی خوب عالیشاه همراه شد که پاس او در موقعیت تک به تک به پریرا رسید و مهاجم برزیلی گل دوم پرسپولیس را با یک بغل پای دقیق به ثمر رساند. در دقیقه ۸۵، پرسپولیس باز هم روی ضدحمله به گل‌ رسید. این بار بازیکنان جوان تیم که در دقایق پایانی به میدان آمده بودند موقعیت‌سازی کردند و در نهایت محمدحسین محمودی با یک شوت فنی زیبا از پشت محوطه گل سوم پرسپولیس را وارد دروازه هوادار کرد. پرسپولیس در این بازی از بازیکنانی که در ترکیب اصلی بازی مقابل ملوان نبودند و همچنین بازیکنان امید خود استفاده کرد. سایر بازیکنان نیز به کار با وزنه و سپس کار با توپ پرداختند.

جستجو
آرشیو تاریخی