صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و شش - ۱۹ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و شش - ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۵

کنارچمن

چرا مدیران استقلال باز‌خواست نمی‌شوند؟
مراغه‌چیان: با فروش قایدی قرار بود بدهی استرا را بدهند
 سعید مراغه‌چیان کارشناس فوتبال در مورد حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا گفت: «حذف از آسیا مشکلات مدیریتی بود و تأسف‌بار است که هواداران استقلال باید برای عدم حضور تیم محبوب‌شان این همه ناراحت باشند. بازیکنان سال گذشته و امسال برای قهرمانی استقلال زحمت کشیدند، اما مزد این همه تلاش را یک سری مدیر به باد دادند. چند سال است که از سرمربیگری استراماچونی در تیم فوتبال استقلال گذشته است، چرا در این مدت مدیران باشگاه نتوانستند این بدهی را بدهند؟» مراغه‌چیان در پایان گفت: «مگر قرار نبود با فروش مهدی قایدی مطالبات را پرداخت کنند؟ زمان مدیر عاملی مددی در استقلال باید مطالبات استراماچونی پرداخت می‌شد و مشکل اصلی از آنجا بود. سپس مصطفی آجورلو مدیرعامل شد و بدهی روی بدهی آمد. جالب است که این مدیران کلی بدهی را برای باشگاه استقلال به بار آورده‌اند، اما هیچ کدام‌شان بازخواست نمی‌شوند و به نهاد یا سازمانی پاسخگو نیستند.»

 
رضا رجبی: اگر پرسپولیس بود بدهی را پرداخت می‌کردند
رضا رجبی پیشکسوت استقلال درباره شرایط این روزهای این تیم و پرداخت نشدن بدهی استراماچونی گفت: «دست‌هایی در کار بود تا بدهی استراماچونی پرداخت نشود. بدهی استقلال به سرمربی ایتالیایی پولی نبود که نتوان پرداخت کرد. در صورتی که اگر این مشکل برای پرسپولیس پیش آمده بود، همه به چشم یک مسأله ملی نگاه می‌کردند اما استقلال را رها کردند. همه ما دیدیم که فتح‌الله‌زاده چقدر تلاش کرد این بدهی پرداخت شود، همان‌طور که در این مدت بدهی‌های پین و میلیچ را هم تسویه کرد اما مشخص بود که به تنهایی نمی‌تواند کاری کند و باید به او کمک می‌شد. او حتی تصمیم به استعفا هم گرفت که با مخالفت هیأت مدیره باشگاه روبه‌رو شد. او به استقلال آمد تا مشکلات را برطرف کند اما دست تنها بود.» رجبی در ادامه گفت: «اسپانسر باشگاه به فتح‌الله‌زاده برای پرداخت بدهی استراماچونی قول‌هایی داده بود اما عملی نشد، در صورتی که این بدهی‌ها طبق صحبت‌هایی که در این چند وقت شنیدیم باید در زمان مدیران گذشته پرداخت می‌شد. چرا در زمان مدیریت قبل هیچ‌کس سؤال نکرد و حساسیتی وجود نداشت که آن همه پول کجا و چگونه هزینه شد و هیچ اولویتی برای پرداختی‌ها وجود نداشت؟ هیچ کاری در چند سال گذشته در باشگاه اصولی انجام نشده، در صورتی که استقلال به‌عنوان یک باشگاه دولتی که زیر نظر وزارت ورزش است، باید حمایت می‌شد و عملکرد مدیران را نظارت می‌کردند تا به حذف از آسیا ختم نشود.»
 

ارسلان تنها طلبکار بدون شکایت
ارسلان که در زمان مدیریت آجورلو یک ریال هم دریافتی نداشت و اکنون هم دریافتی او به اندازه دیگر بازیکنان نیست، همچنان یکی از بازیکنان امیدوار در اردوی تیم آبی است و به همراه همه هم‌تیمی‌هایش برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی می‌جنگند. مطهری با اینکه بارها مورد کم لطفی مدیران استقلال قرار گرفت اما در این تیم ماند و حالا هم جزو طلبکارانی است که بدون شکایت به کارش ادامه می‌دهد.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی