صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و شش - ۱۹ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و شش - ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

اتاق کنفرانس

 

امروز و امشب بازی‌های مهمی در سرتاسر اروپا برگزار خواهد شد. مربیان قبل از این بازی‌ها حرف‌های جالبی زده‌اند.
 
پپ: به بایرن مونیخ فکر نمی‌کنم
تیم‌های ساوتهمپتون و منچسترسیتی امشب ساعت 20:00 به وقت تهران در استادیوم سنت مری به مصاف هم می‌روند. پپ پیش از این دیدار گفت: «هالند طی دو روز اخیر خیلی خوب تمرین کرده و آماده این بازی خواهد بود. الان در مقطع پایانی فصل هستیم و در سه رقابت شانس قهرمانی داریم. اگرچه الان بایرن مونیخ، آخرین چیزی است که به آن فکر می‌کنم. اگر ما امتیاز از دست دهیم، مسیر آرسنال برای قهرمانی هموار می‌شود. اگر ما پشت سر هم برنده شویم، شاید بتوانیم در پایان فصل قهرمان شویم. به این شرایط عادت داریم و تمرکز بازی به بازی برایمان مشکلی نیست.»
او در پاسخ به اینکه چرا اخراج نمی‌شود هم گفت: «بگذارید رازم را فاش کنم. ما بازی‌ها را می‌بریم. اگر ما بازی‌ها را نبریم، من اخراج می‌شوم. اخراج نشدنم به این خاطر نیست که چشم و ابروی قشنگ‌تری نسبت به بقیه دارم بلکه به خاطر بردن بازی‌های زیاد اخراج نشده‌ام.»
 

تن‌هاخ: اورتون از نظر فیزیکی فوق‌العاده است
عصر امروز ساعت 15:00 به وقت تهران، منچستریونایتد در چهارچوب هفته 30 لیگ برتر در اولدترافورد از اورتون میزبانی می‌کند. اریک تن هاخ روز گذشته درباره این دیدار گفت: «لوک شاو را فردا در دسترس نداریم اما خبر خوب این است که اریکسن به تمرینات برگشته و همراه تیم خواهد بود. من از آن تکل اندی کارول روی پای اریکسن خیلی عصبانی شدم و فکر کردم او را برای کل فصل از دست داده‌ایم اما ریکاوری او خیلی خوب پیش رفت و تیم پزشکی هم خیلی خوب کار کرد. کریستین را برای مقاطع پایانی فصل در دسترس خواهیم داشت. آن تکل خیلی بد بود اما روند درمانی اریکسن جلوتر از برنامه پیش رفت.»
او در مورد تیم رقیب هم گفت: «دایچ سرمربی است که خیلی خوب کار می‌کند و تیمش بسیار آماده است. خروجی فیزیکی بازیکنان اورتون فوق‌العاده است و باید از نظر فیزیکی همسطح آنها باشیم.»
 

کارلتو: بازی با بارسا یکی از ۱۰ مسابقه برتر دوران من بود
کارلو آنچلوتی که شاگردانش امشب در هفته بیست‌وهشتم لالیگای اسپانیا پذیرای ویارئال خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: «بازیکنان احساس خستگی دارند، برای همین باید ارزیابی کنیم چه کسانی فردا بازی کنند. بازی چهارشنبه مقابل بارسلونا برای ما خیلی مهم بود، چون موفق شدیم به دیدار فینال راه پیدا کنیم و احتمالاً یکی از 10 بازی برتر دوران حرفه‌ای من بود. کامبک‌هایی که این فصل داشته‌ایم، اعتماد به نفس زیادی به ما داده است.»
 وی درباره وضعیت تمدید قرارداد چند بازیکن کلیدی خود اظهار داشت: «مودریچ و کروس در حال مذاکره با باشگاه بر سر تمدید قراردادشان هستند و این مسأله را حل خواهند کرد. کیفیتی که مودریچ، کروس و بنزما دارند، منحصر به فرد است. آنها بازیکنان خاصی هستند. به اعتقاد من هر سه آنها فصل آینده هم در رئال مادرید خواهند بود.»
او در پایان خطاب به منتقدانش گفت: «پس از 1272 بازی به‌عنوان مربی مجبور نیستم چیزی را به کسی ثابت کنم.»
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی