صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و دو - ۱۴ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و دو - ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

پرسپولیس برای گل زدن مشکل روانی دارد

باغمیشه: زوج ایده‌آلم در خط حمله آل‌کثیر-عمری است

علی باغمیشه مهاجم اسبق پرسپولیس بعد از بازی با مس رفسنجان در خصوص شرایط پرسپولیس با وجود فاصله چهار امتیازی این تیم با صدر به نوعی امیدوارانه در خصوص قهرمانی صحبت می‌کند.

مسعود قراگزلو
روزنامه‌نگار
پرسپولیس را در دیدار مقابل مس رفسنجان چگونه ارزیابی کردید؟
شاید پرسپولیس به لحاظ فنی مقابل مس رفسنجان خیلی خوب کار نکرد اما نکته مهم و اصلی کسب سه امتیاز بود که پرسپولیس به این مهم رسید. در شرایطی که دو مدعی دیگر پیروز شده بودند پرسپولیس هم باید سه امتیاز را کسب می‌کرد و در شرایطی که بعد از برد دو مدعی دیگر تحت فشار امتیازی قرار داشت پیروز شد که این نکته مهمی بود و خوشبختانه پرسپولیس هم به این مهم رسید تا از کورس قهرمانی
جا نماند.
چه نکته‌ای به لحاظ فنی بیشتر در مقابل مس رفسنجان نظر‌تان را به خود جلب کرد؟
فکر می‌کنم بار روانی گلزنی در پرسپولیس مشهود است؛ در حالی که مهاجمان و عناصر تهاجمی پرسپولیس باید بهتر و بیشتر و راحت‌تر گل بزنند. این در حالی است که این مشکل در پرسپولیس دیده می‌شود و با وجود بازیکنان خوبی که در پرسپولیس حضور دارند این تیم سخت به گل می‌رسد.
با وجود فاصله چهار امتیازی با تیم صدرنشین بخت قهرمانی برای پرسپولیس قائل هستید؟
کسب امتیازات در بازی‌های پایانی فصل واقعاً سخت است و با وجود صدرنشینی دیدید که سپاهان چقدر سخت در خانه‌اش مقابل صنعت نفت پیروز شد و تیم جنوبی را با سختی زیاد شکست داد. این نشان می‌دهد که سپاهان هم با وجود فاصله امتیازی‌اش اصلاً کارش آسان نیست و بازی‌های پیش روی آنها هم خیلی سخت است. در این میان به نظرم برای قهرمانی و بیشتر کردن شانس‌اش؛ پرسپولیس باید در همه بازی‌های باقی‌مانده‌اش پیروز شود و منتظر لغزش دو مدعی دیگر باشد چون احتمال اینکه در بازی‌های پایانی تیم صدرنشین هم متوقف شده و امتیاز از دست بدهد بسیار زیاد است. در این صورت اگر پرسپولیس در بازی‌های باقی‌مانده‌اش دیگر امتیاز از دست ندهد باز هم به قهرمانی بیشتر از دو تیم بالای سرش نزدیک خواهد بود.
در رابطه با دیدار پرسپولیس مقابل ملوان چه توضیحی دارید؟
در هفته‌های پایانی هر تیمی برای هدفی خاص می‌جنگد و ملوان هم برای بهبود جایگاهش و فاصله گرفتن از قعر جدول بیشترین تلاش را انجام خواهد داد اما پرسپولیس در شرایطی است که باید از سد ملوان بگذرد و حتماً توان انجام این مهم را دارد. البته به شرطی که بازیکنان تا لحظه آخر بجنگند و مثل نیم‌فصل اول که حاشیه امن امتیازی بالایی داشتند دیگر امتیازی را در این مقطع حساس از دست ندهند تا شانس قهرمانی‌اش از بقیه مدعیان بیشتر شود.
به‌عنوان مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی در خط حمله چه بازیکنانی را برای حضور به‌عنوان مهاجم بهتر می‌دانید؟
من فکر می‌کنم آل‌کثیر به‌عنوان مهاجم نوک شرایط بهتری دارد و عمری هم پشت سر مهاجم نوک بخوبی می‌تواند ایفای نقش کند.

جستجو
آرشیو تاریخی