صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و یک - ۲۵ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و یک - ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۵

خبر

پای بد قولی مالی مدیرعامل در میان است
فتح الله زاده صدای غلامی و حسینی را در آورد
 استقلال پس از پیروزی دو بر صفر برابر فولاد خوزستان و یک برد در دیدار تدارکاتی مقابل اسپاد الوند، بازیکنانش روز سه‌شنبه به استراحت پرداخته و از ظهر دیروز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کردند. در تمرین آبی‌پوشان سیدحسین حسینی و عارف غلامی حضور نداشتند. البته غلامی در دیدار تدارکاتی استقلال برابر اسپاد الوند هم غایب بود. گفته می‌شود با توجه به قولی که مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر پرداخت پول به بازیکنان داده بود و این وعده عملی نشده، این دو بازیکن در تمرینات حضور پیدا نکرده‌اند. استقلال تهران روز جمعه ۱۱ فروردین ماه و از هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت.
 
چنگیز: باید از قلعه‌نویی حمایت ‌کنیم
استقلال قاطعانه‌تر از تیم‌های دیگر پیروز می‌شود
 عبدالعلی چنگیز پیشکسوت استقلال در خصوص پیروزی دو بر صفر این تیم برابر فولاد خوزستان گفت: «در هفته‌های گذشته هیچ تیمی به اندازه استقلال قاطعانه به پیروزی نرسیده بود. روند موفقیت‌های این تیم چند هفته‌ای است که ادامه دارد و استقلالی که هشت امتیاز از پرسپولیس عقب بود، حالا بالاتر از این تیم قرار گرفته و این موضوع نشان می‌دهد که استقلال به یک درک متقابل از شناخت بازیکنان و مسائل تاکتیکی دست پیدا کرده است.» کارشناس فوتبال در خصوص انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی گفت: «بالاخره بعد از سال‌ها، سرمربی خارجی دیگر در تیم ملی ما حضور نخواهد داشت. امیر قلعه‌نویی چندین سال پیش یک تجربه تلخ را در تیم ملی شاهد بود و آن سال نتوانست در بدترین شرایط فدراسیون فوتبال موفق باشد. او حالا باید از گذشته درس گرفته تا بتواند آینده خوبی را برای خودش و تیم ملی به وجود بیاورد. او نیاز به دستیاران خوب و با تجربه دارد. کسانی که بتوانند بهترین‌های لیگ و لژیونرها را با مشورت او انتخاب کرده تا تیم ملی با انجام بازی‌های تدارکاتی و اردوهای مناسب، در جام ملت‌ها عملکرد موفقی داشته باشد. الان وقت آن است که همه از کادر فنی تیم ملی خصوصاً قلعه‌نویی حمایت کنند.»
 
فرامرزی: تیمی که از حاشیه دور باشد قهرمان می‌شود
حسین فرامرزی پیشکسوت استقلال در خصوص پیروزی دو بر صفر این تیم برابر فولاد خوزستان گفت: «استقلال در یک بازی کاملاً برتر به پیروزی رسید. آبی‌ها به تیمی تبدیل شدند که تفکر باخت را از خود دور کرده‌اند و تنها به پیروزی برابر حریفانشان فکر می‌کنند.» فرامرزی در پاسخ به این پرسش که کدامیک از سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارند گفت: «با توجه به شرایط امتیازی سه تیم در جدول پیش‌بینی بسیار سخت است. حساسیت بین این سه بالا رفته و اعتقاد دارم هر تیمی که بتواند از حاشیه‌ها دور شود، با تمرکز بازی کند و ذهنیتش تنها پیروزی برابر حریفان باشد به طور حتم قهرمان خواهد شد.»

جستجو
آرشیو تاریخی