صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و یک - ۲۵ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و یک - ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۱۲

علیپور: مشکلی با پرسپولیس ندارم

انتخاب قلعه‌نویی را به فال نیک می‌گیرم

عید، به طول درمانــم در پرتغال می‌پردازم

علی علیپور مهاجم سابق تیم پرسپولیس و لژیونر کشورمان که در تیم ژیل‌ویسنته پرتغال بازی می‌کند چندی پیش دچار یک بدشانسی شد و با پارگی رباط پایش مواجه گردید. به همین بهانه و برای اینکه از آخرین وضعیت او بعد از مصدومیت و عمل جراحی که روی پای خودش انجام شد مطلع شویم با علیپور گفت‌و‌گویی انجام دادیم.

ناصر قراگزلو
روزنامه نگار

علی از آخرین وضعیت خودت بگو. بعد از عمل جراحی که داشتی اوضاع پایت چگونه است؟
22 روز پیش عمل جراحی را روی زانوی راستم انجام دادم و از یک هفته پیش نیز با نظر دکتر جراحم تمرینات فیزیوتراپی‌ام را آغاز کرده‌ام و خدا را شکر که همه چیز بعد از اتفاقی که برایم رخ داد خوب پیش می‌رود. از این رو تمام تلاشم را انجام می‌دهم که کار بازسازی رباط پای چپم خوب پیش برود و من هم بتوانم در ادامه شرایط بازسازی خودم را به نحو احسن انجام بدهم.
از قراردادت با باشگاه ژیل‌ویسنته چقدر دیگر باقی مانده است؟
یک سال و نیم دیگر از قراردادم با ژیل ویسنته باقی مانده است و باز هم در این مدت در خدمت تیم خواهم بود
خبرهایی رسیده بود که باشگاه بابت مصدومیتت قصد ندارد دیگر با تو ادامه همکاری داده و قراردادت را فسخ کند. چقدر حقیقت دارد؟
این خبر دروغ است و به هیچ وجه صحت ندارد و اتفاقاً از زمانی که رباط پای راستم پاره شده باشگاه همه جوره با من همکاری داشته و حامی‌ام بوده و قراردادم هم با باشگاه به قوت خودش باقی است و کماکان بازیکن تیم ژیل‌ویسنته هستم.
900 میلیون از باشگاه پرسپولیس طلب داشتی. در این رابطه با باشگاه سابقت به مشکل نخورده‌ای؟
نه مشکلی ندارم و وکیلم صحبت‌هایی در چند مرحله با مسئولان پرسپولیس داشته و همه موارد در این خصوص حل می‌شود و مشکلی در این خصوص به وجود نمی‌آید.
چرا تیم فعلی‌ات برخلاف فصل قبل نتوانست در رتبه بالایی قرار بگیرد؟
تیم ما از رده مدیریت تا مربیگری و بازیکن در این فصل تغییرات زیادی داشت به همین دلیل هم تا حدودی نتوانستیم به آن جایگاهی که مدنظرمان بود تا به اینجا دست یابیم اما تیم خوبی داریم و در ادامه حتماً تیم ما نتایج خیلی بهتری را کسب خواهد کرد.
چرا خودت هم در این فصل نتوانستی در امر گلزنی خیلی موفق باشی؟
خیلی تلاش کردم اما در این فصل خیلی بدشانسی آوردم. در مقطعی از فصل و دقیقاً در ابتدای فصل در دو ماه اول همسترینگم دچار مصدومیت شد به همین دلیل قادر به بازی نبودم که این اتفاق دقیقاً بعد از اینکه یک گل زدم برایم رخ داد. دقیقاً بعد از سپری کردن مصدومیتم یک گل دیگر هم زدم که این اتفاق تلخ برایم رخ داد از این‌رو فکر می‌کنم نهایت تلاشم را انجام دادم اما بدشانسی آوردم. به هر حال این مسأله هم در فوتبال وجود دارد و مصدومیت هم جزئی از فوتبال است و حرفه ماست و باید با این موضوع و حقیقت کنار آمد و من هم دقیقاً سعی کردم با این موضوع کنار بیایم. بعد از آن هم سعی کنم تمام مراحل آماده‌سازی‌ام را بخوبی انجام دهم. در مجموع فکر می‌کنم نهایت تلاشم را انجام دادم اما خیلی بدشانسی آوردم و در مجموع فکر می‌کنم عملکردم برای تیم باشگاهی‌ام متوسط بود.
ایام عید به ایران می‌آیی؟
مراسم عید به ایران نمی‌آیم چون باید در باشگاه و زیر نظر فیزیوتراپ باشگاه به ادامه درمانم بپردازم و زیر نظر پزشک باشگاه ادامه روند درمانم را پیگیری کنم از این‌رو نمی‌توانم به ایران بیایم و فکر می‌کنم بعد از اینکه مسابقات لیگ پرتغال به پایان رسید من به ایران می‌آیم تا به زادگاهم بروم و به بعضی از کارهایی که در ایران دارم بپردازم.
مراسم عید را در پرتغال به جا می‌آوری و از بین سین‌ها به کدامیک از آنها بیشتر علاقه داری؟
حتماً با سلیقه همسرم و علاقه‌ای که ایشان و خودم به مراسم سنتی عید نوروز داریم سعی خواهیم کرد که به بهترین شکل ممکن مراسم عید نوروز را به جا بیاوریم و سفره هفت سین و بقیه آداب و رسوم شب عید را بگیریم. از این‌رو هم حتماً مراسم عید نوروز را می‌گیریم و آداب را به جا می‌آوریم و سعی می‌کنیم سال تحویل خوبی را در پرتغال بگیریم.
در بین سین‌ها به کدام سین بیشتر علاقه داری؟
واقعاً به همه سین‌ها علاقه زیادی دارم اما از بین سین‌ها به سبزه خیلی علاقه دارم و آن را بهترین سین می‌دانم و با سبزی و طراوتی که این سین دارد واقعاً زندگی را بهتر می‌دانم و علاقه زیادی به آن دارم.
در رابطه با انتخاب قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی چه نظری داری؟
به هر حال امیر قلعه‌نویی یکی از مربیان خوب و شناخته شده فوتبال ایران است که قهرمانی‌های زیادی هم با تیم‌های باشگاهی مختلف کسب کرده و سابقه مربیگری در تیم ملی را هم داشته است به همین دلیل انتخاب سرمربی جدید را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم که ایشان در مسند جدید موفق باشند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی