صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هفتاد - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هفتاد - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۱۰

حسین ابراهیمی: اگر الهامی آخر اسمش ویچ داشت، 5 میلیون دلار می‌ارزید

حسین ابراهیمی طی یکی دو سال گذشته با مصدومیت‌هایی همراه بود و همین هم باعث شد تا مثل تمام سال‌های فوتبالش توانایی‌هایش را نشان ندهد. او حالا فصل جدید را در کارنامه فوتبالی‌اش آغاز کرده و همه انرژی و تجربه‌اش را برای موفقیت در تیم هوادار به کار می‌گیرد. او در بازی با مس کرمان به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و گل تساوی را زد تا تیمش در خانه شکست نخورد. ابراهیمی در تمجید از سرمربی‌اش مدعی شده که اگر انتهای فامیلی الهامی مثل کروات‌ها ویچ داشت خیلی بیشتر مورد توجه قرار می‌گرفت.

حامد احمدی
خبرنگار

  دلیل اینکه ابتدای این فصل بدون تیم بودی چه بود؟
من متأسفانه دو فصل است که ابتدای لیگ و در حساس‌ترین مقاطع از تمرینات پیش از فصل، از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی می‌شوم و این هم از بدشانسی من است و تیم‌ها هم متأسفانه فکر می‌کنند که من زیاد در طول فصل مصدوم می‌شوم در صورتی که واقعاً این‌طور نیست. من از ملوان و آلومینیوم اراک پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم که به هوادار بپیوندم و شاگرد آقای الهامی باشم و قراردادم با این باشگاه تا پایان فصل دیگر است.
  لحظات آخر بازی با مس شکست را با تساوی عوض کردید، چرا؟
بازی را متأسفانه بد شروع کردیم و 15 دقیقه اول بازی برای ما سخت بود. اما خدا را شکر توانستیم برگردیم و بازی را به تساوی بکشانیم. مصاف مقابل تیم‌های ته جدولی همیشه سخت است و وقتی جلو می‌افتند، بازی بسته‌ای ارائه می‌دهند اما هر طور که بود توانستیم سد دفاعی تیم حریف را بشکنیم.
  گل تساوی را هم شما زدی.
من نقشی نداشتم و سایر بازیکنان زحمت کشیدند.
  چرا اخراج شدی؟
من فقط به داور گفتم مشابه این خطا را بازیکن مس انجام داد چرا نگرفتی که به من کارت زرد نشان داد. اما کارت زرد دومی که به من داد کاملاً درست بود و در آن صحنه به تصمیم او احترام می‌گذارم.
  با این شرایط از داوری رضایت ندارید.
داوری پر از اشتباه بود. اواخر بازی خطای صد در صد پنالتی روی من رخ داد اما داور نگرفت. خطا‌های وسط زمین و خطا‌هایی که 50-50 نبود را هم اکثراً به سود مس کرمان سوت می‌زد.
  بعد از شکست پرسپولیس 2 باخت متوالی را تجربه کردید. احتمالاً مغرور شده بودید.
 نه اصلاً این‌طور نیست. ما بازی با پرسپولیس برای پیروزی به زمین رفته بودیم و توانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم. بازی با سپاهان هم عملکرد خوبی داشتیم اما بازی آن‌طور که ما می‌خواستیم پیش نرفت و متأسفانه شکست خوردیم.
  شما هم از داوری‌ها ضرر کرده‌اید؟
 بله متأسفانه. معتقدم امسال شاهد ضعیف‌ترین عملکرد داوری در تمامی ادوار لیگ بوده‌ایم. داوران در مسابقات امسال اصلاً تمرکز کافی ندارند و در بازی‌های گذشته دیدید که داور وسط رباط صلیبی پاره کرد و کمک داور هم همسترینگ پاره کرد.
  قبول‌داری نیمکت پرحاشیه‌ای دارید؟
 نه، نیمکت ما واقعاً نیمکت آرامی است و در 3-4 بازی گذشته متأسفانه اکثراً تیم‌های حریف شیطنت می‌کردند. در بازی با مس رفسنجان حامد لک شروع‌کننده حواشی به وجود آمده بود و در بازی با مس هم متأسفانه سربازان نیروی انتظامی بازیکنان سکونشین تیم ما را نمی‌شناختند که با وساطت بزرگتر‌های تیم مثل داریوش شجاعیان غائله ختم به خیر شد.
  این هفته مقابل ملوان در انزلی بازی دارید.
 بازی خارج از خانه سختی را داریم. ملوان بسیار تیم قابل احترامی است و در هفته‌های گذشته هم نتایج خوبی را گرفته است و در دو سه بازی اخیر با بدشانسی مواجه شده که نتوانسته ببرد. بازی مقابل ملوان برای ما بسیار حائز اهمیت است و متأسفانه من در این بازی به‌دلیل محرومیت نمی‌توانم کنار بچه‌ها باشم و امیدوارم که با دست پر و سه امتیاز از انزلی برگردند.
  هدف اصلی هوادار در فصل جاری چیست؟
 ما بازیکنان جوان زیاد داریم که شاید دومین تجربه حضور در لیگ برتر را دارند. مطمئن باشید ما بازی به بازی پیش می‌رویم و در هفت بازی باقیمانده لیگ تمام سعی خود را خواهیم کرد تا در نیمه اول جدول رقابت‌های لیگ برتر باشیم.
  سرمربی تیم شما در روز‌های گذشته ادعا‌هایی جنجالی داشت.
 به نظرم آقای الهامی یکی از فنی‌ترین مربی‌های فعلی فوتبال ایران است. چون شاگرد ایشان هستم این حرف را نمی‌زنم اما واقعاً یکی از بهترین‌ها هستند و شاید اگر آخر اسم‌شان یک ویچ وجود داشت، احترام بیشتری به ایشان می‌گذاشتند و قدرشان را بیشتر می‌دانستند و قرارداد 5 میلیون دلاری می‌بستند.
  بعد از بازی هوادار- مس به آقای الهامی طعنه زدند که مس را نمی‌برد و آن وقت می‌خواهد ژاپن را در توکیو شکست دهد.
متأسفانه این روز‌ها گزارشگران و مجری‌ها برای دیده شدن حرف‌های عجیبی به زبان می‌آورند. یکشنبه در بازی گل‌گهر- نفت مسجد سلیمان دیدید گزارشگر اصرار به گل شدن توپی داشت که بیرون رفته است. اکثر گزارشگران صداوسیما نصف بازیکنان لیگ را نمی‌شناسند و در اکثر صحنه‌ها سکوت می‌کنند و حرفی نمی‌زنند. امیدوارم احترام بیشتری به بزرگان فوتبال گذاشته شود.

جستجو
آرشیو تاریخی