خبر

بازی تدارکاتی با نساجی
استقلال قصد دارد آخرین بازی تدارکاتی خود در سال جاری را مقابل نساجی برگزار کند. آبی‌ها هماهنگی‌های لازم را با حریف انجام داده‌اند تا در خلال لیگ این بازی تدارکاتی در راستای آماده ماندن بازیکنان دو تیم برگزار شود. به احتمال زیاد این بازی در کمپ ناصر حجازی برگزار خواهد شد.

اردوی خارجی منتفی است
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که در تعطیلات پیش رو تمرینات در تهران برگزار خواهد شد. مسئولان باشگاه استقلال قصد ندارند این تیم را به اردوی خارجی ببرند. مشکلات مالی و دیگر مسائل دلیل برگزار نشدن اردوی خارجی است. ساپینتو در میانه‌های فصل نیز تقاضای برگزاری اردوی خارجی داشت که انجام نشد.

جذب بازیکن جدید به کلی منتفی شد
در نقل و انتقالات نیم فصل باشگاه استقلال موفق به جذب بازیکن جدید نشد و ساپینتو هم دیگر پی این ماجرا را نگرفت. با درخشش بازیکنان استقلال در هفته‌های اخیر اما باید پرونده جذب بازیکن جدید را در این باشگاه مختومه دانست. باشگاه استقلال دیگر قصدی برای جذب بازیکن ندارد و تیم با همین بازیکنان هفته‌های باقی مانده تا پایان لیگ و جام حذفی را سپری خواهد کرد.

روانخواه در جام حذفی مقابل استقلال؟
روز گذشته خبری درباره سرمربیگری امید روانخواه در تیم پارس جنوبی جم منتشر شد. اگر این خبر تأیید شود، روانخواه با تیم جدید مقابل استقلال قرار خواهد گرفت. البته زمزمه‌هایی هم درباره حضور این مربی در تیم ملی شنیده می‌شود که حتی برای استقلالی‌‌ها هم عجیب است و مشخص نیست که روانخواه بر اساس کدام شایستگی فنی باید روی نیمکت تیم ملی بنشیند. همین حالا بسیاری به حضور خود قلعه‌نویی که سال‌های طولانی در فوتبال ایران سابقه دارد، با شک و تردید نگاه می‌کنند و دراین شرایط تکلیف گزینه‌ای مانند روانخواه کاملاً روشن است.

مهدی‌پور امیدوار به بازگشت
مهدی‌پور یکی از بازیکنانی بود که در بازی تدارکاتی دیروز استقلال به میدان رفت و برای استقلال بازی کرد. مهدی‌پور زمان قابل توجهی است که برای استقلال بازی نمی‌کند و در حالی که تعطیلات سه هفته‌ای پیش روی تیم‌ها است این بازیکن هم آماده بازی شده است. بدون شک مهدی‌پور در بازی‌های تدارکاتی آتی استقلال هم به کار گرفته خواهد شد تا در شروع دوباره لیگ برتر عصای دست ساپینتو باشد. سرمربی استقلال اعتقاد ویژه‌ای به این بازیکن دارد و به مهدی‌پور گفته به سرعت آماده حضور در ترکیب استقلال شود.

جستجو
آرشیو تاریخی