صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و شصت و پنج - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و شصت و پنج - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۱۱

با تاوارس روند فوتبالی تیم عوض شد

میثم تهیدست: امیدوارم روز آخر شرمنده آبادانی‌ها نشویم

با اینکه تیم صنعت نفت آبادان اصلاً شرایط خوبی در جدول ندارد اما میثم تهیدست مدافع میانی تیم آنها با تمجید از شکل بازی تیمش امیدوار به بقا در لیگ است. او شکل بازی تیمش را هجومی می‌داند و مدعی است که روی غافلگیری دروازه‌شان باز می‌شود. البته او حسرت غیبت هواداران را در بیشتر بازی‌های خانگی‌ می‌خورد و اعتقاد دارد که اگر آنها بودند نتایج بهتری را به دست می‌آوردند.
 
باخت سنگینی را مقابل مس رفسنجان تجربه کردید؟
تیم ما در طول هفته تمرینات خوبی را داشت ولی واقعاً غافلگیر شدیم و اصلاً فکر نمی‌کردیم که با این نتیجه شکست بخوریم. گرچه بازی را خوب شروع کردیم اما در دقایق ابتدایی گل خوردیم. متأسفانه شرایط تیم اصلاً خوب نیست و جایی برای حرف باقی نمی‌گذارد
با تیم چهاردهم لیگ 6 امتیاز فاصله دارید. قابل جبران است؟
هنوز 8 هفته باقی مانده و در فوتبال هر چیزی ممکن است. ما تا روز آخر تلاش خودمان را می‌کنیم و امیدواریم روز آخر در لیگ بمانیم و شرمنده مردم خوب آبادان نشویم
در 5 بازی اخیر 4 شکست و یک تساوی داشتید. چرا نتایج این گونه رقم خورد؟
ببینید ما در تمام بازی‌ها با برنامه وارد زمین می‌شویم و به هیچ وجه ضدفوتبال بازی نمی‌کنیم و اتفاقاً انتحاری حمله می‌کنیم اما گاهی در فوتبال اتفاقاتی رقم می‌خورد که روی غافلگیری دروازه تیمتان باز و کار برای جبران سخت می‌شود.
غیبت هواداران چقدر در ناکامی‌های‌تان تأثیر داشت؟
مردم آبادان عاشق این تیم هستند و با این تیم زندگی می‌کنند و متأسفانه در خیلی از بازی‌ها از حضور آنها محروم بودیم. امیدوارم در بازی‌های بعد ما را تنها نگذارند.
با آمدن آقای تاوارس هم همچنان در منطقه سقوط هستید.
از وقتی ایشان به تیم ما اضافه شده‌اند واقعاً شرایط تیم بهتر شده و روند فوتبالی بهتری در پیش گرفتیم.
نتایج که البته خلاف حرف شما را نشان می‌دهد. از چه بابت روند تیم بهتر شده؟!
ما نسبت به فوتبالی که در نیم فصل اول ارائه می‌دهیم خیلی بابرنامه‌تر شده‌ایم و نوع فوتبالی که بازی می‌کنیم تفاوت بسیار زیادی نسبت به قبل پیدا کرده ولی متأسفانه در امر کسب نتیجه ضعیف بودیم و واقعاً در خیلی از مسابقات بدشانسی هم آوردیم.
در مورد داوری چه نظری دارید؟
من ترجیح می‌دهم در مورد داوری حرفی نزنم و نمی‌شود اظهارنظر کرد. فقط امیدوارم در تمام بازی‌ها عدالت اجرا شود و شاهد ناداوری نباشیم.
در بازی قبلی پنالتی دادید. درست بود؟
به نکته خوبی اشاره کردید. من در فاصله خیلی کم توپ به دستم برخورد کرد و داور می‌توانست پنالتی نگیرد، خیلی سختگیرانه تصمیم گرفت. قبول دارم که توپ به دستم خورد اما واقعاً فاصله دست من تا توپ خیلی کم بود. هر چه بود گذشت و به تصمیم داور احترام می‌گذارم.
بازی‌های آینده را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
از 8 بازی باقیمانده 4-5 بازی در آبادان میزبان هستیم و با تیم‌هایی بازی داریم که می‌توان گفت حریف‌های اصلی ما برای ماندن در لیگ هستند. از هواداران خواهش می‌کنم که در بازی‌های باقیمانده در آبادان به ورزشگاه بیایند و ما را تنها نگذارند. امیدوارم روز آخر لیگ شرمنده هواداران نشویم.

 

جستجو
آرشیو تاریخی