صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و شصت و چهار - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و شصت و چهار - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۳

خبرگردی

اشتیاق مهاجم روسیه برای بازی با ایران
ولادیمیر پیسارسکی، مهاجم روسیه از بازی تدارکاتی با ایران استقبال کرد. تیم‌های ملی ایران و روسیه سوم فروردین در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.
پیسارسکی برگزاری این مسابقه و همچنین دیدار تدارکاتی روسیه با عراق در شهر سوچی را مهم می‌داند.
مهاجم تیم سامارا گفت: «انجام هر مسابقه خوب است. اگر بازی در سوچی باشد بهتر خواهد بود. البته بازهم اگر در شهرهای دیگری باشد، خوب است. مهم این است که بازی کنیم نه اینکه بنشینیم و به جز تمرین، کار دیگری انجام ندهیم.»


اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال زنان
اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال زنان ایران از 15 تا 24 اسفند در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود. اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان به منظور برگزاری تمرینات ملی‌پوشان در تهران به شرح زیر اعلام شد:
فاطمه ارزیاب، فرشته خسروی، طاهره مهدی‌پور، الهام عناف‌چه و سهیلا ملمولی (خوزستان)، فرشته کریمی، نسیمه غلامی، مبینا ملا آقایی، فاطمه زمانی و مهسا علی‌مددی (تهران)، مارال ترکمان و مینا بیگی (البرز)، زینب کرمی و ‌هما آقایی (کرمان)، سحر زمانی، نازنین استکی‌فر و مطهر توکلی (اصفهان)، فاطمه رحمتی و محدثه محمدی (زنجان)، مهتاب بنایی و زهرا احمدزاده (فارس)، نسا احدی و مریم سیدسادات (گیلان)، فاطمه حسینی و فاطمه عامل (خراسان شمالی)، ندا تابعی و زیلان مرادی (کردستان)، مهدی محمودی‌نیا (کهگیلویه و بویراحمد)، نسترن مقیمی (مازندران)، وجیهه صادقی (هرمزگان)، فاطمه اعتدادی (قزوین) و رقیه صومعه (گلستان).


ژاپن، دومین فینالیست تورنمنت فوتسال تایلند
تیم ملی فوتسال ژاپن با شکست عربستان به فینال تورنمنت تایلند صعود کرد و حریف ایران شد. ژاپن در دیدار نیمه‌نهایی تورنمنت ۶جانبه تایلند دیروز به مصاف تیم عربستان رفت و با یک گل به پیروزی رسید. همین برد خفیف برای صعود ژاپن به فینال کافی بود.
ساعتی قبل از این بازی، ایران با نتیجه ۵ بر یک تایلند را شکست داد و فینالیست شد. فینال ایران – ژاپن سه‌شنبه برگزار می‌شود و فرصتی برای وحید شمسایی و شاگردانش است که انتقام شکست در فینال جام ملت‌های آسیا را بگیرند.


خروج شهباززاده از لیست، تاوان فرصت از دست رفته
آخرین تمرین استقلال قبل از بازی با گل‌گهر دیروز برگزار شد و محمدحسین مرادمند و علیرضا رضایی به‌دلیل مصدومیت به تمرین اختصاصی پرداختند. این دو بازیکن در دیدار با گل‌گهر حضور نخواهند داشت. ساپینتو همچنین مهدی مهدی‌پور، سجاد شهباززاده و ابوالفضل جلالی را به همراه مرادمند و رضایی از فهرست بازی امروز کنار گذاشت. خط خوردن شهباززاده بی‌ارتباط با فرصت طلایی نیست که در اواخر بازی هفته گذشته مقابل نساجی از دست داد. او در شروع فصل با سر و صدای زیادی به استقلال پیوست، ولی هنوز نتوانسته در لیگ برتر گلی بزند و عملکرد ناامیدکننده‌ای داشته است.

جستجو
آرشیو تاریخی