صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و شصت و چهار - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و شصت و چهار - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۱۱

نبرد آهنین با چاشنی داد و فریاد

مس کرمان که در هفته‌های اخیر روند خوبی را در پیش گرفته بود و توانست فاصله خود را با ۲ تیم نفتی پایین جدول بیشتر کند، هفته گذشته در بازی ۶ امتیازی مقابل ذوب‌آهن اصفهان روی یک اشتباه و گل به خودی، شکست خورد تا باز هم خطر سقوط را احساس کند.
مسی‌ها که در رده چهاردهم قرار دارند اگر بخواهند در لیگ برتر بمانند، باید در بازی‌های خانگی امتیاز کامل به دست بیاورند تا در هفته‌های پایانی کارشان به اما و اگر نکشد.
 به همین دلیل آنها در تلاش هستند مقابل فولاد خوزستان یک بازی تهاجمی و زیبا به نمایش بگذارند تا هم هواداران‌شان راضی باشند و هم اینکه ۳ امتیاز را به دست بیاورند.
البته فولاد خوزستان که به تازگی دچار تغییر در کادرفنی و مدیریتش شده، هفته گذشته با هدایت علیرضا منصوریان موفق شد ملوان را با گل دقیقه آخری وحید حیدریه شکست دهد و ۳ امتیاز مهم خانگی به دست بیاورد.
حالا که نوار شکست‌های فولاد قطع شده، این تیم روحیه و انگیزه بالایی دارد تا در بازی‌های بعدی بتواند به پیروزی برسد و به رده‌های بالاتر صعود کند. بازی رفت ۲ تیم بدون گل تمام شد اما با توجه به انگیزه‌های
۲ تیم برای رسیدن به ۳ امتیاز، به نظر می‌رسد این بازی گل داشته باشد. فرزاد حسین‌خانی سرمربی مس کرمان به‌دلیل محرومیت روی نیمکت نیست و منصوریان هم می‌خواهد خودش را به هواداران فولاد بیش از گذشته ثابت کند.
بنابراین بعید است دو تیم به‌دنبال بازی دفاعی و بسته باشند. در ۵ تقابل اخیر این ۲ تیم که به‌دلیل لیگ یکی بودن مس کرمان، در یک دهه گذشته صورت گرفت، ۴ بازی به تساوی کشید اما یک بار فولاد برد. همین یک برد کافی بود تا مس حالا به‌دنبال شکسته شدن طلسم و کسب پیروزی هم باشد.

ZOOM
خرمگاه: منصوریان نمی‌توانست قبول نمی‌کرد

محمد خرمگاه مربی فولاد درباره بازی امروز تیمش مقابل مس کرمان می‌گوید: «هر دیدار برای ما فینال است. ما فقط بازی به بازی پیش می‌رویم. مس کرمان تیم قابل احترام و سختکوشی است. بازی امروز برای ما بسیار مهم است. باید تلاش کنیم و زحمت بکشیم تا بچه‌ها بتوانند تفکرات ما را در زمین پیاده کنند. امیدوارم شاهد بازی خیلی خوبی باشیم و تماشاگران لذت ببرند. هر تیمی بتواند از موقعیت‌هایش استفاده کند، برنده از زمین خارج می‌شود. مس را آنالیز کرده‌ایم، یک تیم قابل احترام و سختکوش است. آنها موقعیت‌سنج هستند. امیدوارم با نکاتی که به بازیکنان گفته شده و آنالیزی که انجام داده‌ایم، امروز بتوانند تمام تفکرات آقای منصوریان و کادر فنی را در زمین پیاده کنند تا نتیجه خوبی کسب کرده و هواداران را خوشحال کنیم.
او درباره اینکه هرگاه منصوریان مسئولیت تیمی را برعهده گرفته، شوک مثبتی به تیم وارد کرده این‌طور می‌گوید: «اگر آقای منصوریان نمی‌توانست این کار را انجام دهد، این مسئولیت را قبول نمی‌کرد. ایشان توانایی‌هایشان را نشان داده و تنها کاری که الان می‌توانیم برای فولاد انجام دهیم، این است که بچه‌ها را از نظر روحی و روانی به شرایط آرمانی برسانیم. از لحاظ فوتبالی نیز در بازی با الهلال و ملوان بسیار خوب بودند. فقط باید از نظر روحی یک جراحی داشته باشیم تا بازیکنان بتوانند قابلیت‌هایشان را در زمین اجرا کنند.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی