تشریح جزئیات یک سفر از زبان سخنگوی فدراسیون فوتبال

تاج و اقدامات بی‌نظیرش در تایلند

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره سفر تاج به تایلند و سپس مالزی توضیح داد: «آقای تاج براساس برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام شده بود و بازدیدهای که در تایلند از روند آماده‌سازی مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی داشتند به مالزی تشریف بردند و جلسه بسیار خوبی با مسئولین AFC داشتند و بزودی خبرهای بسیار خوبی را در این خصوص خواهیم گفت.»
او در ادامه با اشاره به منابع مالی فدراسیون فوتبال ایران در AFC گفت: «امیدواریم گشایش‌هایی در این خصوص صورت بگیرد. درباره منابع مالی فدراسیون و همین‌طور باشگاه‌ها مذاکرات بسیار خوبی صورت گرفته است. بنا بر این شده که بزودی جلسه‌ای در قطر میان مسئولین AFC  و مسئولین فدراسیون فوتبال قطر برگزار شود. از این طریق قرار است درباره منابع مالی فدراسیون و تیم‌های ایرانی نزد AFC گشایش‌هایی صورت بگیرد. بزودی شاهد این گشایش خواهیم بود.»
بخش بعدی صحبت‌های اصولی درباره جزییات سفر تاج بود: «مواردی مانند رایزنی درباره بازی‌های دوستانه، حالا چه برای فوتبال در رده‌های مختلف، چه در فوتبال زنان و چه در فوتبال ساحلی و... یکی از اقدامات مورد توجه آقای تاج است و طی مدتی که ایشان در تایلند بودند صحبت‌هایی درباره این موضوعات انجام شده است. در همین راستا شاهد حضور تیم ملی فوتسال بانوان تایلند در اسفندماه در تهران خواهیم بود. اقداماتی نظیر این در حال پیگیری است که به وقت مناسب به اطلاع شما خواهد رسید.»

جستجو
آرشیو تاریخی