صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و شصت و دو - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و شصت و دو - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۱۵

آتش‌سوزی در منزل کوهستانی عابدزاده

خانه چوبی و شومینه پر ماجرا

امیر اسدی
amirasadijournalist@gmail.com

بعد از درخشش در پونفرادینا و مهار پنالتی مقابل لاس پالماسِ صدرنشین و همچنین کلین‌شیت برابر لوانته مدعی، امیر عابدزاده با اتفاق عجیبی مواجه شد. او پنجشنبه شب حدود ساعت 22:30 در خانه خود نشسته بود که ناگهان با آتش‌سوزی مواجه شد. امیر به انتخاب خودش، در خانه‌ای در مناطق کوهستانی شهر که توسط باشگاه پونفرادینا اجاره شده، سکونت دارد. خانه‌ای با اسکلت چوبی که از ابتدای حضور امیر در باشگاه اسپانیایی در اختیار دروازه‌بان تیم ملی قرار گرفته است.
امیر طبیعت و زندگی در چنین شرایطی را بیشتر از سکونت در آپارتمان‌های مجهز می‌پسندد و به همین دلیل ترجیح داد تا با هماهنگی باشگاه پونفرادینا خانه‌ای اجاره کند که به طبیعت و مناطق کوهستانی شهر نزدیک باشد. سقف خانه امیر چوبی است و وسیله گرمایشی خانه نیز شومینه. شومینه هم با چوب تغذیه می‌شود و با همین روش، امیر زمستان سال قبل و بخش زیادی از سرمای امسال را سپری کرده و البته تا پنجشنبه نیز اتفاقی برای او رخ نداده بود.
امیر که در خانه نشسته و مشغول تماشای تلویزیون بود، ناگهان متوجه شعله‌ای می‌شود که از دودکش شومینه سر باز کرده و در حال توسعه است. او خیلی زود دست به کار شده و با آب سعی در خاموش کردن آتش داشته اما نتوانسته آتش را مهار کند. در همین حین او به همسایه‌ها خبر می‌دهد و البته آتش‌‌نشانی را از وقوع چنین حادثه‌ای مطلع می‌کند. خودش هم وقتی می‌بیند سقف چوبی خانه در حال سوختن است، از خانه خارج می‌شود تا اتفاقی برایش رخ ندهد.
آتش‌نشان‌ها حدود 25 دقیقه بعد به خانه امیر می‌رسند و برای مهار آتش دست به کار می‌شوند. خدمه متشکل از چهار آتش‌نشان و دو خودروی پمپاژ، یک پرستار و یک ماشین سبک در محل حادثه حاضر شده و وقتی متوجه آتش‌سوزی کاملاً توسعه یافته در طبقه پایین خانه شدند، با وجود اینکه غیر قابل کنترل به نظر می‌رسید، تا نابود کردن آن به طور کامل تلاش کردند که خوشبختانه آسیب جانی‌ در پی نداشت.
مهار آتش تا ساعت 3 نیمه‌شب طول کشید و امیر هم خارج از منزل حضور داشت. بخشی از وسایل امیر شامل لپ‌تاپ، فرش و البسه آسیب دیده و شاید دیگر قابل استفاده نباشند. خانه هم به قدری آتش گرفته که دیگر قابل سکونت نیست. به همین دلیل عابدزاده هم منتظر فرصتی است تا خانه جدیدی اجاره کند و آنجا ساکن شود. مهم‌ترین مسأله که باعث خوشحالی شده این است که به دروازه‌بان تیم ملی آسیبی وارد نشده. امیر هم فارغ از تمام اتفاقات پنجشنبه شب، در تمرین دیروز پونفرادینا شرکت کرد تا آماده بازی یکشنبه شب مقابل کارتاخنا شود.

ZOOM
ملاقات سفیر ایران با عابدزاده
حسن قشقاوی، سفیر ایران در مادرید با امیر عابدزاده که به تازگی محل سکونت وی در اسپانیا دچار حریق شده بود، احوالپرسی و گفت‌وگو کرد. سفارت ایران در اسپانیا در صفحه توئیتر خود در این ارتباط نوشت: «صبح دیروز قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا با امیر عابدزاده، عضو پرافتخار تیم ملی فوتبال ایران گفت‌و‌گو و احوالپرسی نمود. خدا را شکر حال ایشان خوب است و مشغول کارهای روزانه، از جمله پیگیری حادثه آتش‌سوزی خانه‌اش می‌باشد.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی