صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و شصت و دو - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و شصت و دو - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۱۳

به‌عنوان پیشکسوت پرسپولیس از درویش ممنونم

کرمانی مقدم: تراکتور و سپاهان را ببریم ، قهرمانیم

مسعود قراگزلو
خبر نگار

روز پنجشنبه دو پیشکسوت نامدار پرسپولیس که در روزهای سخت حامی یحیی و تیمش بودند در تمرین سرخ‌ها حاضر شدند. یکی از آنها مرتضی کرمانی مقدم هافبک – مهاجم سابق سرخ‌هاست که حتی بعد از ناراحتی قلبی، پرسپولیس و بازی‌هایش را با حرارت خاصی تماشا می‌کند و پیگیر بازی‌ها و اخبار تیم است. کرمانی می‌گوید تصمیم گرفته در آستانه دو بازی مهم و دشوار پرسپولیس در تمرین تیم خودش حاضر شود تا از بازیکنان و کادر فنی حمایت کند.

پنجشنبه رفتید محل تمرین پرسپولیس. چه شد که تصمیم گرفتید در تمرین حاضر شوید؟
بله یک سر با فرشاد رفتیم. خب دیدیم تیم شرایط خیلی خوبی دارد و با بردهای اخیر شرایط خوبی پیدا کرده اما دو بازی حساس دارند و مطمئنم اگر این دو بازی را ببرند صددرصد قهرمان می‌شوند. اینطور شد که تصمیم گرفتیم با فرشاد برویم تمرین هم بچه‌ها را ببینیم هم یحیی را. به قولی رفتیم دیداری تازه کنیم که بد هم نیست و فکر نکنند تنها هستند.کلاً رفتن‌مان خیلی خوب بود.
به نظر می‌رسد بعد از دو برد اخیر شرایط تیم خوب شده و پرسپولیس از نظر روانی اوضاع خوبی دارد.
بله واقعاً سرحال بودند. بچه‌ها خیلی خوب کار می‌کردند و سرحال بودند و برای دو بازی سخت آماده می‌شدند.
اما با توجه به اینکه پرسپولیس جلوی تیم‌های بزرگ بهتر بازی می‌کند امکان موفقیت در این دو بازی هم زیاد است.
صددرصد همین‌طور است. تراکتور هم فوتبال بازی می‌کند. بازی‌های این تیم را دیده‌ام.
وضعیت بازیکنان هم انگار بهتر شده. بعضی بازیکنان که کمتر بازی می‌کردند استفاده می‌شوند و به نظر می‌رسد در تیم بازیکن ناراضی نداریم.
بله همه‌شان خوب بودند. یحیی هم بموقع از آنها بازی می‌گیرد. پرسپولیس بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارد. دیروز(پنجشنبه) هم دیدم که شرایط‌شان چقدر خوب بود.
سیامک نعمتی در پیکان زیر نظر شما کار کرده. در یکی از عکس‌ها دیدم که آمد و با شما صحبت کرد. حالا که سیامک برگشته و شرایط بهتری پیدا کرده فکر نمی‌کنید او در خط میانی و حمله شرایط بهتری دارد؟ البته در پیکان هم اول مدافع راست بود و بعد هافبک شد.
بله در پیکان دفاع راست بود. به نظرم احتمالاً یحیی در آن پست مدتی اطمینانی به بازیکنان نداشته و از سیامک آنجا استفاده می‌کرد اما امسال هم دانیال هم هنانوف در دفاع راست خوب کار می‌کنند و شاید اگر سیامک جلو برود برایش بهتر باشد چون هم گل می‌زند هم پاس گل می‌دهد. به نظر من هم در آن پست خوب است.
دیگر با چه کسانی در تیم صحبت کردید؟
با کریم و افشین هم حرف زدیم. رفتیم امکانات ورزشگاه شهید کاظمی را هم دیدیم. تمرین هم که تمام شد یحیی آمد و صحبت کرد.
دغدغه یحیی چه بود؟ درباره مشکلات مالی صحبت نکرد؟
بحث مالی که همیشه هست اما می‌خواهم بگویم آقای درویش خیلی تنهاست و واقعاً تنهایی همه کار می‌کند و کاری کرده تیم هیچ کم و کاستی نداشته باشد. فکر می‌کنم هیأت مدیره آن‌طور که توقع می‌رود به ایشان کمک نمی‌کند. اتفاقاً افشین هم می‌گفت درویش خیلی تنهاست اما من به‌عنوان یک پیشکسوت پرسپولیس می‌خواستم از ایشان تشکر کنم چون با این وضعیت دلار و مشکلاتی که وجود دارد واقعاً خوب کار کرده.
امکانات ورزشگاه محل تمرین پرسپولیس چطور بود؟ (با حالت شوخی)؛ شبیه زمین تمرین دوره خودتان بود؟
(با خنده) بله، اتفاقاً به فرشاد گفتم ما پشت وانت لخت می‌شدیم اما اینجا سالن وزنه، استخر و سونا و همه امکانات را داشتتند. البته درستش همین است. پرسپولیس تیم بزرگی است و همه امکانات را باید داشته باشد. به نظرم همه تیم‌ها باید چنین امکاناتی داشته باشند.
شرایط پریرا بازیکن برزیلی جدید تیم در تمرین چطور بود؟ به نظر می‌رسد در بازی کمی کند است و مشکل بدنی دارد. این را در تمرینش حس نکردید؟
نه اتفاقاً در تمرین خیلی سرحال بود حالا شاید هم یک مقدار مشکل بدنی داشته باشد اما خوب تمرین می‌کرد. به نظرم اگر یک گل بزند راه می‌افتد. مشکل همان گل اول است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی