صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و شصت و دو - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و شصت و دو - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۱۱

ایمان صادقی: قطعاً در لیگ می‌مانیم

یک لحظه مقابل فولاد غافلگیر شدیم

پس از 7 فصل ملوان بار دیگر به لیگ برتر برگشته و با هواداران خود حال و هوای خاصی به بازی‌های لیگ برتر امسال بخشیده است. هفته گذشته در لحظات پایانی در اهواز مغلوب فولاد خوزستان شدند. ایمان صادقی مدعی است که برای یک لحظه غافلگیر شدند و سه امتیاز را از دست دادند.

بازی آخر با فولاد؛ در دقایق اضافه بازی را واگذار کردید. بازی چطور بود؟
بازی خوبی بود و ما هم توانستیم بازی را تا لحظات آخر کنترل کنیم و تمام راه‌های نفوذ فولاد را بسته بودیم و تمامی نکاتی که کادر فنی از ما خواسته بود بخوبی پیاده کردیم اما روی غافلگیری و رفت و برگشت توپ متأسفانه دروازه تیم ما باز شد.
با منطقه سقوط 10 امتیاز اختلاف دارید، به ماندن در لیگ امیدوار هستید؟
قطعاً در لیگ می‌مانیم. در بازی‌های دور رفت در اکثر بازی‌ها میهمان بودیم و در دور برگشت این شانس را داریم که بازی‌های بیشتری را در ورزشگاه خانگی خود برگزار کنیم و به لطف خدا و حمایت کادر فنی و زحمات بچه‌ها ان‌شاءالله روز آخر لیگ شرمنده مردم انزلی نمی‌شویم.
پس از 7 فصل به لیگ برگشتید، هدف ملوان در فصل جاری چیست؟
ما در هر بازی با برنامه خاصی پیش می‌رویم و در هر بازی تاکتیک متفاوتی داریم و امیدوارم در پایان فصل بتوانیم صدرنشین نیمه دوم جدول باشیم و رتبه تک رقمی به‌دست آوریم.
دوشنبه هفته جاری میزبان آلومینیوم اراک هستید.
در بازی دور رفت متأسفانه بازی را واگذار کردیم و مطمئن باشید برای جبران نتیجه بازی رفت به میدان خواهیم رفت و امیدوارم که هواداران هم در ورزشگاه حضور داشته باشند و تا دقیقه 90 از تیم خودشان حمایت کنند.
عملکرد نوری و زارع را در فصل جاری چطور دیدید؟
من مدت‌های زیادی بود که مصاحبه نکرده بودم و از همین طریق می‌خواهم از مدیریت باشگاه و همچنین کادر فنی تشکر کنم. در تیم ما مثلث طلایی وجود دارد و علاوه بر آقای نوری و آقای زارع خدا را شکر اسپانسر باشگاه هم بومی هستند و واقعاً دلسوزانه به تیم ما کمک می‌کنند.
عملکرد خودتان را در فصل جاری چطور ارزیابی می‌کنید؟
من متأسفانه امسال دو بازی را به‌دلیل مصدومیت از دست دادم اما در بازی‌هایی که حضور داشتم سعی کردم عملکرد خوبی داشته باشم و با کمک بچه‌ها 5 کلین شیت در فصل جاری داشتم. آقای حیدری رقیب و رفیق من در ملوان است و از عوامل مؤثر در صعود ملوان به لیگ برتر بودند. سال قبل حدود 23 بازی کلین شیت کردند. در تیم ما 4 دروازه‌بان آماده داریم که با صلاحدید کادرفنی به میدان می‌رویم.
در نیم‌فصل در اکثر بازی‌ها از حمایت هواداران محروم بودید. بازگشت هواداران به استادیوم‌ها را چطور دیدید؟
بله متأسفانه در نیم‌فصل اول از حضور فیزیکی هواداران در ورزشگاه خانگی خود محروم بودیم اما همیشه در بازی‌های خانگی و حتی در بازی‌های خارج از خانه دعای خیرشان و حمایت‌های آنها را حس می‌کنیم. مردم انزلی عاشق ملوان هستند و با این تیم به معنی واقعی کلمه زندگی می‌کنند. همه جای شهر عکس مرحوم قایقران را می‌توانید ببینید و در انزلی با برد ما، مردم تا یک هفته شاد هستند. من و هم‌تیمی‌هایم تمام سعی خودمان را برای شادی هوادارانمان انجام می‌دهیم و امیدوارم که در پایان فصل بتوانیم خوشحال‌شان کنیم.
در بازی مقابل پرسپولیس و استقلال نیمکت تیم‌تان به داوری معترض بود. داوری‌ها را امسال چطور ارزیابی می‌کنید؟
ما نسبت به سایر رقبا واقعاً نیمکت بی‌حاشیه‌ای داریم و آقای زارع واقعاً متحمل فشار زیادی هستند. فکر می‌کنم تیم ما تا به اینجا جزو سه تیمی است که بیشترین ضرر را از داوری دیده است. من و بقیه بچه‌ها واقعاً به داوری‌ها معترض نیستیم و در رابطه با صحنه‌های اتفاق افتاده کارشناسان داوری باید نطر بدهند و خارج از حیطه وظایف ما بازیکنان است.
باشگاه به تعهداتش عمل کرده؟
حدود 60 درصد از قرارداد‌ها را گرفتیم و تیم ما از معدود باشگاه‌هایی است که با کمترین بودجه بسته شده و اکثر بازیکنان تیم ما را بازیکنان جوان و سرباز تشکیل می‌دهند و در این رابطه مدیریت باشگاه، آقای زارع و اسپانسر باشگاه بیشترین حمایت‌ها را از بازیکنان تا به اینجای فصل داشته‌اند.
شما سابقه حضور در پرسپولیس را داشتید، کدام تیم را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانید؟
امسال رقابت واقعاً فشرده است و به نظرم رقبا بیشترین هزینه‌ها را انجام داده‌‌اند و پیش‌بینی می‌کنم که امسال تا هفته پایانی رقابت میان مدعیان وجود داشته باشد و از الان واقعاً نمی‌توان قهرمان پایان فصل را پیش‌بینی کرد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی